Citat:
Okej! Har fortfarande svårt att se så stora mängder vad gäller just MDMA, kan förstå weed liksom som man kan röka i princip varje dag utan jätteskadliga effekter men men..
Hur som helst kan jag säga som här, oavsett vilken drog det är fråga om råder jag verkligen alla att gå efter kvalité före kvantité. Köpte en gång 56g weed för en billig peng, slutade med att jag slängde en stor del för att det inte var gött helt enkelt, en gång köpte jag billigt thai-weed, fick röka hur mycket som helst och det smakade skit rent ut sagt. Sen vad gäller MDMA och tjack har jag också någon gång gått efter kvantité före kvalité pga. priset, men det har på riktigt nästan kostat mig livet - det pissjävla tjacket rent ut sagt jag kom över under våren 2017 förstörde vänskapsrelationer, sumpade en bra chans på en tjej jag gillade väldigt mycket, "skrämde" allmänt folk då jag för första gången fick riktiga jävla tjackögon (vilket man inte får direkt på bra kvalité), jag mådde allmänt riktigt piss, svimmade nästan några gånger (trillade och slog i huvudet en gång), och hade självmordstankar - och allt för att jag ville spara in lite pengar pga. dålig ekonomi. Köpte en gång 5 gram billigt MDMA för att också spara in pengar och vid varje tripp på den skiten fick jag spy-känslor och började gråta ur ett negativt perspektiv för det fick mig må så jävla dåligt. Numera väljer jag alltid "normala" eller höga priser med bra recensioner för att försäkra mig om att kvalitén är bra på det jag köper, helst ska det vara AAA+++ vad gäller weed (brukar ligga på runt 800 för en femma) och vad gäller tjack "måste" det kosta minst typ 80 spänn iaf per g och inte typ 20 som det gjorde den gången jag köpte i våras förra året. Har jag inte råd köper jag ingenting, och jag råder alla att göra detsamma.