Citat:
Ursprungligen postat av
The fox
Har själv råkat ut för att ett eller två paket inte kommit fram, det samma med en polare. Inget nytt från FS, tyvärr.
L*M*ill*ur och B*ke*ndV*pe, något som beställt ifrån dessa två? Hade tänkt prova på den här veckan eller nästa, men M*ill*ur verkar inte ha någon leveranstid på deras profil? Jävligt segt att svampforumet fortfarande inte är uppe..
Har handlat av B*keNv*pe några gånger, aldrig varit några problem (har iofs 100++ ordrar och endast 3 som uteblivit, Mandarin och Lawless var det, vann båda dispyterna)
Citat:
Ursprungligen postat av
gultregn
Expressen levererade pregbalinpulver, snabbt och lätt. Övervikten uppskattades!

Jag ville inte "ta ut det" ur förpackningen och därmed få rätt vikt, men när jag var en bit ner i påsen så ställde jag den på vågen och det var mer kvar än jag beställt, om det inte är världens tyngsta zip-påse. Svårt med Lyria att säga om det är rent eller ej men övervikt var det, dock behöver jag 600-1500mg av detta, jämfört med 1-2 300mg av Alfons Pfizer kapslar. Men det kan vara viss tolerans, Lyrica är knepigt och förmodligen ger 1g och 1.5g samma effekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Stämmer verkligen detta ligger nämligen i en dispyt just nu som är ganska så färsk så att säga. Kan någon konfermera att detta är fallet med dispyter tar det verkligen 2 till 3 MÅNADER! Innan man kan förväntas att få tillbaka sina pengar om man vinner dispyten??? Fy helvete det kommer suuuuga
Alltså, det tar självklart tid för du är väl seriös? Då måste du ju faktiskt vänta rätt länge för att inte utesluta att PN klantat sig, har hänt att jag får saker 1 månad senare än sista dag för deponin. Postmord ska fan inte underskattas!
Men en dispyt är lite vad det låter som, en konflikt mellan dig och säljaren. Så hur lång tid det tar beror lite på säljaren, Mandarin och jag tjafsade rätt länge (två gånger failade han, oklart om det var selektiv scam eller PN-stöld som var orsake) medan Lawless bara protesterade och sedan accepterade återbetalning på någon dag. Jag brukar som regel skriva "paket har ej anlänt, väntar ut ev. förseningar orsakade av Postmord innan det egentligen är aktuellt att ta dispyten vidare" och oftast har det varit just förseningar.
Hatar när saker inte kommer fram "i tid", handlat på utländska marknader för mycket, där finns det MÄNGDER med scammers, FS är extremt mycket bättre än internationella marknader på den fronten, även hemsidan som sådan är riktigt bra jämfört med t.ex. Alphabay. Dock upplever jag att det blivit betydligt sämre på FS. Jag hade knappt en enda försening innan jag nådde 100 ordrar, numera är det inte ovanligt.