2018-04-05, 21:25
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crash
Tror att de blir nedgrävda och ska ta sig upp

Jim är väl snabb som en vessla med att ta sig upp - med tanke på den klaustrofobiska läggning han hittills visat i vattentävlingarna
2018-04-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Jim underpresterar visserligen big time både i tävlingarna och i det sociala spelet, så rent förnuftsmässigt tycker jag att han borde åka ut i kommande ö-råd.

MEN hela hans attityd och brist på självkritik är så härligt underhållande, så han måste absolut vara kvar ett tag till

Det skulle vara därför han ska vara var, hans totala brist på självkritik. Nästan så man är imponerad. Ha mage på att skylla förlusten på dom som la pussel, dom försökte i alla fall. Det är mer än man kan säga om honom.
2018-04-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha Konstigt, det lilla man hann se. De verkade osympatiska.

Verkligen. Ena gubben var väl fd Navy seals om jag inte hörde fel. Luktar elitmördare lång väg. Bruden såg dock rätt läcker ut vid en första anblick vilket vore välkommet. Finns ju ett par brudar som ser bra ut i årets tävling men ingen som riktigt funkat för mig. Minns fortfarande med halvbånge Susanna som var med för några år sen och flashade tuttarna till tacksamma tittare..
2018-04-05, 21:40
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Det skulle vara därför han ska vara var, hans totala brist på självkritik. Nästan så man är imponerad. Ha mage på att skylla förlusten på dom som la pussel, dom försökte i alla fall. Det är mer än man kan säga om honom.

Ungefär samma logik när en pyroman skyller på brandkåren som kommit försent när huset brunnit ned
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-04-05 kl. 22:11.
2018-04-05, 21:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Carolin det är en kvinna det. Så jävla stark psykiskt och antagligen fysiskt. Säger som det är. Bär Nicks fackla för sanning och rätt. Gillar starka kvinnor som är HETEROSEXUELLA.
2018-04-05, 21:59
Medlem
Ahah för jäkla underhållande med Carolin och Jim, Carolin hade spöat honom

Träskallarnas träskalle ahahah..

Inser de inte själva att tv4 valt ut dem för att de är så olika? Halva laget är vänsterfolk, andra halvan är högerfolk.

Hade jag varit där hade jag förklarat för alla att de går i tv4:as fälla om de börjar tjaffsa med varandra, ge inte dem vad de vill!

De är bara förutsägbara marionetter i ett större spel
2018-04-05, 22:05
Medlem
49450s avatar
Feminism gick före förnuft. Nu är laget kört.
2018-04-05, 22:15
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Finns textad version av survivor någonstans?
Den är textad på engelska om du ser på CBS hemsida https://www.cbs.com/shows/survivor/
2018-04-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Verkligen. Ena gubben var väl fd Navy seals om jag inte hörde fel. Luktar elitmördare lång väg. Bruden såg dock rätt läcker ut vid en första anblick vilket vore välkommet. Finns ju ett par brudar som ser bra ut i årets tävling men ingen som riktigt funkat för mig. Minns fortfarande med halvbånge Susanna som var med för några år sen och flashade tuttarna till tacksamma tittare..
Jag hörde också Navy seals och med amerikansk brytning.
Så om han inte bluffar och/eller är totalt socialt inkompetent så borde han sopa banan med dom nuvarande deltagarna på ön.
Speciellt om han kommer utvilad och vid gott hull.
Fast jokrarna kanske ankar upp på en hemlig ö där Hulken med Månsson som sin Fredag myser och att dom får tävla lite mot jokrar a innan någon några av dom fyller på lag Syd och lag Nord.
Eller också kör dom förbi ön och Navy seals och någon till går direkt in i lag Syd och styr upp verksamheten.
2018-04-05, 22:27
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Så om han inte bluffar och/eller är totalt socialt inkompetent så borde han sopa banan med dom nuvarande deltagarna på ön.
Fast jokrarna kanske ankar upp på en hemlig ö där Hulken med Månsson som sin Fredag myser och att dom får tävla lite mot jokrar a innan någon några av dom fyller på lag Syd och lag Nord.
Eller också kör dom förbi ön och Navy seals och någon till går direkt in i lag Syd och styr upp verksamheten.
Exakt. Farmen inspiration.
2018-04-05, 22:34
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist

Ha, ha, ha tjatar ni fortfarande om Månsson? Folk i den här tråden kan verkligen inte glömma Månsson. Tv 4 måste inse i efterhand att de gjort ett stort misstag (ur tittarsynpunkt) om de nu inte tar med honom i spelet igen.
2018-04-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha, ha tjatar ni fortfarande om Månsson? Folk i den här tråden kan verkligen inte glömma Månsson. Tv 4 måste inse i efterhand att de gjort ett stort misstag (ur tittarsynpunkt) om de nu inte tar med honom i spelet igen.

”Månsson”

Det hörs ju fan redan på namnet vilken lirare det är

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in