2018-03-31, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Inre mittfält. Klart sämst och har varit egentligen hur länge som helst.

då får zlatan gå ner på mittfältet och visa hur det ska gå till då...
Citera
2018-03-31, 18:05
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Nått punkten då jag hellre misslyckas fatalt med Zlatan i VM än lyckas med Zlatan. Situationen med Zlatan är helt olidlig och jag har en jobbig känsla av att Zlatan kommer nästla sig in i landslaget via någon mediakupp av AB eller liknande.
Citera
2018-03-31, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Nått punkten då jag hellre misslyckas fatalt med Zlatan i VM än lyckas med Zlatan. Situationen med Zlatan är helt olidlig och jag har en jobbig känsla av att Zlatan kommer nästla sig in i landslaget via någon mediakupp av AB eller liknande.

Han är faktiskt skitjobbig nu, man bara undrar hur detta påverkar ett fungerande lag.

Därtill har han nog bränt alla broar med tanke på sina senaste uttalande.

Hoppas att laget är starkt nog mentalt för att bara förbi se hela cirkusen han ställer till med.

Hoppas även att Zlatan som just nu beter sig på ett äckligt sätt aldrig mer går nära landslaget.
Citera
2018-03-31, 20:17
Medlem
Man kan verkligen inte annat än hoppas att Zlatan fortsätter med sina uttalanden som är starkt präglade av ego och narcissism, lägger ett mål på 9 matcher i MLS samtidigt som media pressar Janne till att ringa och tigga ifall Zlatan ska ha nr 10 och spela i en släpande roll utan behov på hemjobb, så alla svenska xenofober världen över kan få en rejäl omgång ångest efter att Sverige åker ut i gruppspelet och den stora frågeställningen som ekar efter mästerskapet; tänk om Zlatan inte hade spelat...
Citera
2018-03-31, 20:21
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Har faktiskt samma känsla, helst går vi bra utan Zlatan såklart men ska Zlatan med sä hoppas jag på snabb uttåg och Zlatan sämst i laget.

Kan inte finnas många personer som är mindre än Zlatan.
Citera
2018-04-01, 02:02
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det är nog många som får äta upp sina ord i denna tråd.

Själv sade jag att det skulle gå bra för Zlatan i MLS.

Citat:
Jag sticker ut hakan och gissar att det kommer gå bra i Galaxy och att han blir klar för landslaget.

Citera
2018-04-01, 09:06
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII

Efter att ha sett den första halvleken så tvivlade jag inte, helvete vilken dålig fotboll.
Sedan drar folk väldigt stora växlar av 20 min spel, vi får se hur kroppen reagerar men håller den så kommer han nog göra en hel del mål.
Citera
2018-04-02, 11:44
Medlem
Tycker Janne har en helt rimlig inställning till Zlatan och de andra som slutat i landslaget. Zlatan, Isaksson, Wernbloom, Wendt, Rasmus Elm och Erik Johansson har de senaste åren alla tackat nej landslagsspel. Om någon av dem helt plötsligt skulle ändra sig och bli motiverade för spel får de ta kontakt med Janne och landslagsledningen, inte gå via media. Janne ska inte behöva övertyga spelare som har tackat nej till att representera Sverige. Gillade t.ex. aldrig att Hamrén försökte övertyga Mellberg om att komma tillbaka.

En annan grej: Bara jag som tycker Ken Sema är överskattad? Media lyfter honom till skyarna hela tiden, men han var inte särskilt bra mot Rumänien och övertygade inte alls i allsvenska premiären. Väldigt bra i EL-gruppspelet, men extremt ojämn. Tror att en sån som Sam Larsson, i form, har mer att bidra med i VM-trupp.
Citera
2018-04-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Tycker Janne har en helt rimlig inställning till Zlatan och de andra som slutat i landslaget. Zlatan, Isaksson, Wernbloom, Wendt, Rasmus Elm och Erik Johansson har de senaste åren alla tackat nej landslagsspel. Om någon av dem helt plötsligt skulle ändra sig och bli motiverade för spel får de ta kontakt med Janne och landslagsledningen, inte gå via media. Janne ska inte behöva övertyga spelare som har tackat nej till att representera Sverige. Gillade t.ex. aldrig att Hamrén försökte övertyga Mellberg om att komma tillbaka.

En annan grej: Bara jag som tycker Ken Sema är överskattad? Media lyfter honom till skyarna hela tiden, men han var inte särskilt bra mot Rumänien och övertygade inte alls i allsvenska premiären. Väldigt bra i EL-gruppspelet, men extremt ojämn. Tror att en sån som Sam Larsson, i form, har mer att bidra med i VM-trupp.

Komedi haha Sema var ju den överlägset bäste på plan för Sverige mot Rumänien och har definitivt gjort skäl för en landslagsplats. Att han inte ser ut som Karl den tolftes karoliner torde inte hämma hans potentiella framgång. Man ser att han brinner för Sverige och landslagströjan..
Citera
2018-04-02, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Komedi haha Sema var ju den överlägset bäste på plan för Sverige mot Rumänien och har definitivt gjort skäl för en landslagsplats. Att han inte ser ut som Karl den tolftes karoliner torde inte hämma hans potentiella framgång. Man ser att han brinner för Sverige och landslagströjan..
Försöker du dra fram något form av rasistkort för att jag tycker Sam Larsson har egenskaper som platsar i VM-trupp? Okaj. Ken Sema är en duktig spelare, och jag betvivlar inte att han brinner för Sverige, men tycker att han har väldigt djupa dalar och kan ibland bli väldigt sönderläst (som mot DIF igår). Men alla tycker olika.
Citera
2018-04-02, 17:10
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII

Finns det någon som på allvar tror att han inte kommer göra bra ifrån sig i MLS? Det är en liga i sportslig paritet med Allsvenskan. Klart som korvspad att Ibra dominerar då.
Citera
2018-04-02, 17:15
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder

Finns det någon som på allvar tror att han inte kommer göra bra ifrån sig i MLS? Det är en liga i sportslig paritet med Allsvenskan. Klart som korvspad att Ibra dominerar då.

Innan hans debutmatch var det många som tvivlade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in