2018-03-30, 16:23
Medlem
Vi vet ju inte ens om lägenheten är såld.....
Citera
2018-03-30, 17:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Vi vet ju inte ens om lägenheten är såld.....
Det lär ju ge sig inom ett halvår. Vi lär nog få veta, om den nu är såld så lär de ju flytta. Sen så brukar ju inte Tunnan kunna hålla tyst, men det är klar, om det är Botkyrka de ska flytta till så lär hon nog inte säga så mycket innan flyttlasset går. Skulle inte förvåna mig om vi får höra sanningen från snopp-viftar-sonen, han brukar ju bara kasta ur sig saker ibland.
Citera
2018-03-30, 17:45
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det lär ju ge sig inom ett halvår. Vi lär nog få veta, om den nu är såld så lär de ju flytta. Sen så brukar ju inte Tunnan kunna hålla tyst, men det är klar, om det är Botkyrka de ska flytta till så lär hon nog inte säga så mycket innan flyttlasset går. Skulle inte förvåna mig om vi får höra sanningen från snopp-viftar-sonen, han brukar ju bara kasta ur sig saker ibland.

Enligt Antonio är lägenheten såld och nytt boende köpt. Dock ville han inte säga vad eller var men han antydde villa och att det var förort i närheten...

Svärfar är ju också i Sverige på besök. Han behövs väl för att skriva på kontrakt och sånt praktiskt kan tänkas...

Men man vet ju såklart aldrig med sanningshalten när Antonio sitter i sina lives och spelar tuff och orerar. Något är mycket skumt med den killen. Sorglig är han.
Citera
2018-03-30, 18:08
Medlem
Boopidoos avatar
Funderar på hennes mat.
Hon äter inte äggulor, men hon äter majs, vindruvor och banan - jättekonstigt.
Citera
2018-03-30, 18:15
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Enligt Antonio är lägenheten såld och nytt boende köpt. Dock ville han inte säga vad eller var men han antydde villa och att det var förort i närheten...

Svärfar är ju också i Sverige på besök. Han behövs väl för att skriva på kontrakt och sånt praktiskt kan tänkas...

Men man vet ju såklart aldrig med sanningshalten när Antonio sitter i sina lives och spelar tuff och orerar. Något är mycket skumt med den killen. Sorglig är han.
Ha ha. Ja, det skulle inte förvåna mig om snoppviftarungen skulle se det som ett "lyft" att flytta till Hjulsta. Han kanske tycker det skulle vara tufft.
Citera
2018-03-30, 19:49
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Funderar på hennes mat.
Hon äter inte äggulor, men hon äter majs, vindruvor och banan - jättekonstigt.

Det verkar som att hon är helt insnöad på att fett och kolhydrater ska bort..
Sen att hon glufsar i sig socker i enorma mängder som vindruvor och banan verkar inte bekomma henne så länge hon inte äter godis..
Fast å andra sidan är ju majs en kolhydratbomb och banan en ’fettbomb’..
Skulle inte förvåna mig om hon sitter och snaskar naturgodis som i torkade bananer och yoghuttdoppade nötter och tror att det är ett supernyttigt alternativ..😒😁

Hörde föresten ngt i en live nyligen att hon svamlade om fettmassa och musklelmassa och att vikten inte är det viktiga, så jag antar att hon försöker inbilla sig och sina följare att de 20 kilo hon lär ha lagt på sig nu är ’muskelmassa’😌
Citera
2018-03-30, 20:44
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Det verkar som att hon är helt insnöad på att fett och kolhydrater ska bort..
Sen att hon glufsar i sig socker i enorma mängder som vindruvor och banan verkar inte bekomma henne så länge hon inte äter godis..
Fast å andra sidan är ju majs en kolhydratbomb och banan en ’fettbomb’..
Skulle inte förvåna mig om hon sitter och snaskar naturgodis som i torkade bananer och yoghuttdoppade nötter och tror att det är ett supernyttigt alternativ..😒😁

Hörde föresten ngt i en live nyligen att hon svamlade om fettmassa och musklelmassa och att vikten inte är det viktiga, så jag antar att hon försöker inbilla sig och sina följare att de 20 kilo hon lär ha lagt på sig nu är ’muskelmassa’😌

"banan en ’fettbomb’.." vad betyder detta?
Citera
2018-03-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"banan en ’fettbomb’.." vad betyder detta?

100g banan innehåller 101 kval och 0,5g fett. Det är inte bananerna hon blir fet av.
Citera
2018-03-30, 23:14
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Haha, hon är en rätt stadig kvinna. Ser ut som överdelen ska spricka. Sjukaste är att hon tycker själv att hon tillhör artisteliten i sverige😖

Jag var i ett mindre samhälle där det tillverkades whiskytunnor fd. filtfabrik närmare bestämt Högsjö och kom på mig själv att asgarva och tänka på den här tråden.då hundratals Anna Book låg uppradade för leverans.
Dock kunde ingen skönsång höras.
Citera
2018-03-30, 23:16
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ha ha. Ja, det skulle inte förvåna mig om snoppviftarungen skulle se det som ett "lyft" att flytta till Hjulsta. Han kanske tycker det skulle vara tufft.

Snoppviftarungen?
Citera
2018-03-30, 23:21
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Snoppviftarungen?
Ja, hennes son som våldtog en underårig. Läs sida tre i detta dokument: https://www.anonnkpg.se/pdf/Solna-TR...2017-06-09.pdf
Citera
2018-03-30, 23:25
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ja, hennes son som våldtog en underårig. Läs sida tre i detta dokument: https://www.anonnkpg.se/pdf/Solna-TR...2017-06-09.pdf

Tackar godboy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in