Citat:
Ursprungligen postat av
Caracallas
Madsens försvarsadvokat verkar ha bra koll och begär pauser när hon ser att Madsen är på väg att explodera. Bara önskar att han briserar vid något tillfälle.
Jag kollade runt lite på olika live och alla har noterat skillnaden.
"Han virker meget anderledes, end ved det første retsmøde. Ved det første retsmøde sad han helt ret op i stolen og talte højt. Denne gang er han langt mere stille og virker mere påvirket end tidligere. " Live eb
"Vurderet alene ud fra det, så virker Peter Madsen anderledes i dag end ved de tidligere retsmøder. Markant anderledes. Nærmest opgivende. Altså lige bortset fra, når han irriteret bider af anklageren, hvad han fortsat gør, når anklageren borer i de samme temaer og spørgsmål." live dr
"Da Peter Madsen ankom til retten, så han alvorlig ud, og blev trukket ud i et sidelokale med sin forsvar."
"Han så presset ud." live bt
Bortåt lunch sägs han ha blivit mer likt sig. Stramade upp sig, kallade ÅK vid namn (typ broder Jacob), ställde tykna motfrågor, var retorisk och flera noterade markant skillnad då han svävade ut rejält på em då han fritt fick prata om... trumvirvel... raket-Madsen!
Jag läste genom detta med advokaten och vilken pajas han är. Nog för att han lär behöva visa en annan sida sexuellt men det gav verkligen fel effekt:
Alla kvinnorna hade konstiga idéer sexuellt sett, han var bara tråkig och initiativlös. Översexuella.
En av dem hade sånt sug på grov S/M att det kunde han ju inte ställa upp på, sån var inte han och ger sen en beskrivning på sockersött sex som tagen ur forna Mitt livs novell...