2018-04-20, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Jag hejjar på Dessi för att hon spelar spelet helt rätt och shysst. Hon deltar aldrig i mobbingen som uppstår då backar hon skillnad mot Pascal som är största mobbaren. Även Alexandra verkar ha pannben iaf från förra avsnittet.

Dom som borde vinna:
Dessi
Henrik
Marie
Rick

Dom som inte får vinna:
Pascal
Lillemor
Nicoline
Jan

Varför ska den fega skiten Rick vinna för? Som slickar pascals mindset-röv?
2018-04-20, 08:39
Medlem
Funktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
I små doser kan de vara lite roliga, men jag hoppas inte de blir särskilt långvariga.

Att bo med dom verkar ingen höjdare, men du måste medge att Lillemors kommentar där hon jämförde sig med geten var ganska skoj?
2018-04-20, 09:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Jo men det hade då inte fått mig eller nån annan att reagera och dra den slutsatsen.

Jag hade gjort det och jag har gjort i helt andra sammanhang än en reality-show.
2018-04-20, 09:19
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag hejjar på Dessi för att hon spelar spelet helt rätt och shysst. Hon deltar aldrig i mobbingen som uppstår då backar hon skillnad mot Pascal som är största mobbaren. Även Alexandra verkar ha pannben iaf från förra avsnittet.

Dom som borde vinna:
Dessi
Henrik
Marie
Rick

Dom som inte får vinna:
Pascal
Lillemor
Nicoline
Jan

Värdiga vinnare: Henrik, Marie, Ida, Lina, Alexandra, Robert, Dessi och DK.

Ovärdiga vinnare: Pascal, Janne, Nicoline, Rick, Vicky, Lillemor och Lillebror.

Egentligen bryr jag mig inte speciellt mycket om vem som bara det inte blir PASCAL.
2018-04-20, 09:24
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:

Dom som borde vinna:
Dessi
Henrik
Marie
Rick

Dom som inte får vinna:
Pascal
Lillemor
Nicoline
Jan
Jag håller bara delvis med.... Rick verkar inte fungera i att stoppa mobbingen utav Janne, som många här inte ser att det är mobbing. Janne & eller Rick borde inte vara med på den listan alls.
Dessi=nja. Alexandra=Ja enligt mig.
DK är självklar, och fattar inte hur denne lysande favorit kunnat undgå dina ögon... ?? Det var tack vare honom det gått bra i Tävlingarna, indirekt.

Hoppas De 3 Jokrarna kan samarbeta, och att Rick inte är lite trög, och fattar de har chans.
Behövs det mindset för det ?

Men om de 3 Jokrarna samarbetar med Lag Nord, som kommer med sin flotte. Så kan det bli en 4-4 match i röstningen.

Vi får väl se, men det hänger på om Jokrarna nu kan hålla ihop sig....
Senast redigerad av Pantheradus 2018-04-20 kl. 09:40.
2018-04-20, 09:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Visst är det irriterande att bli spoilad?
Och eran reaktion blir att själva spoila öppet i tråden.
Anmärkningsvärt obegåvat.

Ja, idioter faktiskt.
2018-04-20, 09:49
Medlem
Föreställ er lagets och Pappscals reaktion om det varit Jan som haft sista uppgiften i gårdagens tävling.
Hade varit stooor skillnad mot hur Rick blev bemött , där var dom ju tom stöttande.
2018-04-20, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Det är ju i alla fall vedertaget att människor med sommarhus i Bohuslän importerade det som i dag kallas för "Liiidiingö-iiiin" till huvudstadsområdet.
Är det?
2018-04-20, 10:04
Medlem
Funktions avatar
Rick var ju fiffig då han tog på sig skulden från förlusten och sedan rätt otippat gick iväg samt erbjöd resterande att snacka skit om honom. Det fick resten av laget att tycka att han överdrivit sin bristande insats och "vilken schysst kille" han är så de överdriver åt det hållet och inte vill rösta ut honom. Definitivt taktik från hans sida.

Tror jag håller Rick och Dessi som favoriter hittils med Lillemor som bubblare, mest pga allt äckel hon lyckats äta.
2018-04-20, 10:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Nu vann lag Nord tävlingen så jag tänkte inte så mycket på det men straffet som Nord fick var ju som att beställa en seger för lag Syd. Otroligt nog så floppade Rick helt.
2018-04-20, 10:51
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Varför ska den fega skiten Rick vinna för? Som slickar pascals mindset-röv?

Håller med. Rick är en feg fitta och är definitivt inte värdig robinson vinnare . Kan inte riktigt gilla han som flera andra uppenbarligen gör. Han vågade inte gå emot pascal utan röstade ut Caroline för att pascal ville det. Han är ett viljelöst mähä som inte vågar stå upp för sig utan en kappvändare är precis vad han är.

Fd navy seal? Megatönt är vad han är. Om detta är en fd navy seal börjar man undra om det är barbiedockor eller soldater dom utbildar inom flottan.
2018-04-20, 10:59
Medlem
Redladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Är det?
Om Lidingö-i:n
https://www.youtube.com/watch?v=VgJ5c_h9i_Y

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto