Citat:
Ursprungligen postat av
D.Yster.Quist
Man (eller i alla fall jag) är imponerad av Alexandra.
Inte nog med att hon är vältränad,fast lite för muskulös för min smak, tänk om hon dänger stekpannan/brödkaveln i huvudet på en då går man i graven direkt.
Men förmågan att analysera/läsa av individer och grupperingar så korrekt och så snabbt det är imponerande.
Hur blir en människa så bra på det?
Medfött eller har hon umgåtts med lismande måttligt begåvade människor tidigare och fått träning?
Jag bugar för Alexandra, må hon vinna Robinson nu när Månsson inte tycker att det är värt besväret.
Eller är hon Månssons förlängda(och mycket muskulösa) arm?
Hell Månsson!!!!
Jag är också imponerad av Alexandra att läsa av människor, men tyvärr är det för få som är det. Alexandra märker av det att de 4 i gruppen inte pratar så mycket med henne, eller möter hennes blickar...
För att inte tala om Janne, där blir det inget alls.
Tänk om Dessi skulle kuppa....? Som hon gjorde tidigare?
Rick är 70 år, och hans tänkande är lite låst, men tänk om
han kunde lyssna på Alexandra...? Samt att lag Nord kom med en extra röst och då skulle det i teorin bli 4 mot 4. Fattar inte jokrarna det här...? De har fortfarande en chans om de vet eller får reda på att lag Nord kommer vara med i spelet, och lista ut vilka dom röstar på (troligtvis om det går,
så röstar ju lag Nord på Pascal.... , och fattar Jokrarna det... att lag Nord röstar på huvudpersonen i Syd, så kan de rösta likadant, men jag är
klart osäker på Rick när det gäller den biten, han skulle troligen inte rösta på Pascal).