2011-06-23, 22:21
Medlem
Bullsquids avatar
Fan dratt i mej 6st ikto nu (2mg) och känner knappt av nånting. Har ingen tolerans heller då jag inte käkat benso på typ en månad ungefär , käka då 4mg xanor och sen lite imovane då jag var i bulgarien. Några stesolid typ 3 veckor sen annars inget alls.
Brukar känna på 4-6mg ikto annars och detta e samma jag alltid köpt.

Tog först 3st och blev då bara trött och somna lite sen tog jag 3 till men sitter här nu helt normal
Citera
2011-06-26, 17:58
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Fan dratt i mej 6st ikto nu (2mg) och känner knappt av nånting. Har ingen tolerans heller då jag inte käkat benso på typ en månad ungefär , käka då 4mg xanor och sen lite imovane då jag var i bulgarien. Några stesolid typ 3 veckor sen annars inget alls.
Brukar känna på 4-6mg ikto annars och detta e samma jag alltid köpt.

Tog först 3st och blev då bara trött och somna lite sen tog jag 3 till men sitter här nu helt normal

Florerar kopior/dummies på 2mg i Gbg
Citera
2011-06-27, 10:31
Medlem
unleash82s avatar
tja, sitter med 15 x 2 mg iktoviril (svenska)

har käkat 4.05 just nu utan någon som helst tolerans.

Har inte heller några problem med ångest.

Är lite seg o långsam nu och fötterna känns tyngre,

va kan jag förvänta mig för rus om jag ploppar i mig totalt 8 mg tex? ingen alkohol instas.

mvh
Citera
2011-06-27, 11:11
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82

va kan jag förvänta mig för rus om jag ploppar i mig totalt 8 mg tex? ingen alkohol instas.

mvh

Du kommer bli bängare helt enkelt, se till att du inte har något att göra den närmaste veckan bara.
Citera
2011-06-27, 11:23
Medlem
Citat:

mvh

Räkna med minnesluckor, du ska inte jobba imorgon? Annars avråder jag dig att testa 8mg.
Citera
2011-06-27, 13:08
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:

mvh
Ja Unleash82, som föregående talare. Ingen bra idé! Jag har resistans mot både ikto och dia och kan ge ett exempel på vad som hände häromdagen. Blandade ihop ikto och dia kartorna för jag tänkte att det skulle vara soft med 40 mg diazepam för att softa på och få bort bakfylleångesten.. Råkade alltså ta 4 ikto istället och sedan slank även några vallar ner(okänd mängd)+ fick för mig att snorta en extra ikto. fick minnesluckor o shit i 2 dar. Gjorde inget dumt visserligen men i alla fall Bara en liten varning när det just kommer till ikto: Ta endast i små doser!
Citera
2011-06-27, 13:59
Medlem
znors avatar
Någon som kan svara i den här tråden? https://www.flashback.org/t1584043
Citera
2011-06-27, 22:47
Medlem
Chrippe.s avatar
Hej vänner!

Behöver lite hjälp med dosering här.. såhär ligger det till...

Kille på ca. 90 kilo, började för ungefär halvår sen med lite tram, då var 350 mg lagom för mig, efter ett tag 500-600 mg, åt det i genomsnitt 1 gång/ vecka. Efter det så började jag med Oxynorm, 10 mg, även idag. Av dom så är 40-50 mg ett behagligt rus, gärna i samband med lite alkohol, det funkar perfa för mig.

Idag har jag för första gången köpt Iktovivil, 2 mg/ styck.. Har 11 st. Baserat på tidigare erfarenheter, av opiater, kan ni ge mig en fingervisning av skön dos för mig? Vill inte bli borta, bara skön, ångestfri och lite flöddrad... Alltså inget extremt, minnesluckor och blackouter går fetbort för mig! Hur pass farligt är det att blanda dessa med alkohol, jämfört med te.x Oxy? Ger dessa också klåda i nån form?

Tack på förhand, experter!
Citera
2011-06-28, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrippe.
Idag har jag för första gången köpt Iktovivil, 2 mg/ styck.. Har 11 st. Baserat på tidigare erfarenheter, av opiater, kan ni ge mig en fingervisning av skön dos för mig? Vill inte bli borta, bara skön, ångestfri och lite flöddrad... Alltså inget extremt, minnesluckor och blackouter går fetbort för mig! Hur pass farligt är det att blanda dessa med alkohol, jämfört med te.x Oxy? Ger dessa också klåda i nån form?

