Citat:
Ursprungligen postat av
JeremySpokeIn
Någon som har råkat ut för falska kryssar, köpte precis 50, det står Roche som in båge och en två i en cirkel undertill. Smakar inte svagt mintaktigt som jag är van vid. Har jag blivit blåst?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babaumf
Skulle jag vilja veta också, har ett gäng som ser likadana ut, köpta i lösvikt..
Inte testat än men någon annan kanske har och kan uttala sig om de är bra eller anus.
Mvh
Riktig klonazepam känns när du andas så har du en fräach andedräkt, sådär mintig. Det känns som att på falska så är minsmaken tillsatt och inte från den aktiva substansen så får man inte riktigt samma frächa känsla.
Märkte också när jag fått falska i blister så hade en karta som jag låtit lega ett tag, pillrena hade kladdat av sig så det var en vit hinna i blistret och de smakade endast kemiskt efter detta.
Vet inte men känns som att varje gång jag köpt från nätapotek så har det varit ena jävla rispiller. Fick väl placeboeffekt och sådär och det var säkert nån annan substans i dem. Trodde att jag förstört mina receptorer typ men sen när jag fick riktiga igen så kom det där mjuka ångestfämpande solskenr igen.