2018-01-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P1an
Ska tillägga att jag inte rökt innan det på flera år. Även att jag ska fortsätta lämna UP vilket jag trodde jag var klar med. Men det verkar aldrig ta slut...!

Här ser man på enstaka intag att vid en cut-off på 20ng/ml så är cannabis spårbart upp till 6 dygn.
Jag tror du kommer klara dig.

https://www.ferle.se/detektionstider/
Citera
2018-01-13, 02:28
Medlem
Tjenare! Jag har lite funderingar kring Tramadol, om man. T.ex. har intagit säg 2000mg på utspritt under 3 dagar när tror ni då att man ungefär är ren?

Vet ju att halveringstiden är 6 timmar men jag läste någonstans här på FB att man inte räkna på det med halveringstiden för att få reda på när man skulle vara ren, det man tydligen skulle räkna på hette "elimineringstid" för att få reda på när man isåfall skulle bli ren.

Är det någon som vet ifall detta stämmer?
Och isåfall hur lång är elimineringstiden för tramadol har?

Mvh
Dumpventilen
Citera
2018-01-13, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knoxo
Har Elvanse 30 mg utskrivet så jag är alltid positiv på amfetamin vid kissprov ,om jag tar vanligt tjack vid sidan av kan de visa på något annat vid pissprov?. Har hört att man kan vara positiv på metamfetamin eller vad de heter.

Efter att ha läst om detta så skulle jag säga att eftersom Elvanse omvandlas till den aktiva metaboliten dextroamfetamin så kan du TROLIGEN ta låga doser av amfetamin utan att detta upptäcks.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lisdexamfetamine
Citera
2018-01-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Tjenare! Jag har lite funderingar kring Tramadol, om man. T.ex. har intagit säg 2000mg på utspritt under 3 dagar när tror ni då att man ungefär är ren?

Vet ju att halveringstiden är 6 timmar men jag läste någonstans här på FB att man inte räkna på det med halveringstiden för att få reda på när man skulle vara ren, det man tydligen skulle räkna på hette "elimineringstid" för att få reda på när man isåfall skulle bli ren.

Är det någon som vet ifall detta stämmer?
Och isåfall hur lång är elimineringstiden för tramadol har?

Mvh
Dumpventilen

Det är extremt svårt att beräkna när man är ren baserat på halveringstid och elimineringstid.
Vad många inte verkar tänka på är att det är koncentrationen i urinen (nanogram per mililiter) som mäts på provet och det är som sagt väldigt svårt att veta hur stor koncentrationen blir per individ efter en given tid.
2g Tramadol är ganska hög dosering. Jag skulle inte lämna något prov förrän 8 - 10 dagar efter det intaget.
Senast redigerad av hgos 2018-01-13 kl. 12:40.
Citera
2018-01-13, 13:24
Medlem
Tror ni man hinner bli ren tills dess? Gått 3v sen jag rökt 5g brunt fördelar på 4 dagar. Är mellan 18 och 20 års åldern, ca 180 lång, 140kg, tror ni man klarar provet? Alternativt tips? Rökte helgen under julafton från torsdag till måndag tror jag, gått ca 3v.
Citera
2018-01-13, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hgos
Det är extremt svårt att beräkna när man är ren baserat på halveringstid och elimineringstid.
Vad många inte verkar tänka på är att det är koncentrationen i urinen (nanogram per mililiter) som mäts på provet och det är som sagt väldigt svårt att veta hur stor koncentrationen blir per individ efter en given tid.
2g Tramadol är ganska hög dosering. Jag skulle inte lämna något prov förrän 8 - 10 dagar efter det intaget.

Jaha okejokej! Skulle vikt och t.ex. motionering kunna påverka det hela?
Citera
2018-01-13, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Jaha okejokej! Skulle vikt och t.ex. motionering kunna påverka det hela?

När det gäller Tramadol och andra icke fettlösliga substanser så spelar det inte lika stor roll. Visst med motion så kan du öka metabolismen och det kan ju ha viss påverkan.
Citera
2018-01-13, 20:51
Medlem
Finns det någon RC-benzo som inte ger utslag på drogsticka?
Citera
2018-01-13, 23:26
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordeal89
Ja, den ger utslag på sticka.
Eftersom den bryts ner till alfahydroxyalprazolam så kommer Flualprazolam trigga på samma som vanlig xanor/alprazolam på multi-stickan.

I analys ser dom den metaboliten och tolkar det som positiv på benzo, specifikt alprazolam.

Betyder det att man kan bli dömd för ringa om man pissar med flualprazolam?
Citera
2018-01-14, 05:08
Medlem
DissociativePandas avatar
Dag 1 4mg xanax
Dag 2 56+ mg iktorivil
Dag 3 20 mg iktorivil 1mg Xanax

När tror ni ca att jag pissar rent
Citera
2018-01-14, 15:42
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DissociativePanda
Dag 1 4mg xanax
Dag 2 56+ mg iktorivil
Dag 3 20 mg iktorivil 1mg Xanax

När tror ni ca att jag pissar rent

Felskrivning eller femtiosex (SIC) mg klona?
Citera
2018-01-15, 10:12
Medlem
Tr0bles avatar
I och med att jag går på LARO och får metadon utskrivet och ville ha benso (z-analog mot sömnen) så krävde dom ett ytterligare saliv prov fast jag var ren på Up och varit det länge.

Nu till frågan om jag är safe eller inte.

Jag hade tagit heroin samt xanor en vecka innan(men dessa ska gå ur ganska fort väl?)

Hade även tagit 5-6 ikto två veckor tidigare och innan det var det ytterligare några veckor sedan. Det känns som jag borde klara mig med 80% chans eller så. Vad tycker ni andra? Svara gärna några andra som gjort likadant?

Jag gjorde ett saliv prov för två år sedan och få syndes flera droger som jag inte hade rört på flera flera månader. Jätteskumt. De verkar inte helt säkra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in