2018-04-21, 11:59
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Pascal "Alla älskar mig" Mazza Ramsby är ju fan så jävla självgod att tiden stannar.

Tittade precis på senaste avsnittet. När lag syd fick fördelen så insuerade Pascal att de skulle sätta honom på den sträckan. Sen efter sitter idioten och säger att de fick ett otroligt försprång på grund av honom. Kändes lite som att den sträckan var som att stjäla godis från ett barn. Var det inte bättre att en sådan allsmäktig vinnarskalle som honom tog en mer krävande del av stafetten?

Sen allt det här skitsnacket med att hans kropp bränner så mycket energi och det känns inte lönt för honom att göra det längre för de bara förlorar. Men för helvete, det är ju faktiskt på grund av honom de förlorar. Hans jävla mindset och allmänt dåliga moral. Dessutom, tror han inte att de andra har de problemet inklusive lag nord? Han valde ju liksom sig själv att åka på brakarmåltid innan. Vad fick lag syd ut av den investeringen?

Han är verkligen en redig översittare och en fruktansvärt äcklig ursäkt till att kallas människa. Man önskar bara att han kunde förstå det själv. Men han gör väl som han gör med Alexandra nu, gör sig av med problemen. Likadant på Facebook, inte lika kul att dela och promota sig själv där nu när han får så mycket skit för sin personlighet. Men det är ju såklart inte han det är fel på utan det är allt annat. Så som han behandlar Jan visar verkligen på noll sympati, och då ska han få sig själv att framstå så sympatisk och förstående. En rejäl hög skit är vad Pascal Mazza Ramsby är. Inget annat!

Jag tycker Pascal Mazza Ramsby skulle ha tagit sista delmomentet, att kasta draggen, men det vågade han förmodligen inte, Pascal Mazza Ramsby, prinsessan på fjärten. Det är väl bättre att sätta Rick som säkert sprungit fyrtioelva såna i lera? Visst, han är sjuttio, men dom var ju för bövelen tre stycken som satt fast i varandra! Men som sagt, Pascal Mazza Ramsby måste veta att han kan briljera i nåt, och hade han torskat mot DK så hade hans krona hamnat på sned. Bättre att sitta och beklaga sig sen över energitapp. Pascal Mazza Ramsby. Sicken tomte.
2018-04-21, 12:02
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Seriöst, hans insats var ju helt fejk. Eller vad är det jag missar?
Solkar fejk. Jag satt bara och gapade. Vafan liksom, precis som du säger.
2018-04-21, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Solkar fejk. Jag satt bara och gapade. Vafan liksom, precis som du säger.

Undrade också vad sjutton han höll på med. Vill TV4 bevisa för ev. tvivlare att alltsammans är fejk eller vad!
2018-04-21, 12:49
Medlem
bombaccis avatar
Hur hade ert råd varit till "mästerstrategen" Pascal om ni ville försöka toppa lag syd för att undvika att förlora robinsontävlingar? För att göra det lite enklare så kan vi ju låtsas att de tre utmanarna var med från början. Tar inte med DK då jag räknar in han i lag Nord.

Jag hade toppat laget genom att rösta ut dessa personer i följd (har de immunitet så tar jag bara nästa på listan).

* Jim. En stor tjockis som är rädd för vatten. Fel program att tävla i. Hans fel att de förlorade två tävlingar åtminstone. Bye Bye Jim som förste man.

* Victoria. Egentligen inte för att hon är näst sämst men för att jag inte hade litat på henne att hon gör sitt bästa på lagtävlingarna när hon surar.

* Jim. En miniversion av Jim. Snackar mycket men presterar inget på lagtävlingarna.

* Rick. Trevlig man som har ett spännande förflutet. Är inte rädd för vatten men pga ålder och eventuella gamla skador så har han svårt att springa snabbt, så tyvärr, Rick blir utröstad nu.

* Feministen: Hon gör inte bort sig men är inte heller någon som vinner de fysiska tävlingarna.

