Flashback bygger pepparkakshus!
2018-03-31, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Exakt, folk som är sarkastiska mot hennes "prata med sig själv- mindfulness" här i tråden har ingen susning om hur man faktiskt kan hantera utanförskap och ensamhet.
Hon visar prov på hur man kan överleva situationen.
Folk kan ju tycka att hon är hur galen som helst. Hon verkar bli starkare av hur hon förhåller sig. Hade hon varit kvar med de andra hade hon fortsatt utsatts för Nicks gliringar och de andras ignorans då hon försökte prata med dem (ja, det kunde vi tittare till och med se genom tv-rutan även om vissa förnekar att hon utsatts för utfrysning).

Edit: Sen kan man inte förneka att hon är stöddig, överdriven och sätter på sig pansarstålet. Men det är kul nu när Nick börjar bli orolig.
Jävla strong-women-dravel. Hade det inte varit för hon hade amulett skulle hon ryka vid nästa öråd. Hon kan leva på kokosnötter och sitt bukfett i nån vecka till, och sitta med sin ihop-snörpta självgoda min och hoppas på att det går skit för ens eget lag. Hon kommer åka ut, ut ut ut.

Detsamma med hennes side-kick. Den snusförnuftiga, lillgamla rödhåriga post-feminist-fjortisien som med orden vilka grinas ut från hennes sköldpaddsnäbbiga mun hoppas ge sken av att vara såååååå rättfärdig.

Sen är det läge nämna de som lipat och grinat rumpan ur sig mest. Hoppsan, vi har två pers!
1. Starka Victoria!
2. Diarre Desiree
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2018-04-01 kl. 00:06.
2018-04-01, 07:53
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Såg att Vicky klarade av ösregns-natten genom att sitta upp att sova. Snacka om överlevar-kompetens, till skillnad från Nick som låg och frös i regnet som samtidigt tycker att han själv är den mest värdiga vinnaren. Kan väl hålla med om att Vicky har mer att önska av social kompetens,
men inte att Nick skulle i så högre grad besitta en sådan kompetens.
Ha, ha, Desiree kallade Nick för gubbjävel i kameraintervjun efteråt, då han puttade undan henne i yx-tävlingen (hade missat det).

Säger väl mer om Nick och hur han försöker sätta sig på en ung liten tjej, och åldersskillnaden mellan dem, tycker jag däremot.
Ja den liggande rishögen med palmblad som gubbfläsket åstadkom i lag syd var verkligen inget vidare som hydda.
Nästan sämre än deras förmåga att göra upp eld.

Hoppas Gnällfarfar och hans gamla spray tan ryker idag, men har svårt att tro att TV4 kommer släppa hem en av deras handplockade gullegrisar tyvärr.

Hade dock varit fullkomligt obetalbart att se nyllet på Farbrorn när Vickan och Desiree vinkar Bye-bye.
2018-04-01, 08:55
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ja den liggande rishögen med palmblad som gubbfläsket åstadkom i lag syd var verkligen inget vidare som hydda.
Nästan sämre än deras förmåga att göra upp eld.

Hoppas Gnällfarfar och hans gamla spray tan ryker idag, men har svårt att tro att TV4 kommer släppa hem en av deras handplockade gullegrisar tyvärr.

Hade dock varit fullkomligt obetalbart att se nyllet på Farbrorn när Vickan och Desiree vinkar Bye-bye.
Vi har förstått att du hatar Nick nu men skulle du för en gångs skull kunna skriva om något annat än bara det i dina otaliga inlägg.
2018-04-01, 09:48
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vadå ”den här amuletten tänker jag dela med Lillemor.” Antingen behåller han den själv eller ger den till henne. Om dom andra splittar sina röster 3+2 spelar det ingen roll om negern eller bögen har immuniteten i örådet.
-Välkommen till örådet, ni kan inte rösta på nergressen eller bögen då dessa är immuna efter att nån av dem hittat en amulett under en snäcka efter tips från TV4.
Starkast skall absolut inte vinna då det är en rättvis tävling, därför har TV4 uppgjort den i förväg.

Edit: ...nästa öråd.
2018-04-01, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar
Är det inte repriser innan 21 på söndagar?

Tror repriserna går på lördagar.
2018-04-01, 14:46
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Tror repriserna går på lördagar.
TV4 verkar inte reprisera Robinson. Men allt ligger ju ute på TV4 play. Tyvärr med reklam.
2018-04-01, 14:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Jävla strong-women-dravel. Hade det inte varit för hon hade amulett skulle hon ryka vid nästa öråd. Hon kan leva på kokosnötter och sitt bukfett i nån vecka till, och sitta med sin ihop-snörpta självgoda min och hoppas på att det går skit för ens eget lag. Hon kommer åka ut, ut ut ut.

Skulle hon nog. Hoppas på att hon blir kvar dock. Jag tillhör dem som tycker det var roligt att hon fick sin amulett, och förhoppningsvis kan köra ut Nick.
2018-04-01, 20:39
Medlem
Har aldrig stört mig så mycket på en person som jag gör med Victoria...
2018-04-01, 20:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Dominique?? Robert Follin har gått ut och sagt att han sökte till programmet och att de tyckte han var intressant därefter, som jag förstod det.

Känns som om i stort sett hela lag Syd är headhuntade. Säkerligen därför TV4 fixar till en immunitetstävling som passar deras gunstling kändistränaren, nu när han är på väg att ryka.

Själv ligger väl Söderblom på en 11-årig mobbares nivå i socialt samspel, men lyckats outa Jim har han uppenbarligen gjort. För säkerhets skull. Han är skitskraj för Victoria.

Jiddrandet med alla amuletter som dessutom kan delas är knepigt. Får hoppas att man gör som i Survivor & låter folk visa upp amuletterna EFTER omröstning men INNAN rösterna läses upp. Mkt mer spännande & så ser man exakt hur folks sympatier ligger. Överraskningsmomentet = dubbelt. *

* För den som inte har sett am.versionen Survivor, kan jag rekommendera att söka på 'Survivor idol plays' eller 'Survivor best blindsides' på tuben. Alt. 'Fake idols' /' Top 5 Dumbest moves' + Survivor. Finns några legendariska ögonblick inspelade. Apropå amuletter..

Om Tv4 favoriserar någon är det ju snarare Victoria och Diarré samt Negermor och bögen. Tror Jim är för tung för att orka hålla sig uppe i den typen av tävling.
2018-04-01, 20:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akrep
Victoria har två immuniteter. Den som hon köpte och den hon hittade. Den hon hittade är det lite oklart om hon får dela med en annan eller om hon får ge bort den.
Får hon dela den kan det ju innebära att det då räknas som två halvor?
I vilket fall, det är max två immuniteter som syd har med till örådet.

Nej. Hon har en. Hon gav bort den hon hittade till Diarré.
2018-04-01, 21:03
Medlem
bombaccis avatar
Vad många som är immuna på öråden?

Lite märkligt, känns som det är halva laget ju. Johan och Victoria tillför ju knappast något till laget på tävlingarna så hade velat rösta bort dem om jag var med i det laget. Victoria framförallt som inte ens tillför något socialt utan mest tar energi.
2018-04-01, 21:08
Medlem
bombaccis avatar
Hoppas nick vinner tävlingen mest för att jäklas med Victoria och feministen. Han lär ju tillföra mer till laget, tävlingsmässigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in