2018-03-02, 15:09
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Han skickade det inte eller "glömde" skicka det för jag har handlat från 10 andra vendors under tiden och fått på 1-2dagar men nu har det gått en månad och är fortfarande i dispyt med Giancana hans äckliga attityd är under all kritik kan inte fatta hur admins kan godkänna denna säljare. Även om jag inte fick paketet och vill dela 50/50 så skriver han tillbaka med kaxig attityd och vill inte alls. Så får bara vänta tills admin tar hand om dispyten vilket tar 2 månader.

Tur att det inte var en stor summa men ändå han ska inte komma undan.

Postnord är der absolut inte fel på jag har beställt över 200 paket och aldrig har postnord tappat bort paket men plötsligt Giancanas paket "försvann" det var mitt fel att jag valde en ny vendor och köpa ifrån men man märker förr eller senare vilka människor det är.

Någon som har handlat av BOB?

Brev försvinner ibland, så är det bara. Det är inte ofta, faktum är att bara fyra känsliga brev försvunnit för egen del på över tio år (två bara i år). Idka viss ödmjukhet inför detta faktum, snälla.

Sen exakt hur det ligger till i ditt fall kan jag självklart inte svara på.
2018-03-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
ok men du helt ärligt nu du har alltså köpt nått för typ en månad sen och som du skrev så var det inte för mycket pengar. varför tjatar du om detta då ? jag har fått mina saker och även andra.
hade han lurat hade han ju tagit de 50% direkt det begriper du.

men just nu i mina ögon spammar du nonsens om en bra säljare. du har skrivit sedan början av februari om detta nu får det väll vara nog.

skriv istället om de du gör affärer med för det gör du uppenbarligen inte med giancana längre

för just nu har du tyvärr blivit en sån som förstör tråden. och då kommer det sluta med att admin stänger tråden och det hjälper inte andra användare.

Jag förstör inte tråden utan varnar andra att inte köpa från Giancana och jag kommer fortsätta med det eftersom attityden hos honom är under all kritik och jag önskar att ingen ska behöva gå igenom med 12 åringen Giancana som jag har gjort under månaden. Du kan försvara honom hur mycket du vill men denna tråden handlar om vilka vendors som är bra eller dåliga. Jag spammar inte utan ge ut varning till folk som har haft tanke och beställa från honom.

Om han hade en bra attityd istället för att leka Tony Montana så hade det löst sig men som sagt han är en dålig vendor och hans omdömen bara tickar neråt .. förvånad blir jag inte

Han kan scamma vissa kunder genom skicka till ett antal personer och vissa skiter han i och skickar så folk ska se honom som grön och tror kunden ska släppa pengarna för man inte har tålamod i dispyten men han valde fel kund och blåsa.

Var glad att han inte blåste dig men fortsätt och beställ från honom så ska du se vad jag menar.Om du nu inte grönar honom för att han är din vän eller känner varandra irl. Det verka som det är ditt första inlägg i denna tråden och plötsligt grönar gianacana när jag rödar honom samtidigt...

EDIT: Grönar OnPoint 24h leverans och grym stealth
Senast redigerad av doktorspice 2018-03-02 kl. 15:57.
2018-03-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Jag förstör inte tråden utan varnar andra att inte köpa från Giancana och jag kommer fortsätta med det eftersom attityden hos honom är under all kritik och jag önskar att ingen ska behöva gå igenom med 12 åringen Giancana som jag har gjort under månaden. Du kan försvara honom hur mycket du vill men denna tråden handlar om vilka vendors som är bra eller dåliga. Jag spammar inte utan ge ut varning till folk som har haft tanke och beställa från honom.

Om han hade en bra attityd istället för att leka Tony Montana så hade det löst sig men som sagt han är en dålig vendor och hans omdömen bara tickar neråt .. förvånad blir jag inte

Han kan scamma vissa kunder genom skicka till ett antal personer och vissa skiter han i och skickar så folk ska se honom som grön och tror kunden ska släppa pengarna för man inte har tålamod i dispyten men han valde fel kund och blåsa.

