2018-04-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Ska de över till syd nu?

låter ju helt sjukt isåfall då blir ju nord 2 mindre varfär ska syd få nytt folk hela tiden? är det för att dem är så kassa kanske
2018-04-24, 20:11
Medlem
Ringleaders avatar
Jeez, hur gammal är Nicoline egentligen? Sitter och fnittrar som en förpubertal fjolla över att att ha blivit pussad på kinden...
2018-04-24, 20:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Förklara gärna var i det du skriver det kommer fram att Dessi är korkad och inte smart. Gärna också var det kommer fram att hon inte är bra på att spela spelet. Jag ser det inte.

För att hon viker sig för Pappskallen och röstar ut den starkaste, vilket medför att laget kommer förlora ännu fler tävlingar? Fattar t.om en efterbliven.

Vad fan var det där för scen mellan Knulldockan och Diarré för övrigt där de satt fnissande som två tioåringar och pratade om Pappskallen? Vad var vitsen med att ta med det? Fanns det verkligen inget annat bra material från den dagen värt att ta med?
2018-04-24, 20:14
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
låter ju helt sjukt isåfall då blir ju nord 2 mindre varfär ska syd få nytt folk hela tiden? är det för att dem är så kassa kanske

Syd får väl skicka iväg 2 de också ... så The Jan Bonnevier kommer nog dyka upp på sydön strax ...
2018-04-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Jeez, hur gammal är Nicoline egentligen? Sitter och fnittrar som en förpubertal fjolla över att att ha blivit pussad på kinden...

och nacken inte att förglömma.
2018-04-24, 20:21
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Förklara gärna var i det du skriver det kommer fram att Dessi är korkad och inte smart. Gärna också var det kommer fram att hon inte är bra på att spela spelet. Jag ser det inte.

Därför att hon fortsätter att göra som idioten Pascal säger? Om hon är ute efter att gå långt i tävlingen så ska hon absolut inte lyssna på Pascal.

Lag syd verkar ha glömt att lagen kommer att bli ett snart. Då vill man helst vinna så många Robinsontävlingar som möjligt innan så att ens "klan" håller ihop.
2018-04-24, 20:23
Medlem
Blev besviken på Ida och Lina som frivilligt tog på sig att ge sig iväg, de måste väl ändå ha fattat att det kan handla om att byta lag! Och om så är fallet förstör de för lag nord som kommer få två sopor i gengäld då jag tror lag syd röstar på två, Jan och Rick. Iofs kan Rick bli en tillgång beroende på tävling.
2018-04-24, 20:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Grina-Lina hur känslig får man va'? Nja skyller på matbrist va....

Riktigt patetiskt att se. Hon presterar dåligt på en tävling, vilket inte får några konsekvenser för laget öht och hon bölar som om hela hennes familj dött. Är det hennes största motgång i livet hittills?
2018-04-24, 20:35
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Blev besviken på Ida och Lina som frivilligt tog på sig att ge sig iväg, de måste väl ändå ha fattat att det kan handla om att byta lag! Och om så är fallet förstör de för lag nord som kommer få två sopor i gengäld då jag tror lag syd röstar på två, Jan och Rick. Iofs kan Rick bli en tillgång beroende på tävling.

Håller med. Va fan ska de anmäla sig frivilligt för?! De skulle skickat bögen och Lillemor!
Hade blivit skitbra, om syd hade hamnat i öråd så hade ju bögen sin delbara immunitet också.
Jävla fanskaps-Ida och Lina!
2018-04-24, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Håller med. Va fan ska de anmäla sig frivilligt för?! De skulle skickat bögen och Lillemor!
Hade blivit skitbra, om syd hade hamnat i öråd så hade ju bögen sin delbara immunitet också.
Jävla fanskaps-Ida och Lina!

Lillemor halvöppnade ju även för det när hon sa ”det är ju bra om det är två som gillar varandra som åker”. Kanske väntade hon på att Johan skulle plocka upp tråden och föreslå att de skulle åka...
2018-04-24, 20:52
Medlem
DesktopZquaress avatar
Är det någon som har en uppfattning för hur länge de faktiskt varit på ön såhär långt in i serien?
2018-04-24, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För att hon viker sig för Pappskallen och röstar ut den starkaste, vilket medför att laget kommer förlora ännu fler tävlingar? Fattar t.om en efterbliven.
Det betyder, menar du, att Dessi är körd och kommer åka ut förr eller senare just på grund av att hon varit med och röstat ut starka i Syd. Så kan det bli, det förnekar jag inte. Men det tror inte jag.
Hon är med i en pakt som kastar ut dom andra en efter en. Skulle hon bryta den pakten öppnar sig plötsligt dörrar för andra att ta hennes plats i den pakt hon är medlem i, och paktandet kan bli hur som helst utan den säkerhet hon har nu i den befintliga pakten. Men som det ser ut nu sitter hon 100% säkert så länge hon håller sig till pakten.
I en eventuell sammanslagning kommer, tror jag, Dessi vara den som klarar sig bäst i forna Syd. Hon kommer att kunna nässla sig in bland andra i forna Nord. Paktandet i Robinson börjar redan på Arlanda, plus att hon redan har en "gammal vän" i DK.

Sen spelar det ingen roll vad Dessi säger, jag är aldrig övertygad om att hon menar det hon säger, hon kan lika gärna vara ute efter nåt helt annat. Hon är manipulativ,beräknande och bakslug.
Och jag väntar med spänning på att få se om jag har rätt eller fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in