Citat:
Ursprungligen postat av
R.Bloodworth
Hon svarade faktiskt två dagar efter. Hon hade tydligen somnat. MEN! Konversationen dog ut ändå. Hennes svar var alltid korta och konversationsdödande på något vis. Fick aldrig frågor tillbaks, utan bara korta svar. Till slut sket jag i helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
frange
Samma sak nästan varje gång man snackar med någon tjej på dejtingsajter - även när det är tjejerna som tagit första initiativet och kontaktat mig - så tar det 3-4 meddelanden innan de blir dödstråkiga precis så som du beskriver.
För killar är ju så intressanta.. eller inte. När ni får svar är det meningen att ni ska framlägga er som intressanta. Jag råkade idag återigen ut för en "skicka en bild på dig". Omedelbart efter att jag addar killen på annan plats än dejtingsidan. När jag sa att jag ansåg det oseriöst talade han om för mig att
jag skulle ändra min kompass. Ni män klagar över att ni inte får svar men ett svar gör ett inte alerta utan istället ställer ni krav eller som vissa som är online men väntar ett dygn innan de svarar på det svar man skickat. Båda typerna gör så att man måste lägga tid på dem mer attraktiva för dem med mindre marknad är fan dumma i huvudet.
Frange, är det skit i början blir det inte bättre så skit i dem som låter det rinna ut.
Jag har verkligen blivit som killarna, likgiltig och tar det lugnt och kastar folk. Det finns ingen dejtingkultur i det här landet. Mest desperata män som sitter på nätet och inte vill slösa tid. Helt galet när en av alla de jag svarat, ville sova kvar när vi skulle ses. Några korta pm och sedan sms. Ett kort telefonsamtal och han vill övernatta :/ Okej han såg bra ut men det är det många som gör. Inte nödvändigtvis att hela mitt system gått igång för det. Det är helt omöjligt för en tjej som inte är hypersexuell att hitta en kille. Man måste ha stark sexuell lust för att ha en chans på marknaden. Det är det enda killarna vill, de skiter fullständigt i vad man som tjej känner, de är kåta och har fått svar och i deras värld är man bara objekt.