2018-03-24, 19:52
Medlem
karlsoons avatar
Saxat från SvtText:

Men innan han fattar beslut vill han
göra sig hemmastad i den nya klubben.

-Ett steg i taget. Om jag vill är jag
där, om jag inte vill det är jag inte
där. Det har ingenting med den andra
sidan att göra, säger Zlatanmed ett hånleende.

Hata Slatan
Citera
2018-03-24, 22:02
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Zlatan är ju onekligen den största fotbollsspelare vi har haft, kanske idrottsman. Som alla stora har han en trogen grupp avundsjuka belackare, sånt är livet. Zlatans ego och etniska ursprung har väl dessutom bidragit till ännu mer förakt, Fb har ju tyvärr blivit en samlingsplats för rasister i dagens politiska klimat så här kan man inte vänta sig allt för många hyllningar. Men Z skall ha en eloge för sitt bidrag till sporten, hans många magiska mål är något folk om 100 år kommer att hänföras av.

Zlatan är från Balkan huuu nu är jag en liten rasist igen huuuu. Zlatan har använts som slagträ för att Sverige ska ha en hög invandring och titta bara hur Sverige börjar vittrasönder ifrån grunden.
Citera
2018-03-25, 14:29
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vilken kanal tror ni kommer börja sända Zlatans matcher i MLS? (Ja jag vet att de har annan tidszon där).

Annars får man se på fulstreams.
Citera
2018-03-25, 16:37
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vilken kanal tror ni kommer börja sända Zlatans matcher i MLS? (Ja jag vet att de har annan tidszon där).

Annars får man se på fulstreams.

Discovery äger rättigheterna redan, så 5/9/Eurosport.
Citera
2018-03-25, 17:04
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Janne Andersson bitchslappar Z :
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/forklarar-det-ar-for-att-han-ar-supporter/
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/maktkamp-om-zlatan-nu-ar-konflikten-offentlig/

Blir nog svårt för ”Lejonet” att gnälla sig till en VM-biljett, tur det.
Citera
2018-03-25, 17:40
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Janne Andersson bitchslappar Z :
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/forklarar-det-ar-for-att-han-ar-supporter/
https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/maktkamp-om-zlatan-nu-ar-konflikten-offentlig/

Blir nog svårt för ”Lejonet” att gnälla sig till en VM-biljett, tur det.
Du utgår från att Zlatan vill till VM och ämnar återvända till landslaget. Med tanke på att han inte hört av sig till Janne är det märkligt att tro det.
Citera
2018-03-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Okej,Liverpool hade ingen forward av klass 16/17 men man åtgärdade det till denna säsong ist.Man hämtade in Salah som till dags datum ligger på ca 30mål och lär väl sluta på ca 35-40 mål.
Kriterierna är snäva och därav kallas vissa för världsstjärnor.

Alltså hade du fel. Zlatan var inte sämst, eller näst-sämst i topp sex-lagen. Zlatans 16/17-målskörd skulle, i år, innebära en fjärdeplats i skytteligan.

Du kan inte dra ett streck vid 35+ mål för att kalla någon en världsspelare, det är direkt okunnigt.

---

Jag undrar hur folk resonerar om Berg drar korsbandet, och Toivonen bryter benet samtidigt som Zlatan snittar 2p/match i USA.
Citera
2018-03-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Du utgår från att Zlatan vill till VM och ämnar återvända till landslaget. Med tanke på att han inte hört av sig till Janne är det märkligt att tro det.

Är det inte lättare att Zlatan håller käften helt enkelt?
Citera
2018-03-25, 18:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Toivonen nöter inte bänk i en liga utan i ett lag som tillhör en liga. Det är väl ganska så flagrant eller hur? Om du tror att Toulouse hade gjort slarvsylta mot samtliga lag i MLS tror du rimligtvis myckel fel, för det borde dom göra med tanke på att ”deras liga är på en annan nivå kontra MLS”?

Toulouse hade nog blivit ett topplag i MLS, ja
Citera
2018-03-25, 18:38
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso

Det vill Zlatan säkert. Problemet är att han måste vara ödmjuk och kontakta Janne först. Det pallar nog knappast vår vän Zlatan.

Edit. Tänk dessutom om Zlatan ringer och Janne säger nej, den förödmjukelsen skulle förmodligen få Z att gå i barndom.
Senast redigerad av Dofterna 2018-03-25 kl. 18:56.
Citera
2018-03-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det vill Zlatan säkert. Problemet är att han måste vara ödmjuk och kontakta Janne först. Det pallar nog knappast vår vän Zlatan.

Det är uppenbart att Zlatan vill vara med och han har väl tagit fjanten Håkan Sjöstrands samtal som att det bara är för honom att haka på om han själv vill. Zlatan lär knappast uttala någon konkret förrän han är igång och presterat något. Bara att hoppas Janne står emot och säger till Zlatan att han är en föredetting som inte har något att erbjuda.
Citera
2018-03-25, 20:14
Medlem
BarryHeros avatar
Vems plats är det ens tänkt att han ska ta? Berg och Toivonen är givna efter ett strålande kval. Kiese Thelin leder belgiska skytteligan. John Guidetti gör mål efter mål mot Barcelona . Zlatan spelar inte ens. Har svårt att se att han platsar just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in