Nu börjar laget bli bra rent fysiskt. De sista som får röstas ut är

* Caroline. Vilja att vinna men presterade sällan speciellt bra på de individuella tävlingarna. Bra lagspelare men nu var det dags att plocka bort henne.

* 24 åriga "vd". Hon är uthållig, men snackar mer, men har varit värdefull på de mer uthålliga grenarna men dags nu.

Topp tre (om jag inte glömt bort någon).

* Alexandra. Duktig tjej som jag gärna sett vinna men tror att hon är lite långsammare än de andra två på att springa

*Pascal. Uthållig snubbe som har storhetsvansinne.

* Nick. Socialt dålig men duktig på lagtävlingar och individuella tävlingar. Naturlig lagledare.

Tror topp fem hade kunnat hota lag nord. De första örådet hade bara varit bra för att få bort sniglarna och andra som sinkar laget. Plus blir mer mat till de som kan vinna tävlingarna.
2018-04-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hur hade ert råd varit till "mästerstrategen" Pascal om ni ville försöka toppa lag syd för att undvika att förlora robinsontävlingar? För att göra det lite enklare så kan vi ju låtsas att de tre utmanarna var med från början. Tar inte med DK då jag räknar in han i lag Nord.

Jag hade toppat laget genom att rösta ut dessa personer i följd (har de immunitet så tar jag bara nästa på listan).

* Jim. En stor tjockis som är rädd för vatten. Fel program att tävla i. Hans fel att de förlorade två tävlingar åtminstone. Bye Bye Jim som förste man.

* Victoria. Egentligen inte för att hon är näst sämst men för att jag inte hade litat på henne att hon gör sitt bästa på lagtävlingarna när hon surar.

* Jim. En miniversion av Jim. Snackar mycket men presterar inget på lagtävlingarna.

* Rick. Trevlig man som har ett spännande förflutet. Är inte rädd för vatten men pga ålder och eventuella gamla skador så har han svårt att springa snabbt, så tyvärr, Rick blir utröstad nu.

* Feministen: Hon gör inte bort sig men är inte heller någon som vinner de fysiska tävlingarna.

Nu börjar laget bli bra rent fysiskt. De sista som får röstas ut är

* Caroline. Vilja att vinna men presterade sällan speciellt bra på de individuella tävlingarna. Bra lagspelare men nu var det dags att plocka bort henne.

* 24 åriga "vd". Hon är uthållig, men snackar mer, men har varit värdefull på de mer uthålliga grenarna men dags nu.

Topp tre (om jag inte glömt bort någon).

* Alexandra. Duktig tjej som jag gärna sett vinna men tror att hon är lite långsammare än de andra två på att springa

*Pascal. Uthållig snubbe som har storhetsvansinne.

* Nick. Socialt dålig men duktig på lagtävlingar och individuella tävlingar. Naturlig lagledare.

Tror topp fem hade kunnat hota lag nord. De första örådet hade bara varit bra för att få bort sniglarna och andra som sinkar laget. Plus blir mer mat till de som kan vinna tävlingarna.

Du är nog inne på rätt spår. Men jag vill hävda att de som är grundorsaken till den "förlorarmaskin" som lag syd har utvecklats till är Victoria och Nick och deras tramsiga konflikt som liksom satte tonen för ett lag med medlemmar som sätter sitt ego i främsta ledet, före framgång för laget.

Är det någon förresten som vet om Johan-eehs immunitet(som han kommer att dela med Lilemor) följer med till sammanslagningen om de inte hamnar i ö-råd innan dess?
2018-04-21, 14:25
Medlem
Jackxasss avatar
Happ, Söndagens avsnitt släpps på torrent sidor dagen innan igen. Tv4 kanske ska lära sig att inte lägga upp avsnittet på play serven dagen innan, för även om man inte kan se avsnittet på play än finns den där och på nått sätt kan den laddas ner innan och släppas på torrent.

