2018-03-29, 06:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Mjaha. Ja, får väl krypa till korset och tillstå att Robert Follin får det att killa lite extra i kussimurran. Han är inte ful, Robban..

Tycker lagen borde förtjäna lika mycket hjälp som de har hjärnceller att spendera. = Kokkärl och ris var jävligt onödigt. Hade varit betydligt roligare att se de personliga tränarna i lag Syd agera utan mat (hur tänkte man på TV4 där? Alla PT:s i ett lag?).

Men de är väl för headhuntade av TV4 för att få klara sig själva. Söderblom, Helt och Artursson är i varje fall utplockade av TV4 utan att söka. Samtliga i lag Syd.

Finns det fler.....?

Skulle tippa på de flesta då vad jag kan minnas har det inte annonserats om någon casting för programmet på väldigt länge. De har antagligen ringt upp folk som sökt tidigare också.
2018-03-29, 08:04
Medlem
TantLinns avatar
Fy fan, den där jäveln Nick stod å flina när folk sa att dom va där för att vinna Robinson! Jag fattar inte att inte fler i Syd ser hur han håller på.
2018-03-29, 08:56
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantLinn
Fy fan, den där jäveln Nick stod å flina när folk sa att dom va där för att vinna Robinson! Jag fattar inte att inte fler i Syd ser hur han håller på.
Där ser man hur lite ett snyggt yttre betyder när man inte har ett snyggt inre.
2018-03-29, 09:14
Medlem
bagarn29s avatar
Nick såg inte så glada ut när Viktoria kom med flaskposten. Alla hans grejer var dyblöta och Vicky sa att hon hade torra grejer.
Det måste ha svidit i machosjälen på den stroppige Nick.
2018-03-29, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Hur riggat ar detta?
Titta på The island istället mycket spännade! Tropiska stormar magsjuka, dåligt vatten,skorpioner,ormar och äkta!

Man blir bara besviken när man tittar på robinson. Dom tar väl in på hotel om det regnar.
Tävlingar som barnprogram. Får mat och uppgjort vad dom ska säga. Ligger fan och solar
2018-03-29, 10:06
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur är man "typiskt" manlig?
Osvängig, drar rasistiska/sexistiska skämt oironiskt, tycker sig själv vara överdrivet störst och bäst, har gamla värderingar (kvinnor i köket, männen bygger), tror sig veta allt, slänger sig med uråldriga uttryck som negerboll för att göra en poäng, synas och höras mest.
Allt detta bygger egentligen på dåligt självförtroende. Nick är en sån.

Något charmigt med att Jim drar efter Nick som en toffel. Trots sin ringa ålder och erfarenhet.

En annan grej, jag kanske är helt dum i huvudet, men kan man inte göra upp eld med hjälp av en flaska och solen?
Senast redigerad av frantik 2018-03-29 kl. 10:09.
2018-03-29, 10:26
Medlem
Masscentrums avatar
Usch vad Victoria är obehaglig. Hennes blick är verkligen obehaglig och hennes ton på rösten. Nej usch fyfan.
2018-03-29, 10:45
Medlem
Kedja ihop Nick och Victoria och kasta bort nyckeln.
2018-03-29, 11:00
Medlem
Vilket långsamt program Robinson är, i 15 minuter pratade de om vem de skulle välja. Sen undrar jag varför "vinsten" med att plundra det andra lagets läger ens fanns med, då de nästa dag fick tillbaka alla saker nästa dag. Tv4 behöver verkligen se över det här programmet
2018-03-29, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum
Usch vad Victoria är obehaglig. Hennes blick är verkligen obehaglig och hennes ton på rösten. Nej usch fyfan.

Hon är enkel att läsa av och analysera genom sina miner, blickar och kommentarer. Igår log hon i mjugg under diskussionen om vem som känner sig minst värdig som vinnare av Robinson, ett leende som säger att allt som sägs från de andra i gruppen, i detta fall Nick, gynnar hennes agenda som offer. Hon söker sig tiill och vill att folk skall säga saker som hon kan reagera på. Antingen är hon ombedd att hålla på så här (vilket jag hoppas) eller så är hon en av de största psykfallen som går omkring i landet.

Lillemor är inte mycket vettigare, inte ens enda vänlig tanke i den kvinnan. Bra att Henrik luftade sina tankar om henne, att man måste finna sig i situationer.
2018-03-29, 11:08
Medlem
Stackars Nick, 50-årskris, försöker träna upp sin slappa gubbkropp, gissningsvis singel och är bitter över det låga antal 25 åringar som matchar med honom på tinder. Låt han hållas han kommer ju inte vinna skiten iallafall.
2018-03-29, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Vilket långsamt program Robinson är, i 15 minuter pratade de om vem de skulle välja. Sen undrar jag varför "vinsten" med att plundra det andra lagets läger ens fanns med, då de nästa dag fick tillbaka alla saker nästa dag. Tv4 behöver verkligen se över det här programmet

Ja haha som att inte komma på att dra kortaste stickan. Och dom har värkligen hittat guldklimpar till deltagare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in