2018-04-14, 03:57
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Det fetade verkar stämma. Bara någon sida tillbaka i tråden berättade en annan om att även dens konto försvunnit.

Fan vad deprimerande...
Kan låna kompisars.
Men ändå. inte samma sak.
Faaaaan. Ledsen jag blir.
mår fan dåligt nu...
aja... tacksam för svaret.
2018-04-14, 10:02
Medlem
Yohomies avatar
Polarexpressen är scam eller? väntar fortfarande på grejer
2018-04-14, 13:09
Medlem
Någon som handlat av Therealpeterpan?
2018-04-14, 13:48
Medlem
Någon som har handlat av Blandshoppen? Sugen på testa deras 50mg tram.
2018-04-14, 13:53
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Någon som har handlat av Blandshoppen? Sugen på testa deras 50mg tram.

Känns inte mellan 10 och 15 spänn styck lite blodigt för 50 mg?
2018-04-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Stämmer verkligen detta ligger nämligen i en dispyt just nu som är ganska så färsk så att säga. Kan någon konfermera att detta är fallet med dispyter tar det verkligen 2 till 3 MÅNADER! Innan man kan förväntas att få tillbaka sina pengar om man vinner dispyten??? Fy helvete det kommer suuuuga

Ja det tar jävligt mycket tid , jag var dispyt med en vendor och jag skickade pm till support och förklarade allt , support läste det men inget mer hände mer vilket var ett skämt, 4 månader senare så acceptera vendorn 50/50 och jag fick halva cashen tillbaka, roliga är vendorn har skrivit på sin profil sida att admin har låst hens uttag, för många dispyter, ni kan gissa vem jag menar.

Vissa vendor ska fanimej inte kunna sälja även om FS är pengarkåta och acceptera nya säljare för en summa pengar!

Det är inte lätt för admins men lite bättre kan dom bli.

Att forumet varit avstängd i ett halv år gör de inte bättre utan sämre och lättare att bli lurad.
2018-04-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Känns inte mellan 10 och 15 spänn styck lite blodigt för 50 mg?

Jag hann beställa 100st för 750kr när annonsen var uppe och det är ett rimligt pris! Inväntar
På paketet ska dyka upp men annars bruka dom ligga på 7-10kr/st.

Så länge det inte är indisk skit så är jag nöjd
Senast redigerad av doktorspice 2018-04-14 kl. 14:02.
2018-04-14, 14:25
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Jag hann beställa 100st för 750kr när annonsen var uppe och det är ett rimligt pris! Inväntar
På paketet ska dyka upp men annars bruka dom ligga på 7-10kr/st.

Så länge det inte är indisk skit så är jag nöjd

Ja, 7.50 är helt ok. Återkom gärna med hur dom var kvalitetsmässigt.

Ska själv lägga en beställning på ksalol hos suits, och såg dom hade listat tram. Så lägger förmodligen en liten provbeställning på dom i samma veva.
2018-04-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Ja, 7.50 är helt ok. Återkom gärna med hur dom var kvalitetsmässigt.

Ska själv lägga en beställning på ksalol hos suits, och såg dom hade listat tram. Så lägger förmodligen en liten provbeställning på dom i samma veva.

Yes återkommer med resultat
2018-04-14, 15:54
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Någon som handlat av Therealpeterpan?
Jo då, inga problem någonsin. Alltid fått produkten men "super pollen" som han brukar skriva är ju bara en "försäljningsteknik" men det vet du nog, tycker hans gräs är mycket bättre än haschet.
2018-04-14, 15:59
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Även jag undrar om det är dank shit :P Sedan BudSuppplys Mango, om någon testar den får de gärna skriva någon rad.
Har testat två stycken sorter från budsupply och jag kan säga att det var det sämsta jag rökt i hela mitt liv, det enda positiva från den vendorn var det super snabba leveranstiden. Du kommer bli besviken om du köper ifrån budsupply :P
2018-04-14, 19:31
Medlem
Norrens avatar
Expressens Lyrica är inte den substans den ska vara.. En kompis köpte o jag prövade 2 kapslar,
ingen reaktion alls... efter 15 kapslar JA JAG VET DET VAR DUMT så var jag bara ledsen o tyckte livet var pest..Detta stämmer inte.. VAD är det i dessa kapslar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in