Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Det är helt ok. Men jag tycker att du är orättvis i din kritik. Jag har väl engagerat mig i detta och det var väl mitt förslag att du skulle vända dig till Yoshi. Jag har lagt en väldig massa tid och energi på att kolla bilderna och youtubefilmen samt leta efter mailadress osv.
Varför tror du att jag gjorde det? Svara inte men ta dig en funderare. Nu loggar jag ut.
Jag la inte upp den för att diskutera om det är han eller inte. Om du inte tror det=fine. Men om någon håller med mig om att det är likt honom då är det självklart mer intressant för mig. Eftersom det kan föra teorin framåt. Om du hade sagt nåt som kunde få mig att få en annan uppfattning var det en sak, men det har du inte. Du säger han har höga kindknotor vilket killen på bilden inte har osv Och att han ser ut som 20 år när han absolut inte ser ut som 20 år. Då blir det ju helt ointressant att fortsätta diskussionen.
Jag tror det är han och det tänker jag fortsätta tro tills jag får veta säkert om motsatsen.
Och blir inte besviken om så inte är fallet eftersom det inte handlar om prestige för mig. Det handlar enbart om att jag känner mig övertygad av det lilla jag jan se. Tillräckligt för att inte släppa den möjligheten.