2018-04-16, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chess77
Han hade nog inte råd att betala någon prostituerad. Han bodde ju nåt år hos DK om jag minns rätt. Och troligen är inte DK så värst bemedlad, så om han önskade högklackade skor på henne (han var ju skofetischist) så fick han se till att handla in det. Han bodde ju också i en annans tjejs lägenhet (ett av vittnena), men hon bad honom så småningom flytta ut av anledningar jag inte minns nu. Vad jag förstår så bodde inte hon i lägenheten just då heller, pga att hon haft inbrott. DK berättade också att när han skulle ha dambesök "hemma" så förvarnade han DK om det, så hon höll sig borta. Det var tydligen under nåt år då hustrun och han hade en paus om jag förstod DK rätt. Herregud vilken loser, inte ens en egen liten lägenhet.

Ja, det där låter ju ostabilt. Madsens livsstil ter sig alltmer asocial, men han kamouflerade sig, skaffade sig en bohemisk, excentrisk image.

Nej, du har nog rätt. Hur skulle han kunna betala sexsäljare? Osannolikt...
Citera
2018-04-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja, det där låter ju ostabilt. Madsens livsstil ter sig alltmer asocial, men han kamouflerade sig, skaffade sig en bohemisk, excentrisk image.

Dessutom var han väldigt kinky. Och sånt kräver lite förberedelser. Nåt blow job var han inte intresserad av, eller en snabbis. Här krävdes både det ena och det andra. Rollspel, kaptensmössor, höga klackar, bdsm. Hur i all världen kan DK fortfarande hålla fast vid honom? Hon formade händerna till ett hjärta efter sitt vittnesmål nu i april. Herregud - begriper hon inte hur jävla sjuk han är?
Citera
2018-04-16, 12:48
Medlem
Citat:
Dessutom var han väldigt kinky. Och sånt kräver lite förberedelser. Nåt blow job var han inte intresserad av, eller en snabbis. Här krävdes både det ena och det andra. Rollspel, kaptensmössor, höga klackar, bdsm. Hur i all världen kan DK fortfarande hålla fast vid honom? Hon formade händerna till ett hjärta efter sitt vittnesmål nu i april. Herregud - begriper hon inte hur jävla sjuk han är?

Ja, det är jävligt konstigt, men hans intimrelationer måste ju spegla hans djupa störning.

Den som har haft långvarig sexuell kontakt med PM kan ju inte ha siffra rätt.

DK har väl sin egen diagnos.
Citera
2018-04-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ja, det är jävligt konstigt, men hans intimrelationer måste ju spegla hans djupa störning.

Den som har haft långvarig sexuell kontakt med PM kan ju inte ha siffra rätt.

DK har väl sin egen diagnos.
Han var ju sen vad gäller sexdebuten. Och när han väl började med den så blev han introducerad av den lite knepiga bdsm. Och har man inte intresserat sig för något av det innan, så begriper man kanske inte att det är själva avarterna man ser. Detta, tillsammans med hans gränslösa personlighet, blev inte bra. Han har hela tiden varit utsatt för gränslöshet. Från pappan och uppväxten. Från den sexuella biten. Vad gäller övergivenhet från mamman och elakhet från pappan. Allt var gränslöst. Inte märkligt att han blev som han blev. Att han hela tiden också själv behöver tänja gränserna mer och mer kan man ju se, med facit i hand, att det var bäddat för katastrof. Släpp ut honom i frihet igen.... fullständigt livsfarlig.
Citera
2018-04-16, 13:57
Medlem
Citat:

De prostituerade kanske tyckte synd om den lille skiten och ställde upp gratis .
Citera
2018-04-16, 14:48
Bannlyst
Citat:
Han var ju sen vad gäller sexdebuten. Och när han väl började med den så blev han introducerad av den lite knepiga bdsm. Och har man inte intresserat sig för något av det innan, så begriper man kanske inte att det är själva avarterna man ser. Detta, tillsammans med hans gränslösa personlighet, blev inte bra. Han har hela tiden varit utsatt för gränslöshet. Från pappan och uppväxten. Från den sexuella biten. Vad gäller övergivenhet från mamman och elakhet från pappan. Allt var gränslöst. Inte märkligt att han blev som han blev. Att han hela tiden också själv behöver tänja gränserna mer och mer kan man ju se, med facit i hand, att det var bäddat för katastrof. Släpp ut honom i frihet igen.... fullständigt livsfarlig.

