2018-04-07, 20:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Eftersom han är handplockad till programmet bör TV4 ha någon plan för honom. Verkar märkligt om han inte skulle få chansen att kriga sig tillbaka till ön eller komma tillbaka och utföra en hämndattack mot Lillemor.

Jaa, en hämndattack mot Lillemor!
2018-04-07, 20:21
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Håller med men de verkar vilja hålla en låg profil av taktiska skäl.

Tror också det är av taktiska skäl. En kniv i ryggen mot kommandoran är på gång, precis som mot Nick.
2018-04-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kent Larsen var 62 bast när han blev 2:a 1997.
Så ålder behöver inte vara något handikapp.
Bara lite svårare att hålla sig i form men om man biter ihop så går det.
Den otrevlige Hulken/Nick är ju 51 och jag antar att han kommer att vara i betydligt bättre fysisk form än degklumpen Jim när han blir 60.
Björn Hernefeldt var också 60 när han var med så Jimpan är kanske med som syd-Månsson för att balansera mellan lagen......
2018-04-07, 20:27
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Marie är den som jag diggar mest, riktig tuffing och verkar vettig. Men.... 44 år? Jag trodde hon var upp mot 60 bast, 55 (och ett halvt) minst.
Ja, definit över 55+ hade jag gissat.
2018-04-07, 20:35
Medlem
dialektikers avatar
Vill alla här ha ett Robinson med bara starka spelare? Fy, fan vad tråkigt det skulle bli.
Men jag hatar ju sånt som "Mästarnas mästare" också.
Massa satans tävlingar med atleter har man väl sett nog av på tv.
Det är ju som vissa har sagt här, att i det här Robinson så får man se otroligt lite av vistelsen på ön. De verkar befinna sig på en paradisisk ö som är strandskyddad?

Annars, tidigare säsonger, har de varit på öar med massa skräp, och vistelserna har varit hårdare än någonsin.
År 2009 t ex (säsongen med träsket). När de kom till en vanlig strand efter vistelsen i träsket, så såg det i första anblicken fint ut, men sen såg man hur mycket skräp som låg där. Deltagare gick ut efteråt och sa att deras medverkan i Robinson är det värsta de gjort.
Så är det inte riktigt nu längre.
Den här säsongen liknar "Love edition" med sin paradisiska strand, och med gåvor som lagen får emellanåt.
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-07 kl. 20:43.
2018-04-07, 20:35
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Hade du inte velat ta en diskussion med Jim också när han attackerade sitt eget lag efter att han såg till att dom förlorade....? Han förstår inte hur dum han är. Det riktigt syns på han var efter han var i diskussionerna dom har, pinsamt! Han trodde t ex Lag Nord skulle välja han i Robinsontävlingen! Imponerande att han har ett arbete öht

Nej, det hade jag verkligen inte. han var besviken på laget för att de skyllde på honom för att de förlorat vilket givetvis var uppenbart för honom själv. Man sparkar inte på någon som redan ligger. Han har någon form av handikappande vattenskräck att dyka under vattnet, det kan väl inte vara så svårt att förstå.
2018-04-07, 20:41
Medlem
Citat:
Fast hon verkar varken vara eller se speciellt kvinnlig ut...
Tycker inte jag heller. Hon är så avtändande en kvinna kan bli. Inga kvinnliga former och manlig frisyr och ganska osympatisk på något sätt

Citat:
Nej, det hade jag verkligen inte. han var besviken på laget för att de skyllde på honom för att de förlorat vilket givetvis var uppenbart för honom själv. Man sparkar inte på någon som redan ligger. Han har någon form av handikappande vattenskräck att dyka under vattnet, det kan väl inte vara så svårt att förstå.
Hav var besviken på laget för att dom inte la pusslet snabbare! Han är dummare än tåget, hur kan han ens ta upp det.
2018-04-07, 20:55
Medlem
Citat:
Tycker inte jag heller. Hon är så avtändande en kvinna kan bli. Inga kvinnliga former och manlig frisyr och ganska osympatisk på något sätt

Hav var besviken på laget för att dom inte la pusslet snabbare! Han är dummare än tåget, hur kan han ens ta upp det.
Hon har hittat en man med andra preferenser än er(om det inte är hennes brorsa)
Ola Helt 53 år Jönköping
Sedan brukar väl ofta kvinnliga PT:s ha en lite hurtig machostil?
Och att hon blivit lite Robinson-sliten förskönar ju inte hennes yttre.
Senast redigerad av D.Yster.Quist 2018-04-07 kl. 20:58.
2018-04-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Sedan brukar väl ofta kvinnliga PT:s ha en lite hurtig machostil?
Och att hon blivit lite Robinson-sliten förskönar ju inte hennes yttre.
Där jag tränar ser alla kvinnliga PT ut som vanliga kvinnor med långt hår och allt t ex
Senast redigerad av Q2000 2018-04-07 kl. 21:08. Anledning: Red
2018-04-07, 21:00
Medlem
Citat:
Varför lägger du ut adresser så här?! Är du inte klok människa så gör man inte
Klokheten får andra resonera om men det är
klipp o klistra från Googleresultatet fast nu har jag redigerat så du blir nöjd.
Men din citering får du redigera.
2018-04-07, 21:07
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Så uppfattade jag det inte utan att han sa något i stil med "tänk om jag hade klagat på att ni la pusslet sakta", dvs han antydde att det hade varit bisarrt att skylla på dem för det.
2018-04-07, 21:11
Medlem
Citat:
Så uppfattade jag det inte utan att han sa något i stil med "tänk om jag hade klagat på att ni la pusslet sakta", dvs han antydde att det hade varit bisarrt att skylla på dem för det.
Direkt efter tävlingen sa han att de hade vunnit om dom lagt pusslet snabbare (trots att han var orsaken till förseningen) och SEN i lägret så sa han på ett annat sätt. Han är långsam och senil den skiten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in