Citat:
Ursprungligen postat av
Oliviaaaa
Hej.
Detta är en helt seriös fråga.. finns det något man kan göra åt att man blir kåt när man tar E? Jag blir alltid det och tycker det är väldigt jobbigt, det är så intensivt så kan inte alltid koppla bort det och tänka på annat dessutom blir man så närgången på andra.. någon som också upplever detta och har några tips?

Haha, har samma känsla som dig! Tycker dock inte det är jobbigt utan det är rätt skön känsla att vara kåt och närgången
Grattis till bra MDMA då för det ska ju ha just den effekten!!
Får man fråga om du är tjej eller kille?
Vill du bli mindre närgången så ta en högre dos. "Nästan överdos" Då hamnar du i ett läge där du mår så jävla bra men skiter i allt annat för du är helt väck och i din egna värld eller lilla bubbla. Du kommer garanterat vara mindre social och närgången då. Har hänt mig en gång och gick bara runt och mådde som en gud hög som ett hus! Dock ångra jag mig efteråt för jag ville ju vara social och kåt och inte en grönsak som bara gick runt och mådde bra
Min normala startdos är 250mg och när jag blev ett vandrande höghus som inte var kåt/närhången eller social tog jag 400mg. Bra mår man men som sagt, helt i sin egna värld sen tills det går ur...