2018-04-14, 19:56
Medlem
Köpt lite olika koks och kan sammanfatta

Raffa har bra pris och extremt snabb leverans. Produkten är precis godkänd.

Esnow2 Har bra pris och även han extremt snabb leverans. Kolat är däremot av riktigt fin kvalite.

DH har alltid levererat bra grejer men rätt seg leverans och högt pris.

Hoppas Snö håller lika hög kvalite och service i framtiden.

Opium borde dyka upp hoppas jag
2018-04-14, 22:15
Medlem
Shadowcrafts avatar
Skulle vara intressant att veta hur doktor kosmos ladd är. Annars verkar det som att Molly har det bästa tjacket just nu eller?
2018-04-14, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Expressens Lyrica är inte den substans den ska vara.. En kompis köpte o jag prövade 2 kapslar,
ingen reaktion alls... efter 15 kapslar JA JAG VET DET VAR DUMT så var jag bara ledsen o tyckte livet var pest..Detta stämmer inte.. VAD är det i dessa kapslar?

Näähe din kompis skulle kika i tråden att hans lyr är rena giftet utblandat bajs innan han la en beställning står typ massa sidor bak som även jag har varnat carlbildt/alfåns/expressen är samma folk som säljer skräp pregabalin . Lyrica som säljs överallt jusst nu är bajs. Byt beroende eller sluta helt!
2018-04-14, 23:05
Medlem
Håller er borta från LinasHaschKasse, make till sämre kommunikation eller hantering har jag inte varit med om under alla år. La en beställning i tisdags, den hanterades inte på 2 dagar så jag skrev och fick svar under torsdagen att det 'varit strul med packaren' men att det skulle gå iväg under kvällen. Nu, lördag 3 dagar senare och fortfarande ingen hantering av beställningen så tröttnade jag och avbröt ordern. De hade inte ens bemödat sig att läsa det meddelande jag skrev på fredagen med frågan om det hade gått iväg. Däremot hade de både hunnit lägga upp ny produkt och ändra sin profilinfo under samma tid.

Helt totalt värdelöst, sämsta hanteringen av en order jag varit med om. Vill ni vänta en evighet på ingenting, då är LinasHaschKasse ert val. Vill ni ha proffsig hantering, välj vilken annan som helst.
2018-04-14, 23:56
Medlem
Finitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orax
Håller er borta från LinasHaschKasse, make till sämre kommunikation eller hantering har jag inte varit med om under alla år. La en beställning i tisdags, den hanterades inte på 2 dagar så jag skrev och fick svar under torsdagen att det 'varit strul med packaren' men att det skulle gå iväg under kvällen. Nu, lördag 3 dagar senare och fortfarande ingen hantering av beställningen så tröttnade jag och avbröt ordern. De hade inte ens bemödat sig att läsa det meddelande jag skrev på fredagen med frågan om det hade gått iväg. Däremot hade de både hunnit lägga upp ny produkt och ändra sin profilinfo under samma tid.

Helt totalt värdelöst, sämsta hanteringen av en order jag varit med om. Vill ni vänta en evighet på ingenting, då är LinasHaschKasse ert val. Vill ni ha proffsig hantering, välj vilken annan som helst.

Det stämmer inte överens med min upplevelse. Allt gick fort och jag fick min vara som den skulle vara.
2018-04-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finito
Det stämmer inte överens med min upplevelse. Allt gick fort och jag fick min vara som den skulle vara.

Grattis! Men jag låter denna bild tala sitt klara språk.
https://cdn-04.anonfile.com/Oa08feedb6/0f4518f9-1523743468/suck.jpg
Senast redigerad av Orax 2018-04-15 kl. 00:02.
2018-04-15, 00:04
Medlem
Finitos avatar
Citat:
https://cdn-04.anonfile.com/Oa08feedb6/0f4518f9-1523743468/suck.jpg

Ja skit händer tyvärr. Alla jag har handlat av har vid något tillfälle vart sega. Vanligtvis så avbryter jag själv ordern om de inte mottagit den inom 24h. Du behöver inte gråta, avbryt din order och beställ annat knark.
2018-04-15, 00:07
Medlem
Citat:
Ja skit händer tyvärr. Alla jag har handlat av har vid något tillfälle vart sega. Vanligtvis så avbryter jag själv ordern om de inte mottagit den inom 24h. Du behöver inte gråta, avbryt din order och beställ annat knark.

Jag gråter inte och avbeställt har jag redan gjort, jag varnar andra för denna värdelösa hantering. Jag har många år och beställningar under bältet, detta sticker ut fullständigt.

Frågan är vad ditt syfte med att spela ned det hela är?
2018-04-15, 00:10
Medlem
Finitos avatar
Citat:
Jag gråter inte och avbeställt har jag redan gjort, jag varnar andra för denna värdelösa hantering. Jag har många år och beställningar under bältet, detta sticker ut fullständigt.

Frågan är vad ditt syfte med att spela ned det hela är?

Jag tycker bara det känns som att du tycker detta är lika illa som att inte få sitt knark alls, även om man har betalat.
2018-04-15, 00:11
Medlem
Citat:
Jag tycker bara det känns som att du tycker detta är lika illa som att inte få sitt knark alls, även om man har betalat.

Vad du tycker det känns som gällande något som inte rör dig är tämligen irrelevant. Faktum kvarstår.
2018-04-15, 00:39
Medlem
80-talists avatar
Jag har haft en dispyt i över en månad med en säljare som är helt spårlöst försvunnen sedan flera veckor. Givetvis dök aldrig min beställning upp heller. Hur lång tid brukar det ta för supporten att hantera och lösa dispyter nuförtiden? Folk här skriver ett halvår, kan det verkligen stämma?
2018-04-15, 02:59
Medlem
TheVoids avatar
Citat:

Nu vet jag inget om dig och hur anonym du vill vara här osv men är inte sådana bilder lite väl mkt info att posta om dig själv?
Tänkte bara att dels vet säljarna ditt Id här, dom har din adress osv, spinner man vidare kanske de åker dit då har polisen kanske din adress samt Id här, orkar inte kolla din posthistorik via mobilen tycker bara det är lite väl specifik info att lägga ut om sig själv om man vill vara lite anonym iaf men du gör givetvis helt hur du vill.

Annars håller jag med dig, har inte handlat av de själv men att inte göra ngt åt en order på så länge är oacceptabelt beteende om inte säljaren skrivit om ngt specifikt problem på sin profil lr liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in