Citat:
Vet inte riktigt vad du åsyftar med det fetade men man skulle ju kunna tolka det som du menar att man skulle kunna lyssna på Borgnäs i just detta fall? För jag förmodar att du inte menar att GW alltid har fel (om han nu hade det med polisspåret?).
Om du är av en sådan åsikt så vore det bra om du kunde precisera vad det skulle vara i hans konspirationsteori som det finns någon bäring i.
Ni må tycka att det är osedvanligt grinigt i just den här tråden men det beror på att tråden är totalt ockuperad av ett troll som inte på något sätt bör matas och därför är det av största vikt att man inte bara slänger ur sig saker utan gärna har något på fötterna i det man skriver.
Att bara skriva att Borgnäs kan ha rätt leder ingenstans här, det har redan skrivits 10 000 ggr utan några som helst grunder för det.
Om du är av en sådan åsikt så vore det bra om du kunde precisera vad det skulle vara i hans konspirationsteori som det finns någon bäring i.
Ni må tycka att det är osedvanligt grinigt i just den här tråden men det beror på att tråden är totalt ockuperad av ett troll som inte på något sätt bör matas och därför är det av största vikt att man inte bara slänger ur sig saker utan gärna har något på fötterna i det man skriver.
Att bara skriva att Borgnäs kan ha rätt leder ingenstans här, det har redan skrivits 10 000 ggr utan några som helst grunder för det.
Om man menar att nån är ett troll är det väl bara att inte svara?
Jag skulle gärna gå till källan d.v.s de juridiska dokumenten, i stället för att lyssna på de här debattörerna. Men i brist på tid får man försöka begripa sig på en tråd på Flashback och lite artiklar här och där. Och där står ju ord mot ord. Det räcker liksom inte med att Guillou säger att någon är menederska, för att ta ett exempel.
Jag är inte intresserad av Borgnäs, eller andras åsikter. Och köper inga färdiga konspirationsteorier alls (inte heller om öldrickande).
Det här med fotohandlarparet däremot, det intresserar mig. Och även dagboksanteckingarna som var på tal. Jag skulle gärna läsa något om det, som inte var skrivet av någon adrenalinstinn debattör som vill vinna debatten till varje pris.