2018-04-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Enligt Thomas Lindh, framtidsforskare på Institutet för framtidsstudier i Stockholm (http://www.framtidsstudier.se), så är vi svenskar i minoritet omkring år 2050. Dvs om ca 40 år.

Så här sa han i en intervju i Metro (2005-09-29 - sidan 6):

Det är så här historiens gång ser ut.

Etniska svenskar kommer överleva via kvinnosidan, men dö ut på manssidan.

I Boken Svenskarna och deras fäder av Karin Bojs och Peter Sjölund som undersökt svenskarnas DNA så har Etniska svenskar dött ut tre gånger.

Först jägar/samlarna, de konkurrerades ut av bönder som kom ursprungligen från mellanöstern, sedan kom Indoeuropeerna och de konkurrerade ut bönderna helt, idag finns det inte en enda svensk man bland 4.500 släktforskare som DNA testat sig som har släktskap i rakt nedstigande linje med bönderna utan det är från Indoeuropeerna och Halopgruppen I1 som totalt dominerar släktskapet, efter indoeuropeerna kom det folk från Tyskland I1 och de kom med bronset som skapade nya maktstrukturer i Sverige.

Det är nämligen så det fungerar, människor som kommer kunna skapa nya maktstrukturer är de som totalt kommer dominera ett land och dem händelseutvecklingen går inte stoppa varken på kort eller lång sikt.

Ponera att Västvärlden dessutom kollapsar inom 10-15 år på grund av krig/pandemier/miljöförändringar/ekonomisk kollaps, då kommer de starkaste att klara av att dominera först ett mindre område och sedan utvidga sig till större landytor, då kommer folk vandra hur som helst dit där det finns bästa förutsättningarna för att överleva.

Nej det är endast på kvinnosidan anlag från Jägar/bönder/indoeuropeer och andra tidigare folkstammar överlever, det är från jägarna vi har blåögdheten, det är från bönderna somliga har mörkt hår, det är från indoeuropeerna vi har längden på kroppen, och ja framtida Svenskar kommer ha betydligt mer inslag från mellanöstern/afrika, men det är en utveckling som är omöjlig att stoppa Dagens män kommer dö ut, men vårt DNA kommer överleva via kvinnorna som har hälften av männens DNA sedan jägarsamhällena inom sig.
2018-04-07, 17:54
Medlem
När blir vi mer än 50% muslimer i Sverige?

Vad tror ni? Jag vet att det är svårt att gissa eftersom det beror på vilka som har makten i Sverige. Hade MP haft den hade vi inte talat om decennier utan år.

Jag räknar även med andra generationens invandrare (de flesta som strömmar in är ju muslimer).

Ta detta i baktning:

https://samnytt.se/demografisk-forandring-sedan-millennieskiftet-en-miljon-fler-invandrare-hundratusen-farre-svenskar/

Runt fem decennier är min gissning (det kommer komma in fler efter hand ju mer muslimer det finns i Sverige, anhöriginvandring).

Eller ett annat scenario är att vi stoppar de sk flyktingarna (de är bara ekonomiska lyckosökare, finns inget att fly ifrån i Danmark eller Tyskland).Vi blir dessutom extremt restriktiva vad det gäller anhöriginvandring . På några decennier bör vi då tom löst dessa segregationsproblem vi ser nu.

ALLT HÄNGER PÅ VOLYM INTAG. I dagsläget runt 50 000 -70 000 (anhöriginvandring inräknad) per år. Det borde ligga runt 50-70 st/år om vi ska ha en vettig chans. ALLT annat , som även här diskuteras, är fullständigt meningslöst att tala om så länge inflödet är så extremt.

p.s jag är inte muslin , gillade bara rubriken för att få snurr på denna tråd.
Senast redigerad av bulingenbul 2018-04-07 kl. 17:58.
2018-04-07, 17:58
Medlem
När muslimer väl är i majoritet så vet vi vad som kommer att hända. Samma sak som sker när de är i majoritet i varje annat land. Svenska män kommer att slaktas och kvinnor kommer att tas som sexslavar/fruar.

