Citat:
Ursprungligen postat av
kejsarinnakanel
Hu ja vidrigt. Tror åkl missar en poäng när han undrar kring PMs sexuella intressen. PM kanske inte upplever detta som sexuellt, bara eufori och hat... Lätt för honom att svara att han inte har haft sexuellt motiv. Frågorna borde vara mer öppna för andra beskrivningar av motivet. Tror inte PM har ett känsloliv som liknar andras.
Jag tror snarare han är fullt medveten och värmer upp. PM ska förhöras igen och han ska slutplädera. Dess innan mer vittnen som troligen har dignitet. Det kommer ubåtsexpert. Dagen idag var viktig men det är inte färdigt än.
Jag tycker snarare han sakligt lägger fram ostbit efter ostbit, låter PM pladdra emot sig själv så hans förklaringsbörda ökar:
För att sen slå igen råttfällan.
PMs problem är att han inte håller ihop via sin störning och borde ha knipit käft för länge sen.
Efter endast 3 dagar ser ut som en trål där den fula fisken hamnat väldigt långt in redan.
Jag har en känsla att ÅK har full koll på den här predatorerna, jag tycker det syns tydligt vad han far efter:
Att PM är fullständigt livsfarlig och risk för serie. Ju mer han kan väva fram kring den här, desto bättre.
Att sen PM trasslar till nätet alldeles på egen hand på vägen är superbt.
Jag har alltså begreppet
planering i åtanke.