Nej nu säger jag fan upp mig. Testat fan alla dejtingsiter nu.
VAR hittar man relativt snabbt en NORMAL, utbildad, vältränad och söt tjej i 30-årsåldern för seriöst förhållande? Vilken sajt rekommenderar ni flashbackare? Var hänger alla såna här tjejer?
Egna reflektioner:
Tinder: Kört denna mest. Dock tycker jag inte jag får så många bra matchningar jag vill, vilket gör det hela tidsödande. Tinder fungerade tusen gånger bättre för bara ett halvår sedan då man fick fler matchningar och därmed hade oddsen med sig trots att alla inte svarade. Efter de började tillåta obegränsade swipes är det dock mycket svårare få bra matchningar.
HP: Inga av de få intressanta tjejerna som finns här öppnar eller svarar på ens meddelanden. (finns ju en hel tråd om hur omöjlig HP är)
Badoo: Bara skräp. Ensamstående mammor eller asiatiska au pairs typ. Usch!
Happn: Här upplever jag att jag får få men väldigt bra matchningar. Problemet är att alla är så inaktiva och inte svarar när man skriver.
Match: Inte använt på ett tag. Rekade utbudet idag och fanns endast 10 tjejer som varit aktiva den senaste veckan som jag ens skulle överväga att ta kontakt med. Resten andrasorteringen. Fy! Använt Match förut och då fick jag typ inga svar, så skeptiskt till att börja betala igen för att komma till samma slutsats.
e-Darling &
Elitsinglar: Vet inte om de ändrat men förut fick man bara några få matchningar per dag som var genomkassa (läs fula). Vissa av "dagens matchningar" saknade till och med bilder. Gick alldeles för långsamt trots att jag hade bättre framgång här än Match.
Det ironiska i allt det här är att jag ta mig fan har hela paketet. Ser bra ut, vältränad, skitbra ekonomi, grymt jobb för min ålder, fin lägenhet, sunda värderingar etc. Har VÄLDIGT lätt att få tjejer som jag upplever ligger något under mig utseendemässigt MEN alla som spelar i min egen liga och verkar ha ett städat eller normalt liv är helt omöjliga att ens få kontakt med. Kan tänka mig jag låter oskön iom denna beskrivning, så om ni vill hacka på det varsågoda.

Har dock flera polare som jag som upplever samma sak, att det har blivit helt omöjligt hitta en tjej online idag jämfört med typ två år sedan.