Citat:
Tittar vi på makterna bakom kulisserna som har varit, de s.k. Powers That Be, som vispat upp Mellanöstern som lett till fundamentala problem för väst, så är det judar, sionister (icke-judar som sätter Israel först) som startade allt krig i MÖ efter 9/11. Jag utgår från att ingen här tror på den officiella versionen, Men bli inte vilseledda med Saudi osv, många länder hade intelligens om dådet. Mossad orkestrerade attacken och nu lider hela väst av allt från invandring till åsiktsförbud.
Jag förstår folk som röstar SD, Men förstå att det i dagens läge är ungefär som att rösta på M.
Om AfS kan skrälla sig in i riksdagen, vilket bara kräver ca 160.000 röster, så kommer alla inse hur snedvridet samhället är, "The overton window" visar rätt bra på det https://en.m.wikipedia.org/wiki/Overton_window
Allt blir mer inte mer och mer "radikalt" utan grund. Det handlar inte om att bli Sveriges största parti, det gäller att få folk att inse de globala fiender vi har
Banksystemet kommer ju implodera tids nog, det kommer ändra hela vårt sätt att se på pengar, valuta och materialism. Samtidigt lever vi i en teknologisk värld och det finns de som leker Gud med de. Farligare än kärnvapen i fel händer och fel tillfälle.
Det enda vi i Sverige kan göra, i bästa fall, är att strikt följa AfS linje med återvandrings m.m. Vi ska försöka ta efter länder som Polen och Ungern, och förhoppningsvis gör våra nordiska Bröder och Systrar detsamma och vi bildar en Nordisk Allians tillsammans grundat på äkta Kristna värderingar och ett sikte mot att enligt mig kunna gå ihop för att bli ett större land i framtiden. Vem vet?
Jag förstår folk som röstar SD, Men förstå att det i dagens läge är ungefär som att rösta på M.
Om AfS kan skrälla sig in i riksdagen, vilket bara kräver ca 160.000 röster, så kommer alla inse hur snedvridet samhället är, "The overton window" visar rätt bra på det https://en.m.wikipedia.org/wiki/Overton_window
Allt blir mer inte mer och mer "radikalt" utan grund. Det handlar inte om att bli Sveriges största parti, det gäller att få folk att inse de globala fiender vi har
Banksystemet kommer ju implodera tids nog, det kommer ändra hela vårt sätt att se på pengar, valuta och materialism. Samtidigt lever vi i en teknologisk värld och det finns de som leker Gud med de. Farligare än kärnvapen i fel händer och fel tillfälle.
Det enda vi i Sverige kan göra, i bästa fall, är att strikt följa AfS linje med återvandrings m.m. Vi ska försöka ta efter länder som Polen och Ungern, och förhoppningsvis gör våra nordiska Bröder och Systrar detsamma och vi bildar en Nordisk Allians tillsammans grundat på äkta Kristna värderingar och ett sikte mot att enligt mig kunna gå ihop för att bli ett större land i framtiden. Vem vet?
Jag kan hålla med i allt kanske förutom ditt överdrivna fokus på kristna värderingar, om man inte kan göra om kyrkan till en häftig rasbejakande klubb som i Ryssland,Ungern samt Polen. Vi har inte råd med att vända andra kinden till eller ha en påve som vurmar för massinvandring, eller folk som adopterar en neger för de vill känna sig som goda kristna missionärer. Det är inte lätt att skapa en baserad kyrka när vår kulturmarxistiska kyrka besitter mest av bara femtekolonnare.
AFS är helt klart vägen framåt som räddar Sverige, med ett AFS i riksdagen även med blott 4-5%, kommer det garantera att SD tvingas bli mer radikala om de skall ha existensrätt. De kommer förmodligen bli ett race där SD och AFS får varandra att skärpa till sig och prestera och endast Sverige och det svenska folket kan gynnas av det.
Jag skrattar åt alla Mattias Karlssons antirasistiska agenter som lajvar nationella samt påstår det oerhört absurda och fåniga att Kasselstrand och hans entourage skulle splittra SD. För det första vem är så dum att de säljer sin själ till ett parti som uppenbarligen har sålt ut sin nationella själ till förmån för Köttgrytorna och aldrig kan avancera vidare.
Jag tror absolut inte det var tanken när man kom in i finsalongerna 2010 men makt korrumperar som sagt och ännu snabbare om det är sinnessvaga karaktärer vid rodret och idag har vi resultatet, en trött partiledning med lågenergi som är lika slätstrukna som moderater. T o m danska socialdemokrater är betydligt hårdare i retoriken och i sin politik. Tack för allt SD, men jag vill rädda Sverige och svenskarna då faller sig det naturliga valet på AFS.
Även om AFS i sämsta fall skulle få runt 3.9% så är det inte en bortkastad röst, dels för att du själv genuint tror på detta,det agerar blåslampa på SD som tvingas skärpa till sig och underlättar för AFS i nästa val, att få röstsedlar utplacerade,partibidrag etc, retoriken blir hårdare i debatten till förmån för nationalister. Skulle alla följa sin inre röst som vill rösta på AFS men inte vågar pga skäl jag nämnt eller andra så skulle AFS utan tvekan komma in i riksdagen, AFS har momentum och det borde alla Sverigevänner utnyttja. AFS tåget har inga bromsar när det väl börjat accelerera igång och vi kan inte vara sämre än att hjälpa dem på traven!
Det är en win win situation för både SD och AFS som kan samarbeta när de väl är inne, eller så får vi se ett trött SD som fortsätter extremist anklagelserna mot AFS, och imploderar tack vare dumhet. Vinnare i båda fallen är hur som helst, Sverige och svenskarna och det är det som är det primära.

Jag har alltid varit tveksam till att positionera sig för nära Trump, då han är så förbannat oberäknelig.