Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Om inte SD funnits hade jag röstat på AfS. 7-klövern kan aldrig mer komma ifråga. Vad du än anser om SD så är det partiet mycket hatat av etablissemanget och därför får dom min röst.
AfS kan möjligen bli att räkna med 2022 om bara 4 år alltså. Om så blir fallet kommer naturligtvis SD och AfS att samarbeta, just nu är det bara taktiska spel, "ovänskap".
Off topic såg jag att Peter Jezevski (fd the Boppers) gått till SD. Alla artister är inte vänstervridna.
Tittar vi på makterna bakom kulisserna som har varit, de s.k. Powers That Be, som vispat upp Mellanöstern som lett till fundamentala problem för väst, så är det judar, sionister (icke-judar som sätter Israel först) som startade allt krig i MÖ efter 9/11. Jag utgår från att ingen här tror på den officiella versionen, Men bli inte vilseledda med Saudi osv, många länder hade intelligens om dådet.
Mossad orkestrerade attacken och nu lider hela väst av allt från invandring till åsiktsförbud.
Jag förstår folk som röstar SD, Men förstå att det i dagens läge är ungefär som att rösta på M.
Om AfS kan skrälla sig in i riksdagen, vilket bara kräver ca 160.000 röster, så kommer alla inse hur snedvridet samhället är, "The overton window" visar rätt bra på det
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Overton_window
Allt blir mer inte mer och mer "radikalt" utan grund. Det handlar inte om att bli Sveriges största parti, det gäller att
få folk att inse de globala fiender vi har
Banksystemet kommer ju implodera tids nog, det kommer ändra hela vårt sätt att se på pengar, valuta och materialism. Samtidigt lever vi i en teknologisk värld och det finns de som leker Gud med de. Farligare än kärnvapen i fel händer och fel tillfälle.
Det enda vi i Sverige kan göra, i bästa fall, är att strikt följa AfS linje med återvandrings m.m. Vi ska försöka ta efter länder som Polen och Ungern, och förhoppningsvis gör våra nordiska Bröder och Systrar detsamma och vi bildar en Nordisk Allians tillsammans grundat på äkta Kristna värderingar och ett sikte mot att enligt mig kunna gå ihop för att bli ett större land i framtiden. Vem vet?