Jag tänker självklart inte spoila och hoppas alla andra här visar lite respekt för dom som kollar på det imorron och heller inte göra det.
2018-04-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Kan någon förklara vad som skulle vara "smart" med att rösta ut Alexandra?
Ingenting.

Men kan någon förklara varför så många tycker att Alexandra är taktisk, analytisk, mm???

Hon hade för fan chansen att gå ihop i en pakt med Caroline men det ville hon inte hon kunde väl för fan kunna räkna ut att jokrarna skulle bli utröstade en efter en?!!
2018-04-21, 15:05
Medlem
Ricks fejk med att misslyckas med att kasta ett litet ankare några få meter gick även under radarn för alla andra på ön. Således var det TV:4as regi. Att inte fler här i tråden reagerar på det är också underligt. Titta på det igen. Han beter sig som någon som rymmt från Lillhagen, inte en normal människa. Och verkligen inte som en f.d Navy Seal!

Hela Jannes existens på ön känns också fejkad/regisserad. Från första början. I tävlingen där dom skulle hålla Dessi på plats genom att hålla i repet var helt sjuk. Dessi hinner knappt komma på plats innan hon gnäller på honom, öhhh luta dig bakåt. Sen blev det dummare och dummare. Även det andra laget hade stenkoll på att den där Janne han tog minsann inte i något.

Att deltagarna ofta inte pratar med varandra, utan mer intervjuar varandra, är ju förståeligt. TV4 sä säger åt några att prata om ditten och datten, så gör de det. Man måste ju ha nåt att visa varje dag. Men när dom fejkar tävlingsmoment undrar man ju hur jäkla mycktet som eg är regi.
2018-04-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Ricks fejk med att misslyckas med att kasta ett litet ankare några få meter gick även under radarn för alla andra på ön. Således var det TV:4as regi. Att inte fler här i tråden reagerar på det är också underligt. Titta på det igen. Han beter sig som någon som rymmt från Lillhagen, inte en normal människa. Och verkligen inte som en f.d Navy Seal!

Hela Jannes existens på ön känns också fejkad/regisserad. Från första början. I tävlingen där dom skulle hålla Dessi på plats genom att hålla i repet var helt sjuk. Dessi hinner knappt komma på plats innan hon gnäller på honom, öhhh luta dig bakåt. Sen blev det dummare och dummare. Även det andra laget hade stenkoll på att den där Janne han tog minsann inte i något.

Att deltagarna ofta inte pratar med varandra, utan mer intervjuar varandra, är ju förståeligt. TV4 sä säger åt några att prata om ditten och datten, så gör de det. Man måste ju ha nåt att visa varje dag. Men när dom fejkar tävlingsmoment undrar man ju hur jäkla mycktet som eg är regi.

Jag håller med dig om att det nästan såg ut som att Rick ville förlora tävlingen. Mycket märkligt. Dock kan jag bara inte tro att produktionen har bestämt utfallet av tävlingarna. Hur skulle de tävlande kunna ställa upp på de premisserna? Att Janne är typecastad som "pain in the ass" är dock tydligt. Jag undrar om han är/var medveten om det och hur det känns.
2018-04-21, 16:52
Medlem
Jaha det är regelverket som gör så dom inte kan jaga!
Dom får inte äns slakta djur själv!

Väldigt dåligt val av plats med sådant regelverk.
2018-04-21, 17:16
Medlem
Provrorsbarns avatar
Desiree la upp på instagram där Anders förklarar tävlingen:

2018-04-21, 17:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
Happ, Söndagens avsnitt släpps på torrent sidor dagen innan igen. Tv4 kanske ska lära sig att inte lägga upp avsnittet på play serven dagen innan, för även om man inte kan se avsnittet på play än finns den där och på nått sätt kan den laddas ner innan och släppas på torrent.

Jag tänker självklart inte spoila och hoppas alla andra här visar lite respekt för dom som kollar på det imorron och heller inte göra det.
Tack, det blir självklart dödstråkigt för oss som ser programmen på TV när det sipprar ut en massa information i förväg.

Uppskattas att du respekterar det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in