2018-04-06, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
För att magsår är mer allvarligt - då har man ett sår, till skillnad från vid katarr, då man har en irritation i magen. Så fick jag det förklarat för mig för ett gäng år sedan, när jag trodde att jag hade magsår och sökte för det.

Hur som helst - jag upplever inte att MDMA eller vanligt amfetamin är det värsta man kan få ner i magen om man känner sig kass i kistan. Acetylsalisylsyra - som i Treo - känns värre, för mig i varje fall. MDMA är dessutom basiskt - precis som Novalucol. Nu är det iofs inte bara pH som avgör om det är tufft för magen.

Jaså okej. Har ju inte varit på vårdcentralen och kollat mig men eftersom det kom blod i avföringen flera dagar i följd och jag var väldigt illamående, uppsvullen och utan aptit.

Så av dessa anledningar misstänkte jag magsår p.g.a alla NSAID mediciner jag tagit dagligen och på tom mage, plus kaffe och cigg på det.

Men jag har svårt att tänka mig att det kommer blod av en irritation i magen. Men hoppas jag har fel! Tack för snabbt svar!
Citera
2018-04-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slitenslav
Japp testade för första gången MDMA idag. och det kommer hända igen. WOW-säger jag bara faan vilken skön känsla.var dock lite trött innan och trodde det skulle vara lite som tjack. låg i sängen och höll på somna och fundera om jag inte skulle piggna till snart. ska förresten nämna att det var 110 mg, ska nog ta 250mg nästa gång. men alltså upptäckte plötsligt att det vart som solen tittade in. den tråkigt vita lampan blev guldskimrande och alla blanka detaljer gnistrade. jag knäppte på en video med med dansande brudar på Wonderland och satt och sa woaw waow. woaw drog fingrarna genom håret och.woaw.woaw. allt var så glittrigt och vackert, men tyvärr bara i tio femton minuter. Därför blir det större dos nästa gång. fattar nu varför dom har dessa effekter på dessa danstillställningar. Brudar med diadem och stjärnor o glitter. Faan läre ta mej iväg på nåt dyligt om jag så ska bli tvungen att lära mej några danssteg

Ta MDMA tillsammans med någon annan, blir 10ggr roligare. 15min för 110mg är väldigt kort. Borde räcka minst 3-4timmar. Köpte du dom i pulver form, inte kristaller eller knappar?
Citera
2018-04-06, 19:43
Medlem
MiniHopp.s avatar
Fick tag på mdma kristaller som luktar stark aceton? Det brukar inte lukta så utan det brukar lukta te och lakritz. Nån som vet vad det kan bero på?
Citera
2018-04-09, 03:03
Medlem
Hej.
Detta är en helt seriös fråga.. finns det något man kan göra åt att man blir kåt när man tar E? Jag blir alltid det och tycker det är väldigt jobbigt, det är så intensivt så kan inte alltid koppla bort det och tänka på annat dessutom blir man så närgången på andra.. någon som också upplever detta och har några tips?
Senast redigerad av Oliviaaaa 2018-04-09 kl. 03:31.
Citera
2018-04-10, 15:51
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliviaaaa
Hej.
Detta är en helt seriös fråga.. finns det något man kan göra åt att man blir kåt när man tar E? Jag blir alltid det och tycker det är väldigt jobbigt, det är så intensivt så kan inte alltid koppla bort det och tänka på annat dessutom blir man så närgången på andra.. någon som också upplever detta och har några tips?

Haha, har samma känsla som dig! Tycker dock inte det är jobbigt utan det är rätt skön känsla att vara kåt och närgången
Grattis till bra MDMA då för det ska ju ha just den effekten!!
Får man fråga om du är tjej eller kille?

