Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Hoppas du att exempelvis Marcus Berg ska skada sig bara för att du vill ha med Zlatan Ibrahimovic? Ni zlatanister är skrattretande ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av
J.G.R
Varför tror du det? Hur kom du fram till den slutsatsen baserat på vad jag skrev?
Jag vill inte ha med Zlatan i dagsläget.
Edit: Jag har tidigare, här och på andra forum, diskuterat vilka som står närmst truppen på övriga positioner. Det betyder inte att jag önskar skador på nuvarande trupp, det trodde jag att alla förstod.
Jag kan förtydliga ytterligare nu, när jag inte skriver på telefonen.
Jag tycker att det är lämpligt att ha en diskussion kring vilka spelare som bör vara reserver till ett VM, ifall någon skulle bli skadad.
Efter Olsens skada diskuterades det vem fjärdemålvakten skulle vara, det betyder inte att någon önskar skada på Olsen.
Samma diskussion har pågått om backlinjen, där Milosevic nämnts en hel del. Återigen, det betyder inte att man önskar skada på någon annan - utan snarare en diskussion om ett vettigt alternativ att ta in om det värsta skulle hända.
Jag trodde att det var rätt självklart att jag inte satt och hoppades att någon skulle bli skadad för att ge plats till Zlatan, men tydligen var det för avancerat för somliga.
Jag tycker inte att Zlatan ska med, i dagsläget. Däremot kan han bli aktuell om han öser in poäng, samtidigt som någon av de fyra andra skadas eller inte presterar överhuvudtaget.