2017-03-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Benzo har väl ändå den längsta,värsta och farligaste avtändningen utav alla droger..

Har läst en hel del om det - tror lite det är självförvållat. Tar man det i medicinskt syfte, och inte alltför lång behandlingstid skall det funka att sluta med också.
Citera
2017-03-28, 13:55
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Jag har ingen tolerans alls just nu, har precis börjat lite smått igen efter några månaders uppehåll. Åt 3 mg i förrgår och 3 mg igår så undrar om jag kommer klara mig på 1 mg imorgon som jag brukar göra i vanliga fall. Har ätit 5 mg stilnoct 3-4 gånger i veckan innan läggdags de två senaste veckorna, det kanske också har påverkat toleransen.

Är inte intresserad utav att flöddra längre, nu är målet bara att vara ångestfri och klar i huvuvet.

Blev lite flöddrig de två dagarna som jag åt 3 mg på.

Ska återkomma!

Du klarar dig nog på 1 tablett om dagen delat på fyra. Eller 2x2mg per dag om det behövs..
Finns även Iktorivildroppsr som är bra för doser mot ångest och så
Citera
2017-03-31, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag tror du har väldigt rätt. Det är så mycket skräckhistorier om avtändningar och läser man och tror på dom så gör man ett helvete för sig, dvs helt skapade demoner i huvudet.
Sent svar, jag har tyvärr varit iväg ett bra tag då jag blev förgiftad av annan medicin... Naturligtvis var det inte "narkotika".
Citera
2017-04-01, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pister
Kan kan man väl, men varför..Ikto är tillräckligt trevliga på egen hand och om du tvunget måste blanda så blir det mycket skönare om den andra parten också är en benso. Xanor + Iktorivil eller flunitra + ikto är störtskönt.

Jag fick Iktorivil av läkaren, men Sobril funkar mycket bättre, faktiskt.
Citera
2017-04-01, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naposim
har tagit 2mg rivotril/iktorivil.känner rätt mkt ..men funderar på å å ta en ytterligare..för vi ska ett gäng ut på grill fest senare..funkar väl å blanda med lite öl/sprit?
tacksam för svar

Iktorivil 2 mg styrka är rätt mycket, jag rekommenderar absolut inte blandning med alkohol.
Citera
2017-04-05, 13:00
Medlem
aliasjomens avatar
varför i helvete blir jag illamående av mina ikto? det är ungerska roche 2mg, och tar jag en på morgonen så går jag runt med ett lätt illamående nästan hela dagen.

händer att jag dricker 3-4st 33cl starköl 1-2 gånger under arbetsveckan men det ska väl inte framkalla illamående i kombination med ikto?
Citera
2017-04-06, 19:18
Medlem
SpYRaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
varför i helvete blir jag illamående av mina ikto? det är ungerska roche 2mg, och tar jag en på morgonen så går jag runt med ett lätt illamående nästan hela dagen.

händer att jag dricker 3-4st 33cl starköl 1-2 gånger under arbetsveckan men det ska väl inte framkalla illamående i kombination med ikto?

Kolla så du inte är allergisk mot något bindemedel.
Citera
2017-04-07, 14:54
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Kolla så du inte är allergisk mot något bindemedel.

Inga kända allergier mot något, men det här problemet berodde nog på att jag senast brukade ikto för ganska exakt ett år sedan och att just det hade nått att göra med saken.

Funkar hur bra som helst nu och allt är gytt.
Citera
2017-04-08, 06:00
Medlem
Yay lyckades byta från xanor till ikto i veckan då jag inte gillar alpra längre testade ikto nån gång och älskar de. Tog 2mg då men stod på 1 mg xanor räcker 1 mg ikto tror ni för att slappa framför teven? Har ingen ångest direkt just nu men tänkte unna mig lite avslappning. Eller ska jag ta en hel 2 mg?
Citera
2017-04-08, 16:27
Medlem
aliasjomens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Yay lyckades byta från xanor till ikto i veckan då jag inte gillar alpra längre testade ikto nån gång och älskar de. Tog 2mg då men stod på 1 mg xanor räcker 1 mg ikto tror ni för att slappa framför teven? Har ingen ångest direkt just nu men tänkte unna mig lite avslappning. Eller ska jag ta en hel 2 mg?

ta hela tvåan på en gång..halveringstiden kommer ju bli längre vilket betyder att effekterna sitter i en längre tid. men dela den rakt av på 1mg så kommer du fortf må bra
Citera
2017-04-08, 21:07
Medlem
SpYRaLs avatar
2mg Klonazepam botar en bakfylla perfekt!
Citera
2017-04-09, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliasjomen
ta hela tvåan på en gång..halveringstiden kommer ju bli längre vilket betyder att effekterna sitter i en längre tid. men dela den rakt av på 1mg så kommer du fortf må bra
Kör på 1 mg till att börja med och väntar 2 timmar så får vi se om det räcker. Ska bara ligga och kika på film, mys mys!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in