2018-03-19, 19:50
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Vad tycker ni skulle vara bästa personluga sak att ta med?

Jag kanske skulle välja torrdräkt.

För egen del skulle jag nog välja en hennessy hammock, så man kan få sova någorlunda anständigt.
2018-03-19, 19:50
Medlem
J*vlar vad de som är i min ålder (runt 45) ser åldrade ut. Hoppas verkligen att jag inte ser så gammal ut.
2018-03-19, 19:53
Medlem
bombaccis avatar
Tjocka gubben som jobbar som säljare, tycks få " panik" varje gång de ska simma. Han skulle ha tränat simning innan han åkte till Robinson.
2018-03-19, 19:54
Medlem
johan är ju fan efterbliven
2018-03-19, 19:55
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

En fjolla också
2018-03-19, 19:57
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Jo make up artisten får gärna åka ut bland de första. Snygg lina är, lika imponerad varje gång
Medlem
Hittills stör jag mig mest på Lillemor och Dessiré.

Oschysst att ingen höll tanten i bur sällskap. De borde ha turats om men de ihopkedjade borde fått extrapass. Men nu fick hon sitta där helt själv hela natten? Konstigt. Stackars dam. Hoppas hon(burtanten/damen) går långt. Hon känns liksom lite ynklig och i stort behov av att bli gillad och så gör de så- låter henne sitta där i ensamhet....Just därför håller jag på henne. Men SÄKERT går mina nuvarande dislike-objekt(Lillemor och Dessiré) desto längre. Det brukar vara så med mina tyckanden i dylika såpor. Att de jag gillar vinner inte. Dålig smak?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tjocka gubben som jobbar som säljare, tycks få " panik" varje gång de ska simma. Han skulle ha tränat simning innan han åkte till Robinson.

Jo, det är vissa saker man bör träna på innan man ställer upp. Simma, dyka, göra upp eld, pussla, balansövningar etc
2018-03-19, 19:59
Avslutad
Marie växer på mig. Härlig kvinna! Var är hon VD?
2018-03-19, 19:59
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Återigen så har de fullkomligt våldtagit ett välfungerande koncept. Måste jag gå till TV4 själv och styra upp hur fan Robinson ska vara strukturerat. Ett avsnitt i veckan, 1h långt. Två lag, pristävling, immunitetstävling och sedan öråd. Lägg gärna ut idoler för att kryssa spänningen lite. Vafan är det för skit med kedjor och burar och 30x4 avsnitt i veckan. Nej säger jag!

Något som skulle kunna fungera är om de kör följande:

Måndag: Visa sviterna av föregående veckas öråd. Någon kanske är förbannad över att polaren åkte ut.
Tisdag: Pristävling
Onsdag: Immunitetstävling
Torsdag: Paktande inför det stundande örådet.
Söndag: Öråd.
Det är nya tider nu, farfar. Det är snapchat, det är insta, det youtubers on line.

Ett avsnitt i om dagen. Bam, bam, bam! Hashtag bubblor!
2018-03-19, 20:00
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Robinson castingansvsriga har nog räknat med att ha lite bikinibilder o killar som visar musklerna. Lite skillnad mot farmen, blonda tjejen, Lillemor o en tjej till ser ju bra ut o finns flera snygga killar med också, t ex Pt killen o blonda unga killen.
Dom verkar ha fått sola i en vecka också, för den rätta beach-looken.
2018-03-19, 20:06
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkenicke
Ja, han verkar vettig och jordnära men inkvoterad neger förstår jag inte vad du menar med. Ska man undvika sökanden som är mörkhyade och bara ha svenskar med rena ariska blodsband? Är inte så samhället ser ut. Är tjejerna med inkvoterade, och de äldre?

Fortfarande är inte majoritetsbefolkningen negrer, feminister eller bögar. Så det speglar inte den vanliga människan. Om dom inte är inkvoterade varför innehåller varenda sådant här program minst en feminist, bög och en neger? Det är liksom förmodligen hundratusentals sökande men ändå lyckas denna typen av personer alltid finnas med.

Så ja dom är inkvoterade hur man än vrider och vänder på det.

Scouttjejen = feminist och hatar män. Allmänt dryg uppsyn gällande män.
Polisen = en neger som är välintegrerad, bra reklam för alla negrer men speglar inte verkligheten hur dom flesta neger är i sättet. Det är därför en skötsam neger får vara med.
Bögpojken = är med för att göra hbtq och pk nöjda. Helt malplacerad och har inget som helst i Robinson att göra.

Ja neger tjejen är också inkvoterad. Tjej och neger perfekt för pk Sverige

Vad menar du med äldre människor? Åldras inte människor menar du och därför kan dom inte vara med i programmet för att dom enligt dig är gamla? Märkligt inlägg .
Senast redigerad av Klopek 2018-03-19 kl. 20:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in