Citat:
Ursprungligen postat av
Brstd
Jo men han är säkert lika bra på poker som han är på att simma och att hänga i rep.
Jag tror Jan gör sitt bästa. Och som nån var inne på, i hans värld gör han en riktigt bra insats.
(Även Dessi sa nåt liknande men Pascal fattade inte resonemanget).
Jan tycker säkert att han inte varit sämre än nån annan hittills. Visst nu senast han fick inte upp benen på repet men de andra hade säkert inte orkat hänga längre än honom i bara fingrarna. Visst han blev trött i dragkampen men det var för han tog i så mycket.
Och lag nord har ju sett vilken bra kille han är eftersom de ville ha kvar honom och gjorde honom immun.
Så ser det ut i Jans värld.
Skillnaden mellan geni och idiot är hårfin, kolla bara på Månsson och Jan.
När produktionen gör sitt urval från alla sökande så väljer de inte bara MMA fighters, personliga tränare, FD. navys i 70årsåldern, de väljer även halvgamla gubbar med mer käft än bakben... just för att få sprätt på tv programet och och nån för pöbeln att hata.
Månsson tänkte bara: Att vara ihopkjedjad med... vem är trevligast att vara ihopkjedjad med, inte vem han ville gå ut och fribajsa med.
Sen blev han Sågad vid ögonbrynet och Månsson med hela svenska folket, stackars fan!
Om nu Jan är på riktigt vilket jag tror, så har han mycket käft och inga bakben, har träffat såna förr och de gör sig mindre bra i TV, någon skall ju ogillas också, faktiskt riktigt vidrigt av produktionen att köra.
Varför tror du du fick amuletten av lag nord? ...tja jag känner mig hedrad....
Kontra.
-Han är den som sänker hela laget.
Onödigt att visa.