Citat:
Ursprungligen postat av
PhDSalander
Här skulle jag vilja markera ditt och ovan magicadehex inlägg som klockrena analyser av Madsens psykosexuella beteendemönster. Har inget att tillägga förutom en undran jag haft en tid, hur tänker ni er hans sexuella praktik i de relationer där sexpartnern , som exempelvis Deidre, beskriver honom som ”mjuk och försiktig”?
Jag har där en teori om att han kunde avstå från egen orgasm, och endast ägnade sig åt att tillfredsställa den andra. Dvs, jag har en känsla av att han var närmast impotent vid normalt samlag, jmf med Nerijus, och för att få ut något själv agerade voyeristiskt och bedrev autoerotism vid sidan av, inte gemensam njutning. Att detta kan vara en av anledningarna att han lyckats binda dessa två kvinnor så hårt till sig, Deidre och Sirid, han var bra på att tillfredsställa dem, och därför gjorde dem närmast beroende av honom som älskare.
Psykopater har ju ofta rykte om sig att vara fantastiska älskare, och även avancerade tekniskt, vilket inte hör till vanligheterna bland det stora flertalet manspersoner.
Hur tänker ni kring detta?
(
Tillägger här i början, att jag nu ser att inlägget ser ut som värsta porrnovellen, men skitsamma.
Det handlar ju om Madsen så då behöver man inte vara pryd)
Jag har faktiskt redan tänkt samma tanke.
Att det kanske inte handlade om "normala" samlag när t.ex Deirdre beskrev när hon fick vissa sms av honom, att det betydde att de skulle vara "intima". Har också tänkt på Nerijus impotens, vanligt sex var ju inget som tände honom. Tänker liknande om Madsen, att han inte skulle få erektion av att "bara" ha ett vanligt samlag. Det måste till något mer.
Han har genom ovanligt mycket "praktik" lärt sig vad som funkar för att bli en fantastisk älskare utan att njutningen behöver vara gemensam/ske samtidigt.
Kan mycket väl vara så att Deirdres beskrivning av honom som så "mjuk och försiktig" lutar åt att han ägnade mycket av deras träffar till att tillfredställa henne på olika sätt, med fingrar, tunga, atrapper osv.
Sådär "generöst" att tänka mest på hennes tillfredsställelse, inte på sig själv (som alla andra karlar hon var med, typ). Just det du skrev om att han agerade voyeristiskt och bedrev autoerotism vid sidan av, inte gemensam njutning, kan nog mycket väl stämma. Tänker då dels på hur han ville att Deirdre skulle vara klädd, porrigt, sexigt. Och så att han ber henne berätta om vad andra män gjort med henne sexuellt. De spelar sitt rollspel, hon talar upphetsande om sexuella eskapader, han lever sig in i detta, ber henne posera, sakta ta av sig kläderna, smeka sig själv. Han blir tänd, kanske lite autoerotism
Detta gör att hon känner sig sexig, attraktiv och uppskattad av honom och vet vad som väntar - 100% tillfredsställelse där han energiskt totalt ägnar sig åt att tillfredsställa henne länge och väl, han vet precis vad hon njuter som allra mest av och ger henne det, han ägnar hennes sexuella behov total uppmärksamhet och hon njuter i fulla drag. "Mjuk och försiktig" är han också och vet precis vad en kvinna vill ha. Fokus på henne och hennes tillfredsställelse.
Vilket får Deirdre att känna sig som hans gudinna som han behandlar så väl, så osjälviskt.
Han får henne att känna sig otroligt sexig och ger henne orgasmer som ingen annan gjort.
Något liknande bör då ha skett med hans fru, att han tillfredställde henne som ingen annan gjort.
"Mjukt och försiktigt", osjälviskt, fokus på hennes njutning.