Ibland tror man på Madsen ibland inte. Du kan inte hitta svaren i hans bakgrund hur gärna du än vill. Jag känner att du köper han när du vill. Det blir en bok alla kommer strida om Madsens berättelse. Jag kommer köpa boken, en bok jag hoppas har Les Demoiselles d'Avignon som omslag. En tavla som handlar on en sjöman och hans praktikant som går på horhus och poserar med ett kranium i hand,

Picasso heter konstnären.
Citera
2018-04-16, 15:32
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Jag känner mig som en glädjedödare idag. Alla vill så gärna ha det till att Madsen sprängt folk i luften och styckmördat redan på dagis. Men jag har förtroende för polisen samt Skottland Yard.
Om inte de funnit något så lär inte vi finna det heller.
För övrigt tror jag att det ligger en del i den avhoppade nynazistens påstående om Marcel Schilf.
Danska polisen öppnade ju ärendet igen men eftersom Marcel Schilf numer är avliden så är det ju svårt.
Men han var ju den förste som misstänktes och hade en hel bombverkstad hemma.
Och dessutom dödsfiende med Antirasister och vänstern.
Det finns inget som pekar i riktning mot PM. Inget motiv, ingen politisk koppling, kände ej offret osv

PS. Tycker du inte danska polisen skött det här föredömligt? Det tycker då jag att de gjort.
Jag känner stort förtroende för dem iallafall.
Men då var det ju verkligen jätteknasigt av polisen att förhöra Aset. Eller polisen kanske förhörde samtliga i raketklubben, samtliga kemilärare och samtliga kemistuderande i Köpenhamn. Danska polisen kanske rent av gick så pass grundligt tillväga att de förhörde samtliga potentiellt kunniga resten av Danmark och övriga Skandinavien?
Skämt åsido, något skäl förutom PMs kunskaper borde väl polisen ha för att förhöra Aset. Annars borde ju för bövelen 10000-tals blivit förhörda. En brevbomb borde ju dessutom gå att tillverka utan kunskaper, men med ett utförligt ”recept” från nätet.
Citera
2018-04-16, 15:50
Medlem
Citat:

Jag trodde han träffade dessa lesbiska tjejer på gymnasiet o blev sen introducerat till det lite mer mörka.
Om det nu stämmer med alla lögner han berättar. Var det i gymnasiet så var det ju inte så sen sexdebut!? Hur tidigt börjar männen ...Jag kan minnas fel om tjejerna o gymnasietiden.
Citera
2018-04-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det fetade står inte i artikeln. Har du sett dokumentären, och är du säker på att mamman har sagt det där, och att du inte har drömt det? Om det är sant så var K tamejfan dummare än jag trodde.

Ett solklart fall av:

http://www.darwinawards.com/

Det var inte därför jag skickade ...jag tittade på några videosnuttar, där mamman o pappan blir intervjuade , varje sekvens är ca 20-30 sekunder. Den tiden har jag tagit mig att se vad mamman säger
Citera
2018-04-16, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Jag trodde han träffade dessa lesbiska tjejer på gymnasiet o blev sen introducerat till det lite mer mörka.
Om det nu stämmer med alla lögner han berättar. Var det i gymnasiet så var det ju inte så sen sexdebut!? Hur tidigt börjar männen ...Jag kan minnas fel om tjejerna o gymnasietiden.
Han var väl 20+ när han började intressera sig för sånt. Och jag tror inte det var så tidigt som i gymnasiet. Men man är ju 19 när man slutar där. Jag fick för mig att han var nånstans runt 22-23 när han blev "upplockad" av de här två tjejerna och att de ganska omgående introducerade honom i bdsm-livet.
Citera
2018-04-16, 16:22
Medlem
Citat:
Han var väl 20+ när han började intressera sig för sånt. Och jag tror inte det var så tidigt som i gymnasiet. Men man är ju 19 när man slutar där. Jag fick för mig att han var nånstans runt 22-23 när han blev "upplockad" av de här två tjejerna och att de ganska omgående introducerade honom i bdsm-livet.

Ja jag kan ha fel, har försökt att hitta detta med tjejerna men hittar ingenting! Jo det var väl de som tog tog honom med till bdsm-ställen.

Jag ska inte berätta för min yngste son att han var sen i sexdebuten
Citera
2018-04-16, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pita55
Ja jag kan ha fel, har försökt att hitta detta med tjejerna men hittar ingenting! Jo det var väl de som tog tog honom med till bdsm-ställen.

Jag ska inte berätta för min yngste son att han var sen i sexdebuten

Han var väl 17 när pappan dog och allt såldes på auktion. Därefter har han väl bott i Kphn någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in