2018-04-02, 18:24
Medlem
Om jag tar 2 st ikto nu, hur länge väntas man sova? Måste upp vid 05.30 imorgon nämligen men kommer aldrig att kunna somna då jag drog min sista lina dunder tjo runt 15.00 (första kanske 10.00 på söndagen..) Var så bombsäker på att alpra fanns här hemma med ( då det är min favorit), men icke... Har två och en halv Roche2, ska jag trycka i mig dem så jag kan somna inom en timme? Hur länge väntas jag sova? Vet att de sitter i förbaskat länge.. Tacksam för snabbt svar då jag vill soooooova 😴
Citera
2018-04-03, 15:42
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturm18
Varför rekommendera sådan dos till en person helt utan tolerans som inte är ute främst efter att flumma?
Första gången jag åt benso åt jag 3 xanor och var jävligt flöddrad 2 dagar :-)

Jag skulle säga 0,5 eller tom 0,25 för det han är ute efter, till att börja med..
Klart man blir flöddrad om man knaprar 3 Xanor helt utan tolerans. 1 mg Ikto blir man inte flöddrad på, kanske lite på 2 mg om det är första gången. Skulle rekommendera 0,5-1,0 mg.
Citera
2018-04-04, 14:58
Medlem
1mg utan tolerans, där börjar man, punkt.

En del blir helväck på 2mg utan tolerans, 2mg är dubbelt så mycket som 1mg så de kan skilja och svänga hejvilt beroende på individ.

En regel är att alltid börja med minimumdosen när de kommer till bensodiazepiner för att inte fucka upp, minnesluckor och häktet ^^
Citera
2018-04-05, 00:41
Medlem
Ikto är enligt mig den bästa benson. Härligt muskelavslappnande och bra ångestdämpning. Funkar bra ensam men bäst blir den ju ihop med lite xanor.
Citera
2018-04-07, 16:48
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturm18
Varför rekommendera sådan dos till en person helt utan tolerans som inte är ute främst efter att flumma?
Första gången jag åt benso åt jag 3 xanor och var jävligt flöddrad 2 dagar :-)

Jag skulle säga 0,5 eller tom 0,25 för det han är ute efter, till att börja med..

Därför att jag utgick utifrån mina egna erfarenheter givetvis, och 1 eller 2 mg har jag aldrig blivit flöddrad på hur låg eller obefintlig tolerans jag haft. Att du sedan använder din bensodebut som ett argument mot min rekommendation är ju bara rentav dumt, eftersom 3 mg xanor definitivt slår på hårdare än en hel eller halv krysstvåa.

Men visst, man ska ta det lugnt. Så 0,5 mg kan jag väl hålla med om att man ska börja med.
Citera
2018-04-10, 01:39
Avslutad
Tog 2x mg efter lite cola

Kan jag vakna iaf halv fresh om 6h?
Citera
2018-04-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Har bara hållt dehär schemat två veckor och tänkte väl kanske fortsätta 2-3 månader, vad tror ni flashback?

Nej du får ingen AT av sånt schema.

Det krävs dagligt intag i några veckor för det.
Citera
2018-04-15, 22:53
Medlem
Tja. Tog 4,5 mg iktorivil klockan 18 idag. Man sover som bekant väldigt hårt på ikto. Ska upp klockan 7 imorgonbitti. Finns det risk att jag sover igenom alarmet?
Citera
2018-04-15, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunset strip
Tja. Tog 4,5 mg iktorivil klockan 18 idag. Man sover som bekant väldigt hårt på ikto. Ska upp klockan 7 imorgonbitti. Finns det risk att jag sover igenom alarmet?
Ja det där sitter i länge. Ställ in hög volym på alarmet.
Citera
2018-04-15, 23:08
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudolf8
Ikto är enligt mig den bästa benson. Härligt muskelavslappnande och bra ångestdämpning. Funkar bra ensam men bäst blir den ju ihop med lite xanor.

Håller med dig. Riktigt underbar är den. Kombineerat med lorazepam är den bästa benzokombon jag gjort.
Citera
2018-04-17, 16:02
Medlem
Extremeflys avatar
Vad är skillnaden på ikto och rivotril? Båda är väl klorazepam?
Citera
2018-04-17, 16:22
Medlem
Fishdickss avatar
Varning för Rivotril i karta liksom i lösvikt säljs som klonazepam men innehåller rcfentanyl samt rcbenso.
Detta är mycket vanligt just nu på exempelvis flugsvamp.
Har bevis på mina påståenden, men vill inte måla ut någon vendor. (Var också positiv på fentanyl efter att endast ätit Rivotril 2or. Dessa ser 100% äkta ut med..)
Men exakt vilken falskmarknadsförning dom för, men dem jag fick var från en mycket framstående och större försäljare.

Medicinerar ni måttligt eller vill vara säkra på att få just klonazepam skulle jag råda er att undvika RIVOTRIL för stunden. Kopiorna går knappt att skilja åt även för den bäste då smak och utseende är precis som vanlig iktorivil, dock är effekten absolut inte den man får av klonazepam.

Är förvånad att inte fler uppmärksammat detta då det endast finns rivotril på tex flugsvamp.
Det förstör väldigt mycket för de som vill medicinera måttligt, då effekten är väldigt stark..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in