2018-04-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argpatriark
När muslimer väl är i majoritet så vet vi vad som kommer att hända. Samma sak som sker när de är i majoritet i varje annat land. Svenska män kommer att slaktas och kvinnor kommer att tas som sexslavar/fruar.

Ska bli mysigt detta. Allt detta hade kunnat hindras om svenska män inte var så fjolliga och bara tog bort kvinnors rättigheter. Säger åt deras kvinnor att hålla käften och ge fan i hur Sverige styrs.

Sverige - Landet av fjollor. Vi kommer inte att bli saknade av omvärlden.

Men om du kapitulerar inför denna utmaning så blir väl du också en fjolla? Bättre då att tävla i killstreak och den som vinner får betala notan i Valhalla!
2018-04-07, 18:21
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
ALLT HÄNGER PÅ VOLYM INTAG.

Absolut inte.

Även om vi skulle stänga gränsen helt redan idag så har vi demografin emot oss. Muslimer skaffar mångdubbelt fler barn per familj än vi svenskar gör, så det är ett statistiskt säkerställt faktum att vi svenskar kommer bli utnumrerade av muslimer i vårt eget hemland förr eller senare, med eller utan vidare asylinvandring. Problemet finns redan här. Demografin finns redan här, så den enda lösningen på en muslimsk majoritet i Sverige är storskalig repatriering av muslimer tillbaka till sina hemländer. Det kanske låter hårt, men det är den enda lösningen.

2018-04-07, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Absolut inte.

Även om vi skulle stänga gränsen helt redan idag så har vi demografin emot oss. Muslimer skaffar mångdubbelt fler barn per familj än vi svenskar gör, så det är ett statistiskt säkerställt faktum att vi svenskar kommer bli utnumrerade av muslimer i vårt eget hemland förr eller senare, med eller utan vidare asylinvandring. Problemet finns redan här. Demografin finns redan här, så den enda lösningen på en muslimsk majoritet i Sverige är storskalig repatriering av muslimer tillbaka till sina hemländer. Det kanske låter hårt, men det är den enda lösningen.

Helt rätt , OM muslimerna ,väl i Sverige (även generationer som växer upp i Sverige) föder så passa många barn. Skulle vi leka med tanken att så var fallet och att inflödet var 0 så skulle de ta , tja vad tror du? Det är bara att räkna.
2018-04-07, 18:54
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulingenbul
Helt rätt , OM muslimerna ,väl i Sverige (även generationer som växer upp i Sverige) föder så passa många barn. Skulle vi leka med tanken att så var fallet och att inflödet var 0 så skulle de ta , tja vad tror du? Det är bara att räkna.

Jag är inte matematiker. Det enda jag kan säga från att ha sett utvecklingen under tio år i landets huvudstad är att det går snabbt. Jävligt snabbt. Jag som svensk är redan i minoritet i flera områden, och i synnerhet kvällstid. Om jag skulle dra till med en gissning skulle jag säga runt 2040. Detta baserat på egna observationer och inga uträkningar.
2018-04-07, 19:06
Medlem
deadsets avatar
Det enklaste är väl att kolla hur det ser ut i skolorna. Där har du framtiden.
2018-04-07, 19:09
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Vadå "vi"?

Jag kommer garanterat att vara 0% muslim tills jag dör.
2018-04-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag är inte matematiker. Det enda jag kan säga från att ha sett utvecklingen under tio år i landets huvudstad är att det går snabbt. Jävligt snabbt. Jag som svensk är redan i minoritet i flera områden, och i synnerhet kvällstid. Om jag skulle dra till med en gissning skulle jag säga runt 2040. Detta baserat på egna observationer och inga uträkningar.

Jag lider verkligen med de svenskar som inte har möjlighet att fly pesten.
2018-04-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Vadå "vi"?

Jag kommer garanterat att vara 0% muslim tills jag dör.

Säkerligen, men när består Sverige av mer än 50% muslimer?
2018-04-07, 19:53
Moderator
Carlboms avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
2018-05-02, 02:48
Medlem
Nu helt och hållet ohejdbart: svenskar bland 25-64 år KOMMER bli en minoritet 2028

Tobias Hübinette som är expert kring demokrafiska frågor har räknat ut svenskarnas framtid i Sverige.

Citat:
Det redan hyperheterogena Sverige kommer kanske att vara ikapp USA vad gäller supermångfald om 10 år mätt utifrån utländsk och utomeuropeisk bakgrund-befolkningen

Jag kommer nog aldrig att sluta att förundras över att få leva just nu och därmed få uppleva ”IRL” (d v s i realtid) när den svenska befolkningssammansättningen snart är ikapp eller åtminstone ”nosar” på och är ”hack i häl” på USA:s befolkningssammansättning (d v s det land som just nu uppvisar och ståtar med den allra mest heterogena befolkningssammansättningen i västvärlden) vad gäller hyperheterogenitet och supermångfald och därmed också snart ”rush:ar” förbi och besegrar Storbritannien, Frankrike, Nederländerna, Belgien, Kanada, Australien och Nya Zeeland (och ska sanningen fram så ligger inte Österrike, Tyskland och Schweiz långt därefter) som är de västländer som vi just nu ”fajtas”, tävlar och konkurrerar med samt delar andraplatsen tillsammans med efter USA vad gäller att utgöra västvärldens allra mest heterogena land ifråga om befolkningssammansättningen:

