Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Det är bara du och någon enstaka till ur PM-fanclub som finner något som helst intresse i att föra en dylik debatt. För alla oss andra är könet på fallets experter total ointressant. Det är deras kunskaper i egenskap av experter, och fakta, som är intressant.
Vad gäller PM's älskarinna, så är hon just det, en älskarinna, att hennes sexualitet diskuteras, i ljuset av PM's dito, är knappast något konstigt. Men att du inte kan skilja på en älskarinnas och en ubåtsexperts roller, är visst inte så förvånande, börjar jag förstå.
Nej då i det två inlägg jag skrev om DD förklarade jag i många, många ord att försvaret inte kan trolla bort DD genom att kalla henne jävig. Du och en annan skriben fokuserade fel och endast fokuserade på ordet könskorrigering, där jag sade att DD brinner för dessa frågor och de fick ni till att jag nu är med i en klubb som du döpt till PM:s fanclud.
Ni skapade alltså debatten om transor, jag sa att u-båtsbranchen är minimal där alla känner alla. Som t ex även i rättsläkar branchen, den är också minimal men visst, större än u-båts eliten.
Du får inte ihop detta hur än du försöker, allt finns i text. Följ den texten så ska det ljusna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Provocateur
Hahaha, vanligt att gemene svennar i Sverige vill bli påsatta i anus med en strap-on? Vet inte vilken värld du lever i, eller så har det varit fel på mina män.
Jag är ganska så säker på att användaren dock inte menade en riktig kuk, om det nu var viktigt eller inte, men kontentan är att Madsen tycker om allt perverst i sexväg.
Inget fel på missionären i mörkret, så du behöver inte skämmas över dina män och hitta fel på dessa för att ni gillar vanilj.