2018-03-27, 19:36
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85

Sedan behöver vi poängtera skillnaderna som sägs finnas mellan män och kvinnors sexualitet. En mans sexualitet byggs hela tiden på om den ignoreras och måste till slut få utlopp. En kvinnas sexualitet verkar mer fungera som så att den kan tändas till under rätt förutsättningar. Du får rätta mig om jag har fel.

Jag skulle hellre påstå att manlig sexualitet anses vara ett carte blanche till att bete sig som en idiot, en ursäkt att välja bort logik och förnuft när det passar om du vill. Att testosteronstinn brusa runt utan eftertanke anses “manligt“ vilket ytterligare styrker min tes om att konceptet “en riktig man“ är uppfunnet för att hålla män i slaveri för de med en högre grad av självbehärskning.
Citera
2018-03-27, 20:18
Medlem
killar snackar om att ge sex och ha sex som på film men när det väl gäller blir de mesar.
Citera
2018-03-27, 23:29
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebeccakuksugerska
killar snackar om att ge sex och ha sex som på film men när det väl gäller blir de mesar.
Vilka killar och vilka filmer specifikt?
Citera
2018-03-27, 23:34
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
oftast är det killar som e för fulla att få nåt överhuvudtaget.

tjejen kräks bara hon ser på han heh

Samma med tjejer då eller är du ett hycklande mähä.
Citera
2018-03-28, 08:24
Medlem
black_devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Samma med tjejer då eller är du ett hycklande mähä.

Eller så är du en utvecklingsstörd mongolid som inte kan skriva text bättre
Citera
2018-03-28, 08:43
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
men då borde ju fula killar få fula tjejer eller? men det händer ju inte för även fula tjejer har sjukt höga krav... fula killar har inte höga krav men får ändå inte doppa i en ful tjejs fitta för den delen...
Inte om dom är fulla, många tjejer (även fula) tycker fulla män är sjukt osmakligt.
Citera
2018-03-28, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusovic
Jag skulle hellre påstå att manlig sexualitet anses vara ett carte blanche till att bete sig som en idiot, en ursäkt att välja bort logik och förnuft när det passar om du vill. Att testosteronstinn brusa runt utan eftertanke anses “manligt“ vilket ytterligare styrker min tes om att konceptet “en riktig man“ är uppfunnet för att hålla män i slaveri för de med en högre grad av självbehärskning.

Är du man eller kvinna? Jag är man och om jag går ett antal dagar utan sex/onani så tänker jag på sex hela tiden, och det gör ont i kulorna. Kvinnor har inte samma problem.
Citera
2018-03-28, 09:37
Medlem
Snusovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Är du man eller kvinna? Jag är man och om jag går ett antal dagar utan sex/onani så tänker jag på sex hela tiden, och det gör ont i kulorna. Kvinnor har inte samma problem.

Jag är man, och för min del går driften i vågor, men som regel kan det gå flera dagar utan att jag ens tänker på sex. Kan för all del bero på utbrändhet och ålder, men det är väldigt behagligt att inte vara plågad av det.
Citera
2018-03-28, 16:49
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black_devil
Eller så är du en utvecklingsstörd mongolid som inte kan skriva text bättre

Säger fucktarden som inte kan avsluta med punkt.
Senast redigerad av Mad monk 2018-03-28 kl. 16:51.
Citera
2018-03-28, 17:48
Medlem
A-party-with-martys avatar
Detta är ett problem som jag tror kommer att paja en hel del för män i detta landet. Det är som att en epidemi har spridit sig. Jag har förvisso aldrig varit så aktiv IRL men gick ganska lätt att träffa rätt söta onlinetjejer förut på 00 talet. runt 2014 blev man dissad av thai tjejer som egentligen var lite under min liga. Numera kan man knappt ens få sätta på fetsäckar (om jag hade velat, vilket jag inte vill).
Citera
2018-03-28, 17:56
Medlem
A-party-with-martys avatar
Ur en nationalistisk synpunkt är detta katastrof. Ni nationalistiska kvinnor borde faktiskt skärpa er. Det svenska folket kommer dö ut om svenska män är tvungna att importera hit kvinnor el att flytta. Sen tror jag visserligen att import av fruar o dyl är jävligt osäkert för en man. Särskilt när mäktiga Vänstern vill att dom ska få uppehållstillstånd även om dom skiljer sig efter nått år osv.
Citera
2018-03-28, 18:05
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.

Uppenbarligen är du ett riksmongo och de samma gäller dina polare.
99% av alla mina vänner har då inga problem med den biten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in