Citat:
Ursprungligen postat av
Funke-swe
Kommer ni ihåg den gamla goda tiden när vi trodde att Jim var så korkad som man över huvud taget kan vara? Så unga och dumma vi var på den tiden

Jag säger som "Storpotäten"..."Vi har varit Naiva"
Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Alltså jag tycker ju jävligt illa om Victorias stöddighet mot Jan, i förhållande till hur nyligen hon själv var utstött i gruppen,
men jag tror nog Jan skulle kunna vara ganska påfrestande om han fick mer plats i gruppen.
Fast hon valde aktivt själv att vara "utstött" eftersom hon tog sina prylar och gick.
Jan är utstött på det sättet trots att han försöker tillföra något till gruppen(visst han misslyckas å det grövsta,men han försöker iallafall till skillnad från vad Victoria gjorde)Samtidigt så handlade det (tydligen)bara om en person som "mobbade" Victoria till skillnad från ett helt lag.
Hur kan Rick "diplomaten" bara låta utfrysningen av Janne fortgå ?
För övrigt sitter jag och skissar på en spin-off på Baywatch som heter Gaywatch.
Undrar om Johaneeeee har planer för nästa sommar och om han har kvar sina (alldeles för små) speedos?
Nä,Tacka vet jag Månsson,han sitter på en egen ö, helt själv,geten han fick samtidigt som de andra fick sina åt han rå och vilt sparkande. Sparade såklart ett horn till morgonpipan, Hönorna gjorde han morgontofflor av. Och där sitter han,i sin hembyggda chesterfield-fåtölj,röker "gethornspipa" med hönsmorgontofflor och tittar på havet,får han tråkigt någon gång så bygger han lite på ett drivhus av glas, sand som han smält med sin laserblick. Där han drömmer om att bo, fastbojad med Lillemor efter avslutad säsong.
hellmånson