2018-03-21, 20:07
Medlem
Byxan81s avatar
Va fan, bögen, feministen och den lilla runda farbrorn får ner plattorna med "yxan". Månsson har det tungt, verkar nedstämd, och fick han iväg yxan längre än några meter? Han ser ut att börja kunna gråta när som.

Tror Nicoline höjer moralen på sitt lag rejält, med sitt utseende. Männen måste visa att de är starka, och de fula tjejerna får motivation till att visa, att de också kan.

Succé: Nicoline
Fiasko: Månssons psyke
2018-03-21, 20:07
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hoppas inte vinnande laget ska få rösta på förlorade laget. Så gjorde man i någon tidigare säsong och då åkte det förlorade laget på ett enormt mansfall o alla de starka åkte ut. Inget bra inslag.

Amuletten som rödhåriga tanten har kanske måste utnyttjas direkt. Men eftersom lag syd vann så behövs den inte för henne. Kan vara så att hon får möjligheten att ge den till någon i lag syd. Bluffen blir därmed också synad utan att hon kunnat förbruka den.
2018-03-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Och är inte bögen just en förlängning utan en kevinna, det här börjar bli löjligt hur enögd du är & hur mycket hjälp du vill få ifrån mig via dina dementier
Va? Min poäng var att de andra puttade på varandra och inte enbart den solbrända killen med långt hår.

EDIT: Idioten raderade sitt inlägg. Det sista inlägget på förra sidan, #276.
Senast redigerad av Onmyo 2018-03-21 kl. 20:16.
2018-03-21, 20:09
Medlem
SkitNerDigFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Ja, malmötjejen har former men är fit. Såg röven och låren när dom klättra i tävlingen idag och hennes kropp är riktigt go. Flera andra säger att artursson är finast men jag håller inte med. Antar det är smaksak.

Den där Jim är bara så skön! Han är en riktig mysgubbe. Hoppas han stannar kvar länge i programmet.

Desiree feministen och den rödhåriga äldre batikhäxan som knullar afghanska småpojkar tål jag inte. Hoppas båda åker ut på ett eller annat sätt.

Lag nord är ok som grupp. Finns ingen där som är jobbig eller jag vill ha ut, alla håller god ton not varandra. Däremot lag syd så är hälften av deltagarna idioter:

Désirée
Rödhåriga tanten
Nick, personliga tränaren
Den blonda kortklippta bruden.

Just nu håller jag på polisen och Jim om jag får eftrr känslan just nu.
Håller med nästan allt förutom jag inte tycker så illa om Nick och tycker hon korthåriga blonda verkar helt okej.

Hoppas Jim stannar kvar länge.
2018-03-21, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Nä jag gillar henne. småsnygg verkar trevlig o kan säkert bidra lite i tävlingarna.
Snygg ja.
Men trevlig......njae(nu har jag haft fel om folk förr och kan ha det igen) någon lagspelare verkar hon inte vara.
Och är hon smågrinig inledningsvis hur grinig kommer hon inte att vara när tiden går och middagarna varit magra hela tiden.
Visst den andre kedjefången glömde att tänka och gick bara på utseendet när han valde medfången men det borde hon släppt fort och sedan gillat läget.
Senast redigerad av D.Yster.Quist 2018-03-21 kl. 20:14.
2018-03-21, 20:13
Medlem
Jag har inga favoriter ännu men jag håller nog på den bruna polisen och den feta gubben som båda verkar mysiga på sitt sätt. Jag vill nog att den solbrända killen är kvar ett tag då feministerna blir irriterade av honom. Lillemor som klagar vill jag ha kvar då hon verkar svag psykiskt som antagligen kommer leda till konfliker och det kommer bara bli värre för henne.
2018-03-21, 20:18
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Snygg ja.
Men trevlig......njae(nu har jag haft fel om folk förr och kan ha det igen) någon lagspelare verkar hon inte vara.
Och är hon smågrinig inledningsvis hur grinig kommer hon inte att vara när tiden går och middagarna varit magra hela tiden.
Visst den andre kedjefången glömde att tänka och gick bara på utseendet när han valde medfången men det borde hon släppt fort och sedan gillat läget.

Det bidrar till teveunderhållningen med osämja i gruppen så som tevetittare tycker jag det bara är bra.
2018-03-21, 20:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Båda rödhåriga tjejerna i lag Röd är väl läskiga även fast gammeltanten är mycket värre.

Snyggast är väl den blonda malmötjejen?

Ida är också söt och go.

Fast du vet att "När en flicka talar skånska, ett språk som jag förstår då känns det lite extra hur mitt hjärta slår".
Senast redigerad av bagarn29 2018-03-21 kl. 21:11.
2018-03-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Jag har inga favoriter ännu men jag håller nog på den bruna polisen och den feta gubben som båda verkar mysiga på sitt sätt. Jag vill nog att den solbrända killen är kvar ett tag då feministerna blir irriterade av honom. Lillemor som klagar vill jag ha kvar då hon verkar svag psykiskt som antagligen kommer leda till konfliker och det kommer bara bli värre för henne.
Håller med polisen ger både kompetent och sympatiskt intryck.
Och Nord verkar vara laget med bäst lagkänsla men tyvärr saknas toppspelare och en riktigt bra ledare.
Trodde att polisen skulle ta tag i det och coacha och matcha sina medspelare.
Men under tävlingen blir han en i gänget.
2018-03-21, 20:21
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Va? Min poäng var att de andra puttade på varandra och inte enbart den solbrända killen med långt hår.
Sorry...jag hade för bråttom och läste in helt fel...det är ju solklart att bögen istället bara knuffat uppåt istället för nedåt som Nick genom att ifrågasätta sin samtalsterapeuts irrläror https://www.youtube.com/watch?v=oplei0tzJ4w
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-21 kl. 20:44.
2018-03-21, 20:45
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Inget ögongodis med i denna säsong. Finns absolut ingen att vila ögonen på.

Tråkigt att lag Nord förlorade ännu en tävling. Hoppas att en tant åker ut.
2018-03-21, 20:52
Medlem
dialektikers avatar
Gud vad jag gillar Marie i lag nord. Hon är så himla vettig, juste och stark. Vilken klippa.

Polisen är också vettig. Stuntmannen verkar så juste. Och Ida är också himla vettig.

(Och Jim är ju supermysig i lag syd )
Senast redigerad av dialektiker 2018-03-21 kl. 21:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in