Var glad att han inte blåste dig men fortsätt och beställ från honom så ska du se vad jag menar.Om du nu inte grönar honom för att han är din vän eller känner varandra irl. Det verka som det är ditt första inlägg i denna tråden och plötsligt grönar gianacana när jag rödar honom samtidigt...

hahahahaha ta av dig foliehatten för i helvete
stackars säljare o ha med sådana som dig o göra..... du är ju inte riktigt klok har du redan glömt att du har skrivit för flera veckor sen om samma sak....
jag gillar nätsäljare som levererar fick 10g SUPERWEED för 900spänn skämtar du med mig.
har du ensamrätt i den här tråden??

tänker inte ödsla mer tid på dig folk ser villken pajas du är. (kanske dags att sluta punda)
2018-03-02, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
hahahahaha ta av dig foliehatten för i helvete
stackars säljare o ha med sådana som dig o göra..... du är ju inte riktigt klok har du redan glömt att du har skrivit för flera veckor sen om samma sak....
jag gillar nätsäljare som levererar fick 10g SUPERWEED för 900spänn skämtar du med mig.
har du ensamrätt i den här tråden??

tänker inte ödsla mer tid på dig folk ser villken pajas du är. (kanske dags att sluta punda)

Det märks att du har bränt ner din hjärna lille pojk och är du tvungen och gå igenom mina inlägg på fb? hahah det märks vem som inte är klok på riktigt din clown

Det du borde göra är återhämta din hjärna om du nu har några hjärnceller kvar. Jag har aldrig skrivit att jag har ensamrätt? jag skriver om gröning eller röding om vendors som sköter sig som tråden handlar om .Det är ju inte bara jag som rödar eller grönar vendors fattar du väl det märks att du är ny här.

Om det stör dig så kan du bara hålla käften så enkelt är det
du skämmer bara ut dig min son.
Senast redigerad av doktorspice 2018-03-02 kl. 16:18.
2018-03-02, 16:17
Medlem
Grönar "Supersupplier"

Snabb leverans. Superbra stealth. Bara dragit en liten testnäsa, svider som satan, så det är inte bakpulver iaf. Fick i skrivandes stund första rysningen. Blir nog fler beställningar. Bäst att logga ut innan man fastnar här i 10 Tim.

Trevlig helg!
2018-03-02, 17:57
Medlem
Grönar - Suits och Parlamentet .
2018-03-02, 18:12
Medlem
Harbards avatar
Någon som haft strul med Farmacia? Nämnligen bara fått hälften av det som skickades efter, första kom blixtsnabbt och andra har tagit över en vecka nu och han säger " Det kommer, det kommer ".

Fasen vad man saknar PT...
2018-03-02, 19:06
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Någon som haft strul med Farmacia? Nämnligen bara fått hälften av det som skickades efter, första kom blixtsnabbt och andra har tagit över en vecka nu och han säger " Det kommer, det kommer ".

Har aldrig haft strul med dom, landat efter 1-2 dagar. Om du har beställt tramadol och benzo så skickas det separat, alltså två brev. Så om du beställt det så förklarar det nog saken

Fick hem deras tramadol och ikto imorse. Tramadolen funkar sjukt bra, riktigt bra kvalitet lär jag säga, snabbverkande och enkla att dela på mitten
Senast redigerad av flumtrack 2018-03-02 kl. 19:13.
2018-03-02, 20:00
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard

Inget strul än så sett, men markerat mottagen i snart 3 dagar.
2018-03-03, 10:54
Medlem
100procents xanax? Är dom bra om nån vänlig själ kan säga nåt?

mvh
2018-03-03, 11:28
Medlem
Grönar supersupplier, bra tjack som känns att det är rent! Inget hårt påslag men skönt och fokuserat rus, så som riktig amfetamin ska va

Vill man ha fet kick iv och helt ok rus kan man köpa av DK , bara testat den kladdigaste men den slår på bra iaf...
2018-03-03, 13:08
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Inget strul än så sett, men markerat mottagen i snart 3 dagar.

Säkert bara högt ordertryck

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in