2018-04-05, 20:45
Medlem
dialektikers avatar
Men en sak börjar jag tycka är lite märklig. Om nu Pascal tex tyckte att kommandoran var dum, varför sa han ingenting för att hjälpa Jim litegrand?
Jag förstår mig inte riktigt på Lag Syd som inte vågar säga något, vad de tycker i stridens hetta. Som tittare hade man ingen aning om att de tyckte SÅ illa om Nick som de gjorde. Det fattade man först efteråt när de röstat ut honom.
Varför hjälpte de inte Victoria lite mer om de tyckte så illa om Nick? Jag begriper inte. (Nick sa ju att han inte heller fattat att de i laget tyckte så illa om honom)
Och nu verkar det bli samma sak med Caroline. De hjälper inte Jim i diskussionen, men förmodligen kommer Pascal och Nicoline rösta ut henne?
Senast redigerad av dialektiker 2018-04-05 kl. 21:00.
2018-04-05, 20:47
Medlem
Duramaters avatar
Det som är bra med röda laget är att de nu har upplevd klyftor inom laget, det kan inte bli värre än såhär. Ut med Jim och jag tror de kommer kunna vinna igen. Nicolina tycker jag är som himla tråkig hon tillför inte mycket vilket gör henne ganska oattraktiv som person till skillnad från Desiree som har rört om i grytan för gula laget.

Det gula laget är starkare med Henke, Robban och hon äldre kvinnan. Lillemor och bögen ogillar jag riktigt mycket.
2018-04-05, 20:50
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
därför laget suger.

hur tänkte knullparet när de röstade ut nick? självklart skall man rösta ut Jim som inte ens kan simma typ. hoppas de förlorar alla tävlingar nu gillar andra laget mer.

pascal vill vara Alfa det kunde han inte med Nick där, därför tror jag han röstade som han gjorde.
Carolin får rätt, med nuvarande lag förlorar de allt.
2018-04-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag gillar henne allt mer. De andra tycker ju som henne men hon tar fighten. Tycker hon gör bra ifrån sig på tävlingarna och hon insåg att det inte var optimalt att rösta ut nick. Nog en av de bättre i kassa lag syd.

Instämmer. Alla inklusive den självutnämnda starka ledaren Pascal var såklart pissarga på Jim men stod bara där som statyer när Caroline rättfärdigt satte gubbjäveln på plats efter att han haft mage att försöka vända på skuldbördan. Var direkt plågsamt att se hans taffliga insats i tävlingen. Bland det mest bedrövliga jag sett i Robinson..

Får ge lilla Desi cred också som faktiskt gav Jim en verbal omgång direkt efter tävlingen. Desi har helt klart växt för mig. Talpinnen som Lillemor plågar den andra gruppen med är helt och hållet Desis förtjänst. Lurig, kalkylerande, helt okej i tävlingar, verkar inte plågas alls av sömn och matbrist osv. Kan mycket väl vara den som tar hem hela spelet..
2018-04-05, 20:59
Medlem
GilGrissom82s avatar
Jim underpresterar visserligen big time både i tävlingarna och i det sociala spelet, så rent förnuftsmässigt tycker jag att han borde åka ut i kommande ö-råd.

MEN hela hans attityd och brist på självkritik är så härligt underhållande, så han måste absolut vara kvar ett tag till
2018-04-05, 21:00
Medlem
Crashs avatar
Hoppas jim vinner immuniteten!
2018-04-05, 21:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag håller med Jim. Ut med kommandoran. Precis det han säger om henne, ser man ju. Kall, empatilös, tråkig, intetsägande, elak osv.
Jim kämpar på, från sin nivå så att säga. Benranglet Johan tycker jag illa om, men det är ju för att han håller ihop med läskiga Lillemor också. Men Jim tycker jag kan få vara kvar. Inte ska de väl rösta ut honom,
det är ju inte bra att ha kvar bara starka individer mot slutet?

Han kämpade inte öht. Bara låg i vattnet och tyckte synd om sig själv. Och sen hade han mage att gnälla på dem som skulle lägga pusslet.
2018-04-05, 21:02
Medlem
HAARPs avatar
Jim har en chans att hänga kvar -immunitetstävlingen.Kanske kan han ta sig i kragen och gräva ner sig i sanden väldigt snabbt eller vad nu den tävlingen skall gå ut på.

Månsson tog inte chansen i ett liknande läge när alla i lag nord ville rösta ut honom.
Hans enda chans då vara att sleva i sig insekter,ormar och skit snabbt som ögat.
Tyvärr klarade Månsson inte det heller.
2018-04-05, 21:11
Medlem
DesktopZquaress avatar
Asså vad ska de där 3 nya personerna göra? Kändes ju som de kom dit för att lönnmörda hela bunten. Öfvergård inkluderad...
2018-04-05, 21:13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Jim underpresterar visserligen big time både i tävlingarna och i det sociala spelet, så rent förnuftsmässigt tycker jag att han borde åka ut i kommande ö-råd.

MEN hela hans attityd och brist på självkritik är så härligt underhållande, så han måste absolut vara kvar ett tag till

Jim påminner om JäklaPajas i Farmen i sin övertro på sig själv.
2018-04-05, 21:14
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesktopZquares
Asså vad ska de där 3 nya personerna göra? Kändes ju som de kom dit för att lönnmörda hela bunten. Öfvergård inkluderad...

Ha, ha Konstigt, det lilla man hann se. De verkade osympatiska.
2018-04-05, 21:15
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAARP
Jim har en chans att hänga kvar -immunitetstävlingen.Kanske kan han ta sig i kragen och gräva ner sig i sanden väldigt snabbt eller vad nu den tävlingen skall gå ut på.

Månsson tog inte chansen i ett liknande läge när alla i lag nord ville rösta ut honom.
Hans enda chans då vara att sleva i sig insekter,ormar och skit snabbt som ögat.
Tyvärr klarade Månsson inte det heller.

Tror att de blir nedgrävda och ska ta sig upp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in