2018-04-19, 21:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Sluta larva dig, Månsson är en levande legend. Klart att folk skriver om honom.

Mm vilken legend. Utröstad i första örådet. Noll social kompetens. Dessutom när det kommer till kommentarer som att Rick, geten eller Alexandra skulle vara en förklädd Månsson (om de försöker vara roliga här misslyckas de fatalt) kan man ju undra om det verkligen är folk över 18 år som skriver. Han var en nolla som satt fastkedjad med en annan nolla. Ingen jävla gud.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Var det verkligen geten, tyckte det lät som Pascal?

Så skulle väl Pascal låta om Nicoline blev utröstad.
Medlem
Han.Jelins avatar
Nu ska Pascal rösta ut den starkaste igen. Jag förstår inte hur han tänker. Då får du inte klaga i tävlingarna mot nord att förlusterna tär på ditt psyke, för det är omöjligt att vinna med endast Nicoline, Dessie och Victoria.
2018-04-19, 21:28
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Vänta bara tills barnen ska ut sin pension då kan vi prata om förlorad tilltro till samhället.
Farmen/Robinson är väl en mild västanfläkt i förhållande till den kommande stormen......
Precis!

Dessutom får dessa personer vad de förtjänar i verkliga livet sen. Unga och dumma kommer de alltid bli ihågkommna som de äckliga mobbarna som inte fungerar i grupp eller i sociala sammanhang. Kul att sumpa sitt liv för att kunna vara en idiot på tv i ungdomen liksom.

Tar man fallet Pascal Mazza Ramsby till exempel, vilken arbetsgivare skulle vilja anställa honom efter detta? Informationen finns för alltid lagrad på internet.
2018-04-19, 21:30
Medlem
Ringleaders avatar
Fy fan vad jag kommer hata Pascal och alla andra ryggradslösa kräk i lag syd om Alexandra blir utröstad.
2018-04-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han.Jelin
Nu ska Pascal rösta ut den starkaste igen. Jag förstår inte hur han tänker. Då får du inte klaga i tävlingarna mot nord att förlusterna tär på ditt psyke, för det är omöjligt att vinna med endast Nicoline, Dessie och Victoria.
Ja det är lite motsägelsefullt om man ser på prinsessans långa utläggningar för några avsnitt sedan då han hade starkt psyke och ett vinnande mindset.
Han kanske övertygade dom andra om att hans mindset var det rätta och resultatet för Syd blev därefter?
2018-04-19, 21:41
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Man (eller i alla fall jag) är imponerad av Alexandra.
Inte nog med att hon är vältränad,fast lite för muskulös för min smak, tänk om hon dänger stekpannan/brödkaveln i huvudet på en då går man i graven direkt.
Men förmågan att analysera/läsa av individer och grupperingar så korrekt och så snabbt det är imponerande.
Hur blir en människa så bra på det?
Medfött eller har hon umgåtts med lismande måttligt begåvade människor tidigare och fått träning?
Jag bugar för Alexandra, må hon vinna Robinson nu när Månsson inte tycker att det är värt besväret.
Eller är hon Månssons förlängda(och mycket muskulösa) arm?
Hell Månsson!!!!

Jag är också imponerad av Alexandra att läsa av människor, men tyvärr är det för få som är det. Alexandra märker av det att de 4 i gruppen inte pratar så mycket med henne, eller möter hennes blickar...
För att inte tala om Janne, där blir det inget alls.

Tänk om Dessi skulle kuppa....? Som hon gjorde tidigare?

Rick är 70 år, och hans tänkande är lite låst, men tänk om han kunde lyssna på Alexandra...? Samt att lag Nord kom med en extra röst och då skulle det i teorin bli 4 mot 4. Fattar inte jokrarna det här...? De har fortfarande en chans om de vet eller får reda på att lag Nord kommer vara med i spelet, och lista ut vilka dom röstar på (troligtvis om det går, så röstar ju lag Nord på Pascal.... , och fattar Jokrarna det... att lag Nord röstar på huvudpersonen i Syd, så kan de rösta likadant, men jag är klart osäker på Rick när det gäller den biten, han skulle troligen inte rösta på Pascal).
2018-04-19, 21:44
Medlem
Citat:
Inte nog med att hon är vältränad,fast lite för muskulös för min smak, tänk om hon dänger stekpannan/brödkaveln i huvudet på en då går man i graven direkt.
Men förmågan att analysera/läsa av individer och grupperingar så korrekt och så snabbt det är imponerande.
Hur blir en människa så bra på det?
Medfött eller har hon umgåtts med lismande måttligt begåvade människor tidigare och fått träning?
Jag bugar för Alexandra, må hon vinna Robinson nu när Månsson inte tycker att det är värt besväret.
Eller är hon Månssons förlängda(och mycket muskulösa) arm?
Hell Månsson!!!!

Jag förstår faktiskt inte hur hon kunde förstå att de gaddar ihop sig mot henne. Hatten av, men kanske känner hon av vibbarna live bättre än vi gör genom tv-rutan.
Fan vill inte att hon åker, vore så orättvist.

Som djurvän gillar jag att Alexandra och Pascal Pappskalle brydde sig i den där hemska scenen. Även om jag inte gillar Pascal Pappskalle längre så är det en bra mänsklig egenskap.
Senast redigerad av Liljor 2018-04-19 kl. 22:02.
2018-04-19, 21:45
Medlem
Det verkar som Pascal hellre vill leva några dagar i sitt lilla harem än att vinna Robinson. Att rösta de starkaste kanske fungerar fram till sammanslagningen men då kommer de ju inte ha en chans. Varför skulle ett lag nord som antagligen kommer vara dubbelt så många vid sammanslagningen låta medlemmar från det uppenbart dysfunktionella lag syd vara kvar när det enda de lyckas med är att skapa osämja.
Jokrarna skulle krossat pakten när de hade chansen. Nu kommer de bara åka en och en om laget inte får ordning på tävlingsnerverna.
2018-04-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Mm vilken legend. Utröstad i första örådet. Noll social kompetens. Dessutom när det kommer till kommentarer som att Rick, geten eller Alexandra skulle vara en förklädd Månsson (om de försöker vara roliga här misslyckas de fatalt) kan man ju undra om det verkligen är folk över 18 år som skriver. Han var en nolla som satt fastkedjad med en annan nolla. Ingen jävla gud.

Det är ju du som är en nolla för du har ju inte förstått nånting av programmet.
Självklart röstade de andra ut Månsson först eftersom han var klart största hotet. Precis som lag syd nu vill rösta ut Alexandra.
Medan Månsson satt fastkedjad smidde Henrik planer med de övriga för att få ut sin störste konkurrent. Smart gjort av Henrik och tyvärr är det så spelet fungerar.
2018-04-19, 21:46
Medlem
Ringleaders avatar
Citat:

Kolla in hennes facebook. Jävlar vilken transformation hon har gjort. Från pinnsmal till värsta amazonkvinnan.
2018-04-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Kolla in hennes facebook. Jävlar vilken transformation hon har gjort. Från pinnsmal till värsta amazonkvinnan.
Nu har jag inte sett hennes Facebook men hon är nog den som borde hålla långa föreläsningar om mindset inte princess Pascal.
Som tur är är hon grundad och har ett äkta självförtroende som märks genom utstrålning.
Hon behöver inte trötta ut omvärlden genom att försöka övertala den om att hon har det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in