2018-04-24, 19:37
Medlem
Sannolikt ingen fara långsiktigt med Robban, men han bör ju vara rejält handikappad en tid framöver.
2018-04-24, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Helt riktigt. Diarré satt och bölade över att hon inte ville rösta ut Alexandra trots att Pappskallen och Knulldockan ville att hon skulle göra det. Att hon måste göra vad som "känns rätt". I nästa ögonblick röstar hon ut Alexandra ändå. Alla ni som sa att hon var så smart och grym på att spela spelet, känn er rejält blåsta. Hon är en korkad feministfitta som frågar "Hur högt?" om Pappskallen säger till henne att hoppa. Sen säger hon att hon inte accepterar mansplaning. Hah. Hon skulle utan att tveka ta Pappskallens kuk i munnen och suga för glatta livet.
Förklara gärna var i det du skriver det kommer fram att Dessi är korkad och inte smart. Gärna också var det kommer fram att hon inte är bra på att spela spelet. Jag ser det inte.
Senast redigerad av Rosewood 2018-04-24 kl. 19:44.
2018-04-24, 19:41
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brstd
Jo men han är säkert lika bra på poker som han är på att simma och att hänga i rep.

Jag tror Jan gör sitt bästa. Och som nån var inne på, i hans värld gör han en riktigt bra insats.
(Även Dessi sa nåt liknande men Pascal fattade inte resonemanget).
Jan tycker säkert att han inte varit sämre än nån annan hittills. Visst nu senast han fick inte upp benen på repet men de andra hade säkert inte orkat hänga längre än honom i bara fingrarna. Visst han blev trött i dragkampen men det var för han tog i så mycket.
Och lag nord har ju sett vilken bra kille han är eftersom de ville ha kvar honom och gjorde honom immun.
Så ser det ut i Jans värld.

Skillnaden mellan geni och idiot är hårfin, kolla bara på Månsson och Jan.
När produktionen gör sitt urval från alla sökande så väljer de inte bara MMA fighters, personliga tränare, FD. navys i 70årsåldern, de väljer även halvgamla gubbar med mer käft än bakben... just för att få sprätt på tv programet och och nån för pöbeln att hata.
Månsson tänkte bara: Att vara ihopkjedjad med... vem är trevligast att vara ihopkjedjad med, inte vem han ville gå ut och fribajsa med.
Sen blev han Sågad vid ögonbrynet och Månsson med hela svenska folket, stackars fan!
Om nu Jan är på riktigt vilket jag tror, så har han mycket käft och inga bakben, har träffat såna förr och de gör sig mindre bra i TV, någon skall ju ogillas också, faktiskt riktigt vidrigt av produktionen att köra.
Varför tror du du fick amuletten av lag nord? ...tja jag känner mig hedrad....
Kontra.
-Han är den som sänker hela laget.

Onödigt att visa.
2018-04-24, 19:42
Medlem
IQpizzasallads avatar
Grina-Lina hur känslig får man va'? Nja skyller på matbrist va....
2018-04-24, 19:42
Medlem
micro113s avatar
Vad jag skulle skratta om de två som skall lämna laget blev Lillemor och Johan och att de flyttades till lag Syd .....

Hjärnblödningen på Pascal när han skall få dem att falla in i klanen .... moahaha
2018-04-24, 19:47
Medlem
Bikepps
2018-04-24, 19:47
Medlem
Enmansdemos avatar
"Jag är en riktig godisråtta och snaskar gärna på något varje dag"

Kan han hålla käften?

Sätt dig på huk och skit DK om du har sån dålig magkänsla

Från Lina Olssons instagram
https://www.dn.se/ekonomi/peter-settman-i-gigantisk-robotaffar/
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-24 kl. 19:58.
2018-04-24, 19:59
Medlem
Ringleaders avatar
Gud vad löjligt att de ska spela romantisk musik när DK och Ida sitter och pratar
2018-04-24, 19:59
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Ska de över till syd nu?
2018-04-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Ska de över till syd nu?

Det är väl det som är det mest sannolika.
2018-04-24, 20:02
Medlem
XtraXs avatar
Visst är Ida lite småsöt ändå.
2018-04-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Visst är Ida lite småsöt ändå.

ja och hon passar i dreads också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera