Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Haha, absolut, det är där fokuset ska ligga, på vilket språk KW väljer att använda till sin kille. Inte på PM:s filmer med halshuggningar, hans spett han ville döda en tjej med, hans planer på att gömma ett lik i Kugebukten, hans extremt aggressiva beteende. Hans ERKÄNDA styckning, hans lögner om händelsen. Nej, KW:s språk som inte på något sätt skiljer sig från mängden, det är där fokuset ska ligga, bra att du håller oss i schack Merwinna!
Om du läser lite bättre, ser du att jag har skrivit inlägg om flera olika ämnen denna förmiddag, inklusive snuff-filmer och grillspett-SMS.
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Jisses....... så att skriva "jag älskar dig" är enbart normalt om man vet man ska dö?
Sök hjälp.
Det är i alla fall inget man behöver skriva under ett viktigt jobbmöte. Och observera att det var FYRA SMS av samma dignitet plus flera MMS (foton). Hon kan inte ha lyssnat på vad M sa överhuvudtaget. Jag vet av erfarenhet att man kan känna ilskan stegra sig i en, när man blir behandlad så. Och tänk också på att detta var en man som länge varit väldigt pressad. (Vilket K borde ha vetat om hon gjort någon research alls. Hon kanske inte kände till konceptet i och för sig...)
Nästa gång någon gör det mot mig, ska jag ta det som en invit till att repetera kursen "Anatomi 1 A - dissektion i praktiken"