2018-04-25, 01:01
Medlem
3-MeO-PCE?
ger utslag på UP?
sticka
tacksam för svar
Citera
2018-04-25, 03:32
Medlem
TarmTomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Alla Benzo syns tyvärr på analys,hade svagt åo på nitrazolam när jag tog de sist,har uppfattat att oavsett om det är lagligt så syns dom iaf

Se inlägg 4291
Citera
2018-04-25, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarmTomte
Se inlägg 4291
Där handlar de om blod om de står rätt, men min Beroendecentrum person måste ha ljugit för mig och visat någon annans prov

Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Vad är ”ett svagt åo”?
Svagt positivt.
Citera
2018-04-25, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Jag har en fråga som är obesvarad, bara massa teorier.
Vill veta från någon som lämnar övervakade urinprov som skickas vidare till analyser.

Hur är det med just substansen Nitrazolam? Någon som har erfarenhet av detta?

Jag läste det.

Men det var väl specifikt från SS oxå? Så sket i att beställa där ifrån även om jag finner det lite otroligt då du inte har kommit med rapporten på flera veckor. Prylshoppens kratom var fucking värdelöst.

Då nitrazolam är en benz så kommer det synas på BZO.
Citera
2018-04-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Där handlar de om blod om de står rätt, men min Beroendecentrum person måste ha ljugit för mig och visat någon annans prov

Svagt positivt.

Finna inget som är svagt positiv. Minsta antydan till streck på stickan är negativt.
Citera
2018-04-25, 12:56
Medlem
Hur ser det ut med tianeptine? Har vi kommit fram till om den ger utslag eller inte?
Citera
2018-04-25, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabbh
hmm tur jag skrev här då, trodde faktiskt att det skulle visa negativt ifall jag for ja du kanske har rätt, men å andra sidan så var jag "sjuk" igår, vore väl inte otroligt ifall jag fortfarande ligger i feber på tisdag.

Tack för ditt svar!

Jag tror att du är ren efter 11 dagar.
Citera
2018-04-25, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggthat
Jag tror att du är ren efter 11 dagar.
tror jag o, men bokade ett senare för att va säker
Citera
2018-04-25, 15:35
Medlem
-Zex-s avatar
Jag har nu fått möjlighet att lämna ett urinprov hemma för att ta med till VC och testa. Jag har varit ren i ca 40 dagar nu och innan dess rökt dagligen varannan vecka i några veckor..
Jag ska lämna in provet imorgon kl 12, har ingen polare som kan göra testet åt mig. Har ni något tips hur jag kan fuska på provet snabbt? Eller ska jag bara hydrera och hoppas att det funkar?
Citera
2018-04-25, 18:53
Medlem
Vet någon ifall de testar konsulter på Tetra Pak? Jag vet att de gör det med anställda innan anställning men konsulter. Speciellt om man ska jobba på kontoret och inte i fabriken.
Citera
2018-04-26, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Zex-
Jag har nu fått möjlighet att lämna ett urinprov hemma för att ta med till VC och testa. Jag har varit ren i ca 40 dagar nu och innan dess rökt dagligen varannan vecka i några veckor..
Jag ska lämna in provet imorgon kl 12, har ingen polare som kan göra testet åt mig. Har ni något tips hur jag kan fuska på provet snabbt? Eller ska jag bara hydrera och hoppas att det funkar?
drick sjukt mycket vatten, kissa litegrann i muggen, fyll resten med bara vatten, ta en snus lr nått för att färga det gult?
Citera
2018-04-26, 09:15
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Frågar på sambos bekostnad
Min sambo käkade en hel kartong med oxascand samt lika många imovane
( 15mgx25st) nu kommer frågan om hur länge de tar innan hon blir ren? Detta hände i tisdags och hon har inte tagit något på ca 3månader innan och inget efter, tacksam för alla svar. Mvh
Hon var ren i tisdags på Up 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in