2018-03-21, 19:56
Medlem
michail.bakunins avatar
Jag kollade tv-tablån och såg att en av deltagarna har sin egen bild med. Är det samma som var tränare åt kändisar i Hollywood och tillsammans med en av kvinnorna från desperate housewife?

http://www.tv4.se/robinson/deltagare/nick-s%C3%B6derblom

http://www.hallandsposten.se/nyheter/halmstad/fr%C3%A5n-stj%C3%A4rnglansen-och-hem-igen-1.417986
2018-03-21, 19:57
Medlem
Dessa jävla tjejer som ser kön och problem i allting. Han ''puttade'' väl henne av ren reflex för att han skulle kasta yxan??? Och det är ju på tid???
2018-03-21, 19:57
Medlem
bombaccis avatar
Hoppas inte vinnande laget ska få rösta på förlorade laget. Så gjorde man i någon tidigare säsong och då åkte det förlorade laget på ett enormt mansfall o alla de starka åkte ut. Inget bra inslag.
2018-03-21, 19:58
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Fel lag vann. Fler som jag vill ha ut i lag syd. Lag nord borde rösta bort make up artisten eller Månson. De är inga starka medtävlare. Måste toppa laget.
Eller så åker Lillemor Näzell ut, hennes attityd efter handbojan tyder på dålig moral.
2018-03-21, 19:58
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Dessa jävla tjejer som ser kön och problem i allting. Han ''puttade'' väl henne av ren reflex för att han skulle kasta yxan??? Och det är ju på tid???

exakt finns ingen vits att stå i vägen när man kastat klart
2018-03-21, 19:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Eller så åker Lillemor Näzell ut, hennes attityd efter handbojan tyder på dålig moral.

Nä jag gillar henne. småsnygg verkar trevlig o kan säkert bidra lite i tävlingarna.
2018-03-21, 20:01
Medlem
Tror Månsson hänger löst i det förlorade laget.
2018-03-21, 20:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Det tror inte jag, undermedvetet är hans värderingar att se på sig själv som fysiskt viktigare, och då blir resultatet sådär i utförandet på ren reflex, du har inte funderat på att se helhetsbilden..hur han varit tidigare mot kevinnan, han var inte direkt på +
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-21 kl. 20:07.
2018-03-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det tror inte jag, undermedvetet är hans värderingar att se på sig själv som fysiskt viktigare, och då blir resultatet sådär i utförandet på ren reflex
Bögen ''puttade'' ju på Månsson på exakt samma sätt. Så det tror jag inte på.
2018-03-21, 20:04
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkitNerDigFan
Båda rödhåriga tjejerna i lag Röd är väl läskiga även fast gammeltanten är mycket värre.

Snyggast är väl den blonda malmötjejen?

Ja, malmötjejen har former men är fit. Såg röven och låren när dom klättra i tävlingen idag och hennes kropp är riktigt go. Flera andra säger att artursson är finast men jag håller inte med. Antar det är smaksak.

Den där Jim är bara så skön! Han är en riktig mysgubbe. Hoppas han stannar kvar länge i programmet.

Desiree feministen och den rödhåriga äldre batikhäxan som knullar afghanska småpojkar tål jag inte. Hoppas båda åker ut på ett eller annat sätt.

Lag nord är ok som grupp. Finns ingen där som är jobbig eller jag vill ha ut, alla håller god ton not varandra. Däremot lag syd så är hälften av deltagarna idioter:

Désirée
Rödhåriga tanten
Nick, personliga tränaren
Den blonda kortklippta bruden.

Just nu håller jag på polisen och Jim om jag får eftrr känslan just nu.
2018-03-21, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det tror inte jag, undermedvetet är hans värderingar att se på sig själv som fysiskt viktigare, och då blir resultatet sådär i utförandet på ren reflex

Jag vet inte vad han tänkte eller om han ens tänkte, men han har tidigare visat att han är lite av ett svin.
2018-03-21, 20:06
Medlem
Enmansdemos avatar
edit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in