2018-04-07, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Så jävla bra skrivet! Månsson är alltid Månsson! Vore ju inte fel om han dök upp igen i nån typ av jokerroll å ställde till det för resten av deltagarna!

Eftersom han är handplockad till programmet bör TV4 ha någon plan för honom. Verkar märkligt om han inte skulle få chansen att kriga sig tillbaka till ön eller komma tillbaka och utföra en hämndattack mot Lillemor.
2018-04-07, 18:08
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Tänkte också på detta, han sjönk rejält. Vem fan tror han att han är? Han är duktig deltagare bland 20 personer vilket inte behöver betyda mycket.

Uuhhh vad jobbigt! varför ska jag alltid vara starkast fysiskt och psykiskt, mest optimal. Varför kan jag inte vara en medelsvensson?"

Har han inte fattat att han är PT (vilket inte är något) som tjänar kanske 10 000 (under medel) och bor hemma. Om han nu är så duktig varför studerar han inte till civilingenjör då?

Hoppas att han blir kidnappad imorgon!

PT och tror han är bäst. Får mig att tänka på den klassiska fb tråden om en användare som frågar angående att jobba på gym vs läkare.
2018-04-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Eftersom han är handplockad till programmet bör TV4 ha någon plan för honom. Verkar märkligt om han inte skulle få chansen att kriga sig tillbaka till ön eller komma tillbaka och utföra en hämndattack mot Lillemor.
Eller Månsson mot Navy seals som förrätt innan huvudrätten Månsson mot Lillemor serveras😁
2018-04-07, 18:24
Medlem
Citat:
ha ha ha ja hon ser riktigt gammal och liten ut

Vad säljer han då den inkompetente fan? Förstår han hur dålig han är? Han förstörde för laget och istället för att be om ursäkt skäller han ut dom efteråt. Carolin hade ju helt rätt i diskussionen. Imorgon åker han till 100%

Sedan är det pinsamt hur Jim försökte fjäska för Desiree (direkt efter förlusten i Robinsontävlingen) och Pascal

Han är lat, gammal, äcklig, värdelös och trögfattad JIM ÅK HEM!
[/quote]
Han kanske säljer frisyrgelé och att han tog med ett varuprov till ön?
Sedan blir han bittrare och bittrare då dom andra i laget inte vill köpa.
2018-04-07, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
PT och tror han är bäst. Får mig att tänka på den klassiska fb tråden om en användare som frågar angående att jobba på gym vs läkare.
Den tråden känner jag inte till men Pascal kommer oavsett vilket bli ordentligt nedplockad på jorden imorgon...Ett helvete imorgon och förlorar han (vilket inte är troligt med tanke på vilka övriga deltagare är)blir han kidnappad till 100%

Tänkte på detta med Carolin och hennes ganska dåliga relation med övriga deltagare i lag Syd. Borde hon inte medvetet förlora imorgon så att Pascals chanser att vinna ökar så att hon kan bli kidnappad av det andra laget?
2018-04-07, 19:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Tänkte på detta med Carolin och hennes ganska dåliga relation med övriga deltagare i lag Syd. Borde hon inte medvetet förlora imorgon så att Pascals chanser att vinna ökar så att hon kan bli kidnappad av det andra laget?

Jag har också tänkt på att de andra i laget, kanske lägger sig medvetet, för att de ska få ha kvar Pascal,
men jag tror inte det, för hon vill ju vara immun i ö-rådet.

Nej just det, den kidnappade slipper ju ö-råd, vad dum jag är.

Det är så krångligt allt upplägg de har.
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-07 kl. 19:45.
2018-04-07, 19:53
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men en sak börjar jag tycka är lite märklig. Om nu Pascal tex tyckte att kommandoran var dum, varför sa han ingenting för att hjälpa Jim litegrand?
Jag förstår mig inte riktigt på Lag Syd som inte vågar säga något, vad de tycker i stridens hetta. Som tittare hade man ingen aning om att de tyckte SÅ illa om Nick som de gjorde. Det fattade man först efteråt när de röstat ut honom.
Varför hjälpte de inte Victoria lite mer om de tyckte så illa om Nick? Jag begriper inte. (Nick sa ju att han inte heller fattat att de i laget tyckte så illa om honom)
Och nu verkar det bli samma sak med Caroline. De hjälper inte Jim i diskussionen, men förmodligen kommer Pascal och Nicoline rösta ut henne?

Håller med men de verkar vilja hålla en låg profil av taktiska skäl. Personligen hade jag definitivt tagit en diskussion med både otrevlige Nick och kommandoran. Att det berodde på Jim att de förlorade tävlingen var ju uppenbart för alla (inte minst för honom själv) så varit klanka ned på honom så elakt och nedlåtande efteråt? Att Jim med sina 60+ är med är ju naturligtvis för han har castats. De vill ha en spridning i åldrar, bakgrunder, färdigheter, olika fysiska förutsättningar etc p g a gruppdynamiken.

De jag ser som värdiga vinnare hittills är Pascal, kvinnan i buren, polisen och Dessire.
2018-04-07, 20:02
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Carolin det är en kvinna det. Så jävla stark psykiskt och antagligen fysiskt. Säger som det är. Bär Nicks fackla för sanning och rätt. Gillar starka kvinnor som är HETEROSEXUELLA.

Fast hon verkar varken vara eller se speciellt kvinnlig ut...
2018-04-07, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Håller med men de verkar vilja hålla en låg profil av taktiska skäl. Personligen hade jag definitivt tagit en diskussion med både otrevlige Nick och kommandoran. Att det berodde på Jim att de förlorade tävlingen var ju uppenbart för alla (inte minst för honom själv) så varit klanka ned på honom så elakt och nedlåtande efteråt? Att Jim med sina 60+ är med är ju naturligtvis för han har castats. De vill ha en spridning i åldrar, bakgrunder, färdigheter, olika fysiska förutsättningar etc p g a gruppdynamiken.

De jag ser som värdiga vinnare hittills är Pascal, kvinnan i buren, polisen och Dessire.
Kent Larsen var 62 bast när han blev 2:a 1997.
Så ålder behöver inte vara något handikapp.
Bara lite svårare att hålla sig i form men om man biter ihop så går det.
2018-04-07, 20:08
Medlem
MostyBlejsXs avatar
[quote=Steinarr|63702419]Lag syd förtjänar allt elände med tanke på hur oerhört korkade dom är.

Pascal tänker uppenbarligen bara med kuken.QUOTE]

Den porrskadade dagisgeneretionen uppväxta isolerade på sina pojkrum med dataspel som enda influens har, missat att normala attraktiva killar och män har ett hjärta att tänka med också.
2018-04-07, 20:11
Medlem
Citat:

Hade du inte velat ta en diskussion med Jim också när han attackerade sitt eget lag efter att han såg till att dom förlorade....? Han förstår inte hur dum han är. Det riktigt syns på han var efter han var i diskussionerna dom har, pinsamt! Han trodde t ex Lag Nord skulle välja han i Robinsontävlingen! Imponerande att han har ett arbete öht
2018-04-07, 20:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Håller med dig helt (förutom det där med Desiree på slutet). Jag gillar också att det är lite blandad kompott och inte bara atleter kvar. Det kan vara kul att se hur en karl, som inte klarar av att simglasögonen blir immiga när han ska simma, fixar hela vistelsen på ön.
Tuffingen Nick gnällde rätt rejält på hur jobbigt det var med regnet exempelvis, men där hörde jag inga klagomål från Jim.
(Fast benranglet Johan tycker jag inte om, men det är för att han är så falsk och tillgjord med sitt -ee.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in