Tack på förhand, experter!

2-4mg, alltså 1-2st. Blanda inte med alkohol då ökar risken för minnesluckor, blandar du däremot med Oxy så riskerar du andningsdepression så ta det lugnt med det. Skulle jag varit du hade jag nog väntat då benzo verkar nytt för dig, annars nice att blanda men kan sluta illa.

Nej det ger ingen klåda.
Senast redigerad av kr0owe 2011-06-28 kl. 00:57.
Citera
2011-06-28, 06:43
Medlem
unleash82s avatar
Ok jag kan säga att jag gjorde bort mig totalt, kraftig felbedömning .

Fruktansvärt tur att jag vart ledig inatt och dem kommande natten med.

Jag kan säga attt jag fortfarande inte är helt normal.

På måndag morgon satte jag mig framför datorn och började spela rift ( ett nott mmorpg).

Trillade i mg 0.5 mg till en början och fortsatte att peta i mig 0.5rt tills jag hade fåt i mig 4.5 mg.
Deom sista 3.5 mg stoppade jag bara i mig för jat tyckte att jag inte kände något speciellt mer än seghet och trötthet.

Hade vid tillfället lite svårt att jag. Nu eldellesprecis blev jag väckt av min flickvän för andra gången som skulle gå tilljobbet. 06:00 TISDAG MORGON?!?! hade jag inte haft turen att vara ledig natten till tisdagen plus kommande natt hade det varit kört helt klart.

Jag vet också att när hon kom hem från jobbet igår ca 16 tiden frågade om mig vad jag hade tagit och jag om hade käkat flödder för hon hörde på min röst och mitt beteende att jag pratade segt och var tröttänkt, hittade inte orden osv.

Kan fortfarande inte gå riktigt rakt och allt detta för att jag tog 4 x 2 mg och ktoviril och en folköl för ca 24 timmar sedan..

Skrämmande OCH imponerande benzo måste jag säga. Och ren jävla tur att jag vart ledig inatt....

mvh en galet röksugen unleash82
Senast redigerad av unleash82 2011-06-28 kl. 07:00.
Citera
2011-06-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ok jag kan säga att jag gjorde bort mig totalt, kraftig felbedömning .

Fruktansvärt tur att jag vart ledig inatt och dem kommande natten med.

Jag kan säga attt jag fortfarande inte är helt normal.

På måndag morgon satte jag mig framför datorn och började spela rift ( ett nott mmorpg).

Trillade i mg 0.5 mg till en början och fortsatte att peta i mig 0.5rt tills jag hade fåt i mig 4.5 mg.
Deom sista 3.5 mg stoppade jag bara i mig för jat tyckte att jag inte kände något speciellt mer än seghet och trötthet.

Hade vid tillfället lite svårt att jag. Nu eldellesprecis blev jag väckt av min flickvän för andra gången som skulle gå tilljobbet. 06:00 TISDAG MORGON?!?! hade jag inte haft turen att vara ledig natten till tisdagen plus kommande natt hade det varit kört helt klart.

Jag vet också att när hon kom hem från jobbet igår ca 16 tiden frågade om mig vad jag hade tagit och jag om hade käkat flödder för hon hörde på min röst och mitt beteende att jag pratade segt och var tröttänkt, hittade inte orden osv.

Kan fortfarande inte gå riktigt rakt och allt detta för att jag tog 4 x 2 mg och ktoviril och en folköl för ca 24 timmar sedan..

Skrämmande OCH imponerande benzo måste jag säga. Och ren jävla tur att jag vart ledig inatt....

mvh en galet röksugen unleash82

Hehe ja Ikto är kraftfulla med en sjukt lång halveringstid.
Jag tror dock du hade tagit dig till jobbet ändå (brukar bli så) vilket iofs inte är bra i det tillståndet om man nu gillar sitt jobb. :P
Citera
2011-06-28, 17:35
Medlem
bajserss avatar
många i sthlm som får tag i ikto?? har problem me de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in