Ska bli mysigt detta. Allt detta hade kunnat hindras om svenska män inte var så fjolliga och bara tog bort kvinnors rättigheter. Säger åt deras kvinnor att hålla käften och ge fan i hur Sverige styrs.

Sverige - Landet av fjollor. Vi kommer inte att bli saknade av omvärlden.
2018-04-07, 18:00
Medlem
Vänta jag hade fel om volymen gällande intaget. Detta från samma artikel jag länkade till

Det totala antalet beviljade uppehållstillstånd under 2017 var 135 459. Det inkluderar förutom asylsökande som fått stanna även anhöriga till asylsökande, andra anhöriga, arbetskraftsinvandrare från länder utanför EU/EES och gäststuderande. Det är den näst högsta siffran någonsin, endast överträffad av den för 2016 då fler än 150 000 personer fick uppehållstillstånd, varav 71 000 asylsökande.
2018-04-07, 18:06
Medlem
Självklart kommer det aldrig hända, tvärtom, om några decennier kommer antalet muslimer i Sverige vara betydligt färre än idag.
2018-04-07, 18:08
Bannlyst
Finns redan en miljon tråder om detta här. Jag gissar senast 2026.
2018-04-07, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Självklart kommer det aldrig hända, tvärtom, om några decennier kommer antalet muslimer i Sverige vara betydligt färre än idag.

Dra åt helvete ditt jälva troll! Sverige kommer få 1 miljon fler muslimer inom kort tid.
2018-04-07, 18:12
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VaTeFaireFoutre
2022 tror jag, nu satsar ju regeringen på anhöriginvandringen i första hand. Det betyder väl ca 5 ggr fler än dom som kommit hit från 2015 fram tills nu. Utöver detta så tar väl Sverige emot ca 70-80 000 nya pensionsräddare per år, och sen kommer deras anhöriga. Och så kommer det att fortsätta tills vi svenskar är utrotade...
2018-04-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie

Finns inget som talar för det, i dagsläget. Tvärt om, runt 5 decennier så har Sverige en majoritet av muslimer.

Varför vi betalar så mycket i skatt till vårt försvar när fienden ändå tar över vårt land?
2018-04-07, 18:15
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Vänta jag hade fel om volymen gällande intaget. Detta från samma artikel jag länkade till

Det totala antalet beviljade uppehållstillstånd under 2017 var 135 459. Det inkluderar förutom asylsökande som fått stanna även anhöriga till asylsökande, andra anhöriga, arbetskraftsinvandrare från länder utanför EU/EES och gäststuderande. Det är den näst högsta siffran någonsin, endast överträffad av den för 2016 då fler än 150 000 personer fick uppehållstillstånd, varav 71 000 asylsökande.

Rätt skall vara rätt.. Nu är ju inte alla som kommer hit Muslimer.
De flesta som anses muslimer är som du (som anses vara kristen i statistiken) inte speciellt intresserade av att följa religiösa lagar.

Dock har islamisterna FLER religiösa än vi "kristna" Svenskar så jag håller med importen av muslimer innebär att kanske 10-20% av muslimerna är strikt troende och vill praktisera islam och dess regler här i Sverige.

Detta är problem nog.. vi ser ex att nämndemän i tingsrätter har extrema muslimska värderingar och dömer kristna hårdare och muslimer mildare.

Fundera lite på varför ex SD stöttar Svenska kyrkan och troende.
2018-04-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VaTeFaireFoutre

Nåja, några mer decennier lär det nog ta om vi får tro existerande statistik.Åt helvete lär det gå om det är så 2026 eller 2056 så är utfallet detsamma. Undergången för Sverige som vi känner till det.

p.s men då ska vi ha en tråd till om det. Tänk de som inte läst om detta och funderat på konsekvenser.
2018-04-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Rätt skall vara rätt.. Nu är ju inte alla som kommer hit Muslimer.
.

Spelar ingen roll graden av troende. Jag talar om muslimer, dvs de som anser sig vara muslimer.

Hur många av de som nu strömmar in är inte muslimer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in