Citat:
Ursprungligen postat av
morboso
Den här platsen som är så speciell (texten du citerade försvann när jag citerade dig, hugade läsare får klicka på "tillbaka"), jag tvivlar på att den skulle ha blivit det bara genom att en strippa rörde vid det stället. Jag tror att vi än en gång har en lögn kring en kärna av sanning. Här skedde enligt min teori något som var en milstolpe i PMs sexuella erfarenheter.
Precis så har jag också tänkt.
Att han närmast beskriver platsen som helig för honom, i vart fall "mycket speciell", att han alltid haft ett "mycket speciellt förhållande till" till den platsen, "där hon rörde vid den."
"Strippa, speciell plats och rörde vid" kan vara den lilla del av sanning i det som gör platsen så speciell. Men, det handlar knappast om att hon "rörde" vid platsen. Det är något helt annat som hänt.
Handlar nog snarare om att det är PM som "rört" vid strippan. Att han har fått utöva någon brutal sexakt med henne där. Att hon kanske gått med på att vara undergiven, spela med i någon aggressiv form av sex, där han som Kapten Vladimir(or whatever) får dominera henne totalt, kanske bundit henne osv. Fått känna av lite makt, kontroll och uppleva en aning rädsla hos henne, men att det inte gått för långt, denna gång. Han fantiserar om att hon är ett ofrivilligt offer, vilket ökar hans njutning.
Njutit extra av känslan att det skedde i just ubåten. Hans verk, där han är kapten. Kanske han redan där får den extra kickan till sina sadistfantasier, att i ubåtens sköte, djupt ner i vattnet - där han får sin frihetskänsla, sin känsla av att där i mörkret, i vattnet där man är alldeles ensam och skyddad - finns ingen bättre plats att utföra äkta våld mot ett helt ofrivilligt offer, en fulländad tortyr med döden som slutresultat. Sadistfantasierna intensifieras. Successivt.
Skulle vara intressant att veta vad denna kvinna skulle ha att berätta om denna händelse.
Här är citatet som försvann:
Vid ett tillfälle möttes de båda världarna när han bjöd in en svensk strippa till sin verkstad. De badade i en av de stora tankarna som Peter Madsen använde för att testa ubåtens motorer.
Det var så trevligt att hon var med hemma i verkstaden där jag byggde ”Freya”, och det är en mycket speciell plats på ubåten, där hon rörde vid den. Den platsen har jag alltid haft ett mycket speciellt förhållande till, säger Peter Madsen i boken
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...por-och-fester