Idag är vi som bekant 10 miljoner invånare men redan om tio år (d v s redan år 2028) är alla vi som befinner oss s k ”legalt” och ”permanent” i riket (d v s minus alla visum-”overstayers” i form av inresande utbytesstudenter, gästforskare, arbetskraftsinvandrare o s v som ”hänger” kvar i landet av olika skäl, alla som har fått avslag på sin asylansökan och som har gått under jorden, alla s k EU-migranter, alla s k expats, alla turister o s v) hela 11 miljoner p g a den största och snabbaste befolkningsökningen i svensk historia sedan befolkningsökningen (eller för den delen befolkningsminskningen) började mätas med s k ”vetenskapliga” metoder på 1700-talet och framåt 2070-talet är ”vi” (jag är dock själv inte med då med rätt så stor sannolikhet) t o m hela 13 miljoner i landet enligt SCB:s prognos.

År 2028 kommer uppemot en tredjedel av alla nyfödda barn (som har koncipierats på s k naturlig väg, d v s borträknat alla nya barn som har tillkommit utanför kroppen) att födas av utrikes födda och invandrade mödrar och möjligen kommer ytterligare en femtedel av mödrarna att vara s k ”andrageneration:are” (inklusive blandade) och i samtliga fall har en majoritet av dessa mödrar någon form av utomeuropeisk bakgrund.

Sedan 2011 har samtidigt barnafödandet bland inrikes födda och majoritetssvenska kvinnor minskat och denna minskning har dessutom varit större än beräknat under de senaste åren och ser nog också ut att fortsätta att minska framöver mot bakgrund av att de unga majoritetssvenska ”tjejerna” är extremt högutbildade som demografisk subgrupp och förvärvsarbetar samt arbetar heltid i extremt hög grad och säkerligen kommer att fortsätta att göra så även framöver när de också snart tar över mellanchefs- och chefspositionerna från de äldre majoritetssvenska männen som går i pension.

År 2028 kommer uppemot en tredjedel av samtliga invånare i s k arbetsför ålder också att utgöras av utrikes födda och invandrade och antagligen kommer ytterligare en femtedel av de s k arbetsföra invånarna att utgöras av s k ”andrageneration:are” (inklusive blandade) och i samtliga fall har en majoritet av invånarna som då är ”i sina bästa år” (d v s alla invånare som är mellan 25-64 år gamla, d v s den s k arbetsföra delen av totalbefolkningen som också utgör den s k barnafödande delen av densamma) någon form av utomeuropeisk bakgrund.

År 2028 kommer 65-100-åringarna (d v s de som ej längre är s k arbetsföra och som ej längre är i s k reproduktiv ålder såvida de inte adopterar) att vara 100 000-tals fler än vad de är idag och bara de som är över 80 år kommer att öka med hela 50% eller med mer än (osannolika) en kvarts miljon invånare (SIC!) och den absoluta majoriteten av alla 65-plus:are i landet kommer att ha majoritetssvensk, nordisk eller europeisk bakgrund.

Allt detta måste dagens politik och dagens politiker ta hänsyn till och ta med i beaktande även om det kan tyckas som att det är mycket långt kvar till år 2028 för denna förändring i den svenska befolkningssammansättningen är nu helt och hållet oåterkallelig och ohejdbar och har egentligen varit så ända sedan det senaste millenieskiftet för därefter har den svenska befolkningsökningen (som då är extremt dramatisk och ”blixtsnabb” just nu) enbart berott på utomeuropeisk invandring (plus så klart även s k naturlig fruktsamhet och även alla nya adoptivbarn, donationsbarn, provrörsbarn och surrogatbarn bidrar ju självklart också med sina strån till stacken).

Så även om 10 år kan tyckas vara en ”evighet” (in i framtiden) just idag år 2018 så är det ett faktum att hela det svenska samhällsbygget, den svenska nationalekonomin och det svenska välfärdssystemet till mycket stora delar kommer att behöva axlas och bäras upp av landets invånare med någon form av utomeuropeisk bakgrund år 2028 för annars går helt enkelt ekvationen ihop som det heter.

https://tobiashubinette.wordpress.com/2018/04/28/det-nya-sverige-usa-demografi-mangfald/

Vad tycker ni om det här? Förvånade?
Senast redigerad av Mein.Neger 2018-05-02 kl. 03:04.
2018-05-02, 02:58
Medlem
SveaBaners avatar
Inte förvånad för 5 öre.
De icke vita som pumpas in föder mer barn än svenskar.
Kommer på sikt leda till svenskarnas utrotande med biologisk krigsföring och därmed fullfölja det vita folkmordet i Sverige.
Jag visste att det såg mörkt ut, men inte såhär mörkt ut.
2018-05-02, 03:04
Medlem
Varför ska jag bry mig om detta? Förstår inte riktigt vad det spelar för roll. I alla fall som jag tolkar texten där "svenskar" betyder "vita".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in