2018-04-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Nu glömde du hell Månsson på slutet..
Oj då nu kommer väl blixten att slå ner på mig....
Man ska inte ignorera den allsmäktige Månsson.
2018-04-19, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Tror ni de slaktar getterna? Hur ska det gå till utan att tittarna tycker det blir för blodigt? Köttet kan de väl bara leva på någon dag i värmen. Lillemor kunde iallafall mjölka.

Nej , hoppas att det inte blir slakt ! Det jobbiga med att se typ Farmen och Robinson är att man (jag ) fipplar med fjärrkontrollen som en dåre när det är dags för jag klarar inte av att se sådant.
Dessutom tycker jag inte om att man använder djur i underhållningsprogram då de inte blir omsorgsfullt behandlade för det mesta .
2018-04-19, 01:22
Medlem
rikastistorstans avatar
Usch, jag förstår att man stör sig på Janne men det är så jävla obehagligt att se mobbningen och utfrysningen. Så fort han säger någonting så blir alla andra helt tysta. Så jävla ovärdigt vuxna människor. Dessie, Rick och Alexandra borde definitivt göra mer men visar åtminstone i stunder en viss empati. Det värsta är nog ändå att batikhäxan som själv borde veta hur det känns nu är en av dom drivande. Jag hoppas att syd förlorar och att han åker ut nu annars orkar jag fan inte kolla mer.
2018-04-19, 01:33
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Oj då nu kommer väl blixten att slå ner på mig....
Man ska inte ignorera den allsmäktige Månsson.

Nej precis. Det är många genom åren som försökt ignorera Månsson, vårt svenska svar på professor Moriarty, och misslyckats. Det är som att försöka att inte låtsas om månen. Likväl så finns den där...
2018-04-19, 01:36
Medlem
Oddballs avatar
Lite förvånande att Rick som gammal Navy SEAL och pensionerad diplomat inte går in och bryter när lagets mobbning mot Jan tar sig till helt nya höjder. Jag hade höga tankar om Rick, men är lite besviken nu.

Sen är Jan mer eller mindre värdelös i tävlingarna, i dragkampen var hans prestation ett rent skämt - men det är ändå inte okej att frysa ut/mobba någon för det.

Konstaterar även att Desirée har en otroligt risig hållning för att vara 20 år, hon står och hänger som en alkis med kalaskula och med fulshortsen uppdragna till armhålorna.

I nuläget känner jag att Henrik, DK och Alexandra är mina favoriter, men det kan nog förändras - Robert kanske gräver ner den där pimpinetta make up-fikusen och då går han nog upp i topp hos mig.
2018-04-19, 01:37
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Nej , hoppas att det inte blir slakt ! Det jobbiga med att se typ Farmen och Robinson är att man (jag ) fipplar med fjärrkontrollen som en dåre när det är dags för jag klarar inte av att se sådant.
Dessutom tycker jag inte om att man använder djur i underhållningsprogram då de inte blir omsorgsfullt behandlade för det mesta .

Njaej jag tror knappast det blir nån slakt. I alla fall inte på geten. Och att nacka en höna lönar sig inte med så många pers kvar. SKULLE det nu bli blodig getslakt så är det Lillemor som står för dödandet, medan robocop står likblek å tittar på...
2018-04-19, 02:46
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han pratade förmodligen om specifikt Robinson och inte dokusåpor över lag. Vet inte hur det sett ut i andra länders versioner, men i svenska Robinson har vi bara haft två jokrar. Jochen 1998 och Douglas 1999. Ingen av dem kom särskilt långt.

Håkan Marklund och Anne Hausmanis var jokrar 2000.
2018-04-19, 06:32
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Håkan Marklund och Anne Hausmanis var jokrar 2000.

Dem hade jag helt glömt bort. Har inget minne av dem heller så de kan inte ha gjort något vidare intryck.
2018-04-19, 06:51
Medlem
GrandOldPartys avatar
Lag syd resonerar väldigt konstigt, då menar jag de fyras gäng. De mobbar Jan och vill ha bort utmanarna, men väljer att använda amuletten? Vore det inte bättre att torska örådstävlingen och bli av med Jan och inte riskera att DK blir utröstad?! Sedan kan de satsa på att vinna nästa. Då är de starkare utan akilleshälen Jan (Nicoline, Victoria är inte bättre heller direkt men men). Sedan har DK haft längre tid på sig att komma in ännu mer i nord. De verkar inte tänka alls, kanske matbristen. Dessi verkar ju ha tappat det helt senaste avsnitten med.

Pascal som är sån tävlingsmänniska, men verkar inte tänkta strategiskt alls. Förmodligen har han inte intelligensen att tänka i flera steg. De har ju verkligen tid att tänka. Hur tror Pascal att han ska vinna? Förmodligen tror han väl att han ska vinna varenda tävling efter sammanslagningen, eller så är han så trög att han inte tänker så långt. Vore han och de andra i syd smarta skulle de behandlat utmanarna bra så de kunde ha med dem att rösta så som dom vill efter sammanslagningen.

Det slår mig att få av dem verkar vara där för att vinna. Vill de bara vara med på TV?
2018-04-19, 07:26
Medlem
GrandOldPartys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringleader
Varför säger Pascal att Alexandra inte tillför någonting? Hon är förmodligen den starkaste medlemmen i lag syd. Vad fan tillför bimbon Nicoline och Desiree i tävlingar styrkemässigt? Känner han sig så hotad av Alexandra att han måste behandla henne som skit eller vad är det frågan om?

Förmodligen är det patologiskt. Är rätt uppenbart att Ranelid Jr har en narcissistisk personlighetsstörning. Allt kretsar kring honom i hans värld och det som är bra för honom och hans grandiosa vanföreställningar är bra och det som inte är det dåligt. Givetvis stör Alexandra hans självbild. Carolin och säkert de andra med pratade om hur stark Alexandra är och givetvis stör det Pascal. Han är ju störst, bäst och vackrast! Alexandra sa ju att Pascal knappt tittat eller tilltalat henne - han känner sig hotat av henne och därför undviker han henne, bortträngning.
2018-04-19, 07:33
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Det här har han ju i alla fall låtit vara kvar.
nillanhansson@pascalmazza Du framhäver dig själv som älskad och omtyckt av alla men verkligheten säger ju något helt annat. Ditt sätt och din attityd är faktiskt riktigt ful, jag förstår inte varför du tror att du är så bra och omtyckt av allt o alla? Du har ingen som helst ödmjukhet i din kropp nä jag hoppas för din egen skull att det är brist på mat som satt sig på ditt sätt att vara så du inte är såhär i den "riktiga världen"!!!
pascalmazza@nillanhansson det är för att tv klipper mig på det viset.. tro mig.. jag är lika frustrerad!

I brist på mat i kombination att tv väljer vad dem vill visa så framstår jag som någon jag inte alls är..
Haha, jo tjena! Så allt det han säger är som de klipper ihop? All mobbongmindset han bidrar med alltså redigerat? Nej, den självgoda självgooglaren får stå sitt kast nu. Hans historik på instagram och framförallt Facebook täljer en annan historia. Seriöst gå in och kolla på äcklets lilla PT-studios Facebook!
2018-04-19, 07:49
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Vad Nicoline ser hos pajasen Pascal är för mig en gåta. Hans iq under 100? Hans totala fantasivärld om att han är bäst i världen på allt?

Med tanke på hans påstådda tävlingserfarenhet så undrar jag vad fan han pysslade med i dragkampen?? Står och krummar över repet som Quasimodo som ankare?? Och varför är han ankare?? Han är ju späd som en ballerina.... Hans ego blev helt krossat nör Jan såg ner på hans ledarskap. Pascal högg dessutom sin forna kamrat i ryggen genom att rösta ut gubben som alltid tydligen skulle vara trygg i laget så lönge Pascal var med...

Nicoline hade nog räknat med en charmig romans men fan vilket bottenskrap hon fick på ön. Måste vara jäääättekul att lyssna på alla sagor om hur bra han är på allt. Konstigt nog trots hans bländande ledarskap så har dom torskat 4 pers i laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in