Vill du bli mindre närgången så ta en högre dos. "Nästan överdos" Då hamnar du i ett läge där du mår så jävla bra men skiter i allt annat för du är helt väck och i din egna värld eller lilla bubbla. Du kommer garanterat vara mindre social och närgången då. Har hänt mig en gång och gick bara runt och mådde som en gud hög som ett hus! Dock ångra jag mig efteråt för jag ville ju vara social och kåt och inte en grönsak som bara gick runt och mådde bra

Min normala startdos är 250mg och när jag blev ett vandrande höghus som inte var kåt/närhången eller social tog jag 400mg. Bra mår man men som sagt, helt i sin egna värld sen tills det går ur...
Citera
2018-04-11, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniHopp.
Haha, har samma känsla som dig! Tycker dock inte det är jobbigt utan det är rätt skön känsla att vara kåt och närgången
Grattis till bra MDMA då för det ska ju ha just den effekten!!
Får man fråga om du är tjej eller kille?

Vill du bli mindre närgången så ta en högre dos. "Nästan överdos" Då hamnar du i ett läge där du mår så jävla bra men skiter i allt annat för du är helt väck och i din egna värld eller lilla bubbla. Du kommer garanterat vara mindre social och närgången då. Har hänt mig en gång och gick bara runt och mådde som en gud hög som ett hus! Dock ångra jag mig efteråt för jag ville ju vara social och kåt och inte en grönsak som bara gick runt och mådde bra

Min normala startdos är 250mg och när jag blev ett vandrande höghus som inte var kåt/närhången eller social tog jag 400mg. Bra mår man men som sagt, helt i sin egna värld sen tills det går ur...
Det kan absolut vara skönt också men ibland har det blivit lite mycket så det bara blir jobbig istället, skulle nästan beskriva det som upprepande orgasmer i kroppen gång på gång på gång.. vill ju hellre dansa än att sitta och skaka i ett hörn

Problemet är att jag tar rätt höga doser och blir helt väck, då är jag inte så social utan är inne i min egna värld men är fortfarande väldigt närgången på andra. Det är inte så kul att få höra att man tagit olämpligt på vänner av det motsatta könet nästa dag haha..

Jag är en tjej.
Senast redigerad av Oliviaaaa 2018-04-11 kl. 00:51.
Citera
2018-04-11, 08:04
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Det kan absolut vara skönt också men ibland har det blivit lite mycket så det bara blir jobbig istället, skulle nästan beskriva det som upprepande orgasmer i kroppen gång på gång på gång.. vill ju hellre dansa än att sitta och skaka i ett hörn

Problemet är att jag tar rätt höga doser och blir helt väck, då är jag inte så social utan är inne i min egna värld men är fortfarande väldigt närgången på andra. Det är inte så kul att få höra att man tagit olämpligt på vänner av det motsatta könet nästa dag haha..

Jag är en tjej.

Pröva att ta halva eller 2/3 av din "normala" dos. Visst kan det vara kul att vara "helt väck" men man ska inte underskatta känslan av ett lättare rus där man även har mer kontroll.
Citera
2018-04-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Pröva att ta halva eller 2/3 av din "normala" dos. Visst kan det vara kul att vara "helt väck" men man ska inte underskatta känslan av ett lättare rus där man även har mer kontroll.
Har väldigt bra knappar med cirka 250 mg i varje så blir helt väck på det. Jag tar oftast 1-2 knappar men en räcker gott och väl för att jag ska bli sådär skev. Jag tror en halv hade blivit för lite men kanske får testa med 2/3 som du sa

Problemet är nog att jag blir så borta att jag tappar kontroll över vad jag gör i kombination med att jag blir kåt på det, men vad kan man göra för att minimera risken att bli pervers mot sina vänner? Kanske får ställa mig och dansa innan det hunnit kicka in så jag har tankarna på det istället.
Senast redigerad av Oliviaaaa 2018-04-11 kl. 10:19.
Citera
2018-04-11, 14:22
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Har väldigt bra knappar med cirka 250 mg i varje så blir helt väck på det. Jag tar oftast 1-2 knappar men en räcker gott och väl för att jag ska bli sådär skev. Jag tror en halv hade blivit för lite men kanske får testa med 2/3 som du sa

Problemet är nog att jag blir så borta att jag tappar kontroll över vad jag gör i kombination med att jag blir kåt på det, men vad kan man göra för att minimera risken att bli pervers mot sina vänner? Kanske får ställa mig och dansa innan det hunnit kicka in så jag har tankarna på det istället.

Först och främst, 250 mg per knapp är väldigt mycket. Två knappar på en kväll är också det väldigt mycket.

Som max har jag tagit kring 200-220mg och jag är ändå en fullvuxen man på flertalet pannor.

Skulle rekommendera dig doser kring 100mg. Får man fråga hur ofta du kör?

I vilket fall som helst spelar set och setting också roll. En comeup på dansgolvet blir annorlunda än en comeup då du står och snackar med en person.

Haha, helt stört, blev helt dödsförälskad i en tjej som jag prata med under en come up. "Känslorna" varade i flera veckor efteråt även om jag visste att de var droginfluerade.
Citera
2018-04-11, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Först och främst, 250 mg per knapp är väldigt mycket. Två knappar på en kväll är också det väldigt mycket.

Som max har jag tagit kring 200-220mg och jag är ändå en fullvuxen man på flertalet pannor.

Skulle rekommendera dig doser kring 100mg. Får man fråga hur ofta du kör?

I vilket fall som helst spelar set och setting också roll. En comeup på dansgolvet blir annorlunda än en comeup då du står och snackar med en person.

Haha, helt stört, blev helt dödsförälskad i en tjej som jag prata med under en come up. "Känslorna" varade i flera veckor efteråt även om jag visste att de var droginfluerade.
100 mg är alldeles för lite, 250 mg är lite mycket men nu när jag hittat så bra knappar vill jag fortsätta med dem, men visst hade kunnat testa 2/3 som du tidigare sa. Jag kör ungefär varannan helg, ibland har det blivit två helger efter varandra. Jag är medveten om att det är alldeles för ofta.

Ja, jag tror att jag får börja dansa när jag fortfarande är nykter så att jag peakar på dansgolvet och inte i en soffa för då känns det helt omöjligt att ta mig upp. Det är också då jag bara vill ligga och mysa och börjar äckla mig

Haha det har jag också varit med om men tror det är rätt vanligt eftersom alla ens känslor förstärks. Jag blev förälskad i en vän som jag egentligen bara tycker väldigt bra om, började nästan tro att jag hade fått känslor för honom eftersom känslorna satt kvar dagarna efter.
Senast redigerad av Oliviaaaa 2018-04-11 kl. 15:30.
Citera
2018-04-11, 20:24
Medlem
Hej, blir man mer stenad om man röker gräs på peaken av ecstasy ruset, eller på comedownen? Jag röker alltid på comedownen då jag tar E, man blir riktigt stenad. Men det skulle vara riktigt roligt om man blev superduper mega stenad om man rökte på peaken.

Tack
Citera
2018-04-11, 22:09
Medlem
MiniHopp.s avatar
Citat:
100 mg är alldeles för lite, 250 mg är lite mycket men nu när jag hittat så bra knappar vill jag fortsätta med dem, men visst hade kunnat testa 2/3 som du tidigare sa. Jag kör ungefär varannan helg, ibland har det blivit två helger efter varandra. Jag är medveten om att det är alldeles för ofta.

Ja, jag tror att jag får börja dansa när jag fortfarande är nykter så att jag peakar på dansgolvet och inte i en soffa för då känns det helt omöjligt att ta mig upp. Det är också då jag bara vill ligga och mysa och börjar äckla mig

Haha det har jag också varit med om men tror det är rätt vanligt eftersom alla ens känslor förstärks. Jag blev förälskad i en vän som jag egentligen bara tycker väldigt bra om, började nästan tro att jag hade fått känslor för honom eftersom känslorna satt kvar dagarna efter.

Kanske räcker med att du inte blandar alkohol med E? För min egen del är jag way mer klar i huvudet utan alkohol och inte lika närgången och kelig med andra könet som med alkohol. Återigen så föredrar jag ju alkohol till E för att jag vill ju vara på den nivån 😁 Men du som inte vill kanske ska testa utan nästa gång? Jag får även massa minnesluckor om jag super ordentligt till E vilket jag slipper utan. Men lagom är bäst för min egen del. Jag gillar inte det renare ruset det ger utan alkohol till, jag vill vara lite väck och hämningslös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in