Citat:
Ursprungligen postat av
Steinarr
Därför att hon fortsätter att göra som idioten Pascal säger? Om hon är ute efter att gå långt i tävlingen så ska hon absolut inte lyssna på Pascal.
Lag syd verkar ha glömt att lagen kommer att bli ett snart. Då vill man helst vinna så många Robinsontävlingar som möjligt innan så att ens "klan" håller ihop.
Men å andra sidan väntar väl alla i Syd på sammanslagningen. Och Dessi kommer inte vara hatad av alla i Lag Nord så tror hon kan hanka sig fram oxå med hjälp av DK på andra sidan om han e kvar inför en sammanslagning. Pascal kommer säkert kunna bonda med både Henrik och Robert och andra. Han framstår väldigt dåligt i lag syd. Men inte säkert att han tar samma position i en sammanslagning. Mycket kan ändras då. Dessutom mer individuella tävlingar vilket passar honom...
Visst han framstår som korkad vilket jag var först i tråden med att påpeka. Till och med en del undrade varför jag tyckte han var korkad... när dom gillade Pascal så mycket. Så... beroende på vilken roll man har, påverkar hur man ställs fram i tv-rutan. I en sammanslagning tror jag inte lika många kommer störa sig på Pascal. Han är ju ingen Janne eller